8/7/14

Tanie zakupy w NYC

Okres urlopowy w pełni, a duża część moich widzów odwiedza NYC :) 
Często pytacie gdzie najlepiej udać się na zakupy, aby mieć duży wybór i niskie ceny.

Z mojej strony odpowiedź jest jedna : Rego Park Center na Queens. 


Jest to duży kompleks skupiający różne outlety ( dokładna lista klik).  Znajdziecie tutaj towary dobrej jakości, przecenione o 40-70 % . Są tutaj też moje trzy ulubione, czyli Marshalls, TJ Maxx i Century21.


Wszystkie te sklepy są do siebie podobne. Znajdziemy tam wszystko. Od odzieży sportowej, przez buty, bielizne, kosmetyki, ubranka dla dzieci, sekcje domowe i morza torebek.





Zaczniemy od Marshalls i TJ Maxx ( u Was TK Maxx ).

Te miejsca odwiedzam gdy chcę kupić ubrania do biegania, akcesoria do domu oraz odzież sezonową (szukam tam letnich sukienek, zimowych sweterków itp ).


Obydwa sklepy mają sekcję z kosmetykami. Czasami znajdę tutaj coś ciekawego. Można też upolować dobre akcesoria do włosów.



Dział sportowy. Tutaj kupiłam za $15 moją matę do ćwiczeń, która po 4 latach wygląda nadal jak nowa.




  
Buty. Wybór obuwia nie jest ogromny, ale czasami trafiają się perełki.


TJ Maxx

Bardzo często produkty które widziałam w Marshalls, znajduję w tym samy czasie w TJ Maxx.

  
W tym sklepiej wybór torebek jest troszkę większy.


Przykładowa przecena:


Walizki w kolorach tęczy i wszystkich rozmiarach.


Akcesoria kuchenne i domowe.







Coś dla miłośniczek świeczek.



Century21 jest sklepem, gdzie znajdziemy więcej towaru i jest od bardziej wyszukany. Trafić tutaj możemy np na Pradę, Valentino, YSL itp.


Kolejna przeceniona torebka.



Torebkowy raj.





W każdym sklepie jest też kącik dla naszych pupili.
Komu ubranko przeciwdeszczowe ?



Część z butami.


 Tym razem szpilki od Prady, przecenione z $ 730 na $ 399.97.




Polecam kupić tutaj też rajstopy na zimę . Mają świetną jakość i dobrą cenę.


Wspominałam o zimie ? Pojawiły się już nauszniki :)


I rękawiczki


oraz szale 

 W przypadku Century21 wybór odzieży sportowej też jest ogromny.


Polecam też dział z bielizną.


W Rego Center mieści się też duży sklep kosmetyczny ULTA.


Wszystkie wymienione sklepy znajdziecie też porozrzucane po całym NYC, ale Rego Center zbiera wszystko w jedno miejsce. Dodatkowo, jadąc na Queens unikniecie dzikich tłumów turystów. Polecam na zakupy wybrać się na początku tygodnia ( unikać weekendów) oraz w godzinach porannych.

Do Rego Center dojedziecie liniami R oraz M ( przystanek 63 Dr - Rego Park ). Jeśli chcecie przy okazji odwiedzić typowe amerykańskie centrum handlowe, jeden przystanek dalej ( Woodhaven Blvd) jest Queens Center ( tutaj możecie sprawdzić listę sklepów klik ).

Jeśli interesują Was ubrania i dodatki tylko od projektantów, polecam wybrać się do miasteczka outletowego Woodbury Common. Dojedziecie tam samochodem lub specjalnym autobusem ( oficjalna strona outletów klik ).

Mam nadzieję, że turystki planujące zakupy w NYC, są zadowolone czytając tego posta. Może spotkamy się na zakupach :) 

nissiax83

30 comments:

  1. Sears znam z "Dom nie do poznania" . Zawsze tam zakupy robili ;)

    ReplyDelete
  2. Próbowałam dodać komentarz chyba 3 razy, mam nadzieję że nie wyjdzie z tego spam :D
    Bardzo polecam te kosmetyki CHI ze zdjęcia na górze. Używałam te z serii Chi enviro (białe) po prostowaniu keratynowym i świetnie się sprawowały.
    Pozdrawiam,
    Magda

    ReplyDelete
  3. Raj! Ta czarna torba od Calvina Kleina wydaje się ciekawa. W październiku wybieram się do UK, tam raczej nie ma takich promocji, a szkoda :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zapewniam Cię, że również w UK znajdziesz wiele rzeczy w promocyjnych cenach :)

      Delete
  4. Jak oglądam te zdjęcia to aż mam ochotę na zakupy :)

    ReplyDelete
  5. ahh ten tj maxx to całkiem nieźle wyposażony! "mój" w NJ był niestety o wiele słabszy, ale za to był oddalony o 5 minut, więc nie miałam daleko, a co kilka dni pojawiało się mnóstwo nowych rzeczy :)
    cóż… muszę przyznać, że tych prawdziwych, "amerykańskich" przecen to mi brakuje, w PL mam wrażenie, że rzeczy na przecenach są i tak w mocno zawyżonych cenach

    ReplyDelete
  6. Mam nadzieję że kiedyś pojadę do NY.Od lat o tym marzę ale chyba ciężko dostać wize.tak w ogóle to marzy mi się żeby tam zamieszkać...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mamy podobne marzenia .. ;) Oby się spełniły!

      Delete
  7. Zastanawia mnie czemu w USA jest TJ a u nas TK maxx, ktoś wie? :D

    ReplyDelete
  8. Oj jeszcze mnie tam nie było ;) Mam nadzieję, że spełni się moje marzenie i moja noga postanie kiedyś na nowojorskiej ziemi. Tyle miejsc chciałabym zobaczyć na własne oczy :)

    ReplyDelete
  9. Może kiedyś uda mi się znaleźć w NYC <3
    Raj z torebkami, butami i świeczki <3
    Super !

    ReplyDelete
  10. Marzenie wyjechać na wakacje do USA i zobaczyć chociaż część NY ;). Wspaniały blog,pozdrawiam serdecznie :) :*

    ReplyDelete
  11. Widzę Aga, ze wyszłaś na przeciw oczekiwaniom dziewczyn, które wypowiedziały się o postach zapychaczach raz na miesiąc ;) Post - gigant i to treściwy. Ja to i tak miałabym za mało kasy nawet żeby kupić w NY markowe ciuchy po przecenach. Wybór butów raczej dość duży!

    ReplyDelete
  12. Jak kiedyś wybiorę się do USA, i do NYC to koniecznie wybiorę się na takie zakupy!! ;)

    ReplyDelete
  13. Droga nissiax, wyobraź sobie, że UAE zablokowało Twoje zdjęć. Po probie ich wyświetlenia dostaje komunikat: "This website is not accessible in the UAE" :-( Pierwszy raz mam taką sytuację. Wielka szkoda.

    ReplyDelete
  14. Wygląda przecudownie no i te wszystkie przeceny, kurczę chyba z tego wszystkiego dziś wyskoczę na zakupy :)

    ReplyDelete
  15. W polskich TKMaxx wygląda "nieco" inaczej... Marek selektywnych jest jak na lekarstwo, a to co jest w asortymencie tych sklepów często jest przemieszane. Nie ma takiego porządku, jak na powyższych zdjęciach. Ciuchy są pomieszane rozmiarówkami, nie wszystkie mają metki. Akcesoria jak buty i torebki są na prawdę mało ciekawe. Kosmetyki są pootwierane... Wiem, że to może tez wina nas klientów ale aż nie chce mi się wierzyć, żeby Polska byłam tak dzikim krajem w porównaniu do USA, że obsługa nie jest w stanie nad tym zapanować.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj, Polska to właśnie taki dziki kraj, niestety...
      Klient czuje się w sklepie jak Bóg i nawet jeśli coś zrzuci z półki, to prędzej mu kaktus na dłoni wyrośnie, niż się po to schyli, żeby odłożyć na miejsce.
      Dlatego rzadko odwiedzam TK Maxx, bo nerwy mnie ponoszą jak widzę tą dzicz między półkami:(

      Delete
    2. nie tylko Polacy to robią, ja osobiście zawsze składam rzeczy które biorę!! Raz dostałam słowo Dziękuję. Grunt to nie generalizować!!!!

      Delete
  16. Bardzo fajne! W Europie cudowne outlety są we Włoszech, najpiękniejszy w Toskanii. Można tam dostać torebki Prady czy dodatki Dolce Gabbana 50% off.
    http://betravelicious.blogspot.com/2014/07/zrob-to-w-toskanii.html

    ReplyDelete
  17. Ojoj nie mam szczescia :( Jutro wylatuje do Polski ;) Ale Twoja sztandarowa trojke odwiedzam za kazdym razem jak jestem w NYC :)

    ReplyDelete
  18. Bardzo się cieszę z tego posta, szkoda że będę tylko 3 dni w NY, potem jadę dalej i pewnie nie znajdę czasu na shopping :(

    Może jako rozszerzenie wrzuciłabyś informacje jakie kosmetyki warto kupić w NY, które są lepsze, tańsze niż w PL albo ich wcale nie ma? Podobno MAC jest tańszy?

    ReplyDelete
  19. Ja osobiście nie polecam Woodbury Common, fakt sporo jest sklepów ale ceny nie są niższe niż w pozostałych Mall'ach. Rego park... jak najbardziej na tak!!:) pozdrawiam

    ReplyDelete
  20. jakie jeszcze centra zakupowe polecacie w NYC i okolicach. W Woodbery Common byłam kilka lat temu i baaardzo się wtedy obkupilismy, no ale dolar był po 2 pln...jest cos na Brooklynie? kojarze tylko ten mall przy Atlantic Ave.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jersey Gardens w NJ :) fajny duzy Outlet , Atlantic Mall na Brooklynie :) 34th Street (manhattan) , Tanger Outlets ( Deer Park) (Riverhead)

      Delete
  21. Jakie jeszcze centra zakupowe polecacie w NYC?

    ReplyDelete
  22. Moja Ulta! dlaczego ja mam tak daleko ! nigdy nie po drodze :(

    ReplyDelete

Proszę nie zostawiać komentarzy służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Komentarze z reklamą blogów i rozdań będą usuwane, więc proszę ich nie dodawać.

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...