5/9/14

Wiosna okiem biegacza

Jedną z wielu zalet biegania, jest możliwość podziwiania natury. Każda pora roku ma swój urok i biegając regularnie na własne oczy widzimy jej przemiany.

Od ponad miesiąca, wracam z każdego biegu z jednym zdjęciem. Zdjęciem które pokazuje co pięknego wydziałam danego dnia biegnąc przed siebie.
Ogromnie ublewam and tym, że nie mogę biegać po lesie i łąkach, ale u siebie też znajduję piękno natury.





Jak widzicie, Now Jork to nie tylko beton i stal :)

nissiax83

40 comments:

  1. ja mam to szczeście, że pod nosem mam Pole Mokotowskie (Warszawa) i mam gdzie biegać :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też mam je pod nosem, ale już nie mogę na nie patrzeć, tak mi się znudziło. Zaczęłam biegać wzdłuż ulic, żeby dać odetchnąć znudzonemu mózgowi. :)

      Delete
  2. cudowne zdjęcia ! :)

    http://the-fit-princess.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Przepiekne zdjęcia,uwielbiam kwiaty :) ...prawda, podczas biegania czy będą na spacerze można podziwiać piękno natury..Nawet na codzień jak wracam z pracy, to widzę różnice na drzewach jak się zmieniają :)

    ReplyDelete
  4. Piękne zdjęcia. :) Przyroda to najlepszy artysta.

    ReplyDelete
  5. Ładnie, czekam na więcej postów o bieganiu:)

    ReplyDelete
  6. Nissiu, czy to cmentarz przy Fort Hamilton na Brooklynie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. to się nazywa poszanowanie czytelników!

      Delete
    2. przepraszam ale nie rozumiem? dziewczyna zdała proste pytanie a ja odpowiedziałam

      Delete
    3. Zapytałam, bo wygląda znajomo i myślałam, że raz na jakiś czas jesteśmy sąsiadkami :)

      Delete
    4. Tez nie wszyscy biegają kolo domu, ja raz w tygodniu umawiam sie z koleżanka, jedziemy specjalnie gdzies, aby pobiegac gdzies albo spotykamy sie gdzies w polowie drogi, zeby pobiegac razem :) bo razem raźniej :)

      Delete
  7. Jaki dystans pokonujesz Nissiu??

    ReplyDelete
    Replies
    1. biegam 4 x w tygodniu, 3 x po ok 7-8 km i raz po ok 9 km ( dociągam do 10 km :)

      Delete
  8. Super widoki :) Bardzo polubiłam bieganie, ale już zdążyłam nabawić się kontuzji :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja też miałam małe kontuzje ale jakoś wszystko się unormowało

      Delete
  9. Biegaczu piękne masz widoczki:) Zwłaszcza budzące się słonko o poranku:)

    ReplyDelete
  10. Cudne widoczki :-) Ja również biegam od niedawna i muszę przyznać , że nie jest mi łatwo ale początki zawsze są trudne :-) Masz rację co do tego , że biegając można dostrzec jak natura budzi się do życia i zmienia. Cudowne uczucie mogąc patrzeć na to piękno. Pozdrawiam ;-)

    ReplyDelete
  11. nie kojarze czy byl o tym filmik,ale moglabys powiedziec jaka rozgrzewke robisz przed bieganiem?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie robie nic szczególnego, krążenia rąk i bioder, pdskoki , przysiady, pajace itp coś podobnego do rozgrzewki na zajęciach W-Fu w szkole :)

      Delete
  12. Cmentarz jak w SE , same tablice, lepiej tak wygląda niż te wielkie kosztowne nagrobki z ogródkami.

    ReplyDelete
  13. Piekne widoki masz podczas biegania, bardzo mi przypominaja moja okolice.

    ReplyDelete
  14. Nissiu, potwierdzam to, co piszesz :-) Co prawda dopiero zaczynam biegać, na razie udaje mi się zebrać tyłek z domu raz na tydzień:/ (w tym tygodniu dwa razy:D). Ale każde wyjście mnie relaksuje, wracam do domu spocona i szczęśliwa :-) No i oglądam tą zieleń!

    ReplyDelete
  15. Wiosna jest,ale nadal zimno ;(

    ReplyDelete
  16. Na instagramie pokazywałaś pyłek pszczeli...jak go używasz? słyszałam, że pyłek pszczeli i piegrza/piegża ?) są bardzo zdrowe. Nie mam pojęcia jednak jak je stosować:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dodaje do swoich smoothie a czasami jem solo

      Delete
    2. Solo? ale co- normalnie na łyżeczkę i połykasz?

      Delete
  17. świetne zdjęcia :) ja ostatnio oddaję się zumbie :) bieganie mi nie idzie.. pozdrowionka :)

    ReplyDelete
  18. Ślicznie to wszystko wygląda, jak przyroda budzi się do życia.

    ReplyDelete
  19. fajnie widoki wszystko odżywa:)

    ReplyDelete
  20. Śliczne zdjęcia :) Uwielbiam kwitnące drzewa!

    ReplyDelete
  21. Mam pytanie, czy jak biegasz takie dalekie dystanse jak około 10 km to całą trasę biegniesz szybko robiąc duże kroki czy raczej "truchtasz" (bardziej jogging)? Pytam bo dzięki Tobie dopiero zaczynam przygodę z bieganiem, i nie wiem czy powinnam biegać szybko robiąc większe kroki czy właśnie dłużej ale bardziej truchtem? Jak jest poprawniej, korzystniej? Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  22. Jak ktoś ma oczy szeroko otwarte to zawsze wypatrzy coś fajnego i miłego dla oka. Nawet w betonowym mieście, wystarczy tylko troszkę się rozejrzeć :-) śliczne zdjęcia;-)

    ReplyDelete
  23. Agnieszko, jest to mój pierwszy komentarz na Twoim blogu. Mam pytanie związane z bieganiem. Biegam zaledwie od kilku tygodni i chciałabym zadać pytanie komuś, kto biega dłużej. Czy bieganie wysmukla łydki? Czy też może rozbudowuje mięśnie łydek? Być może pytanie wyda się nico "niemądre", jednak chciałabym poznać Twoją odpowiedź, gdyż moje łydki są z natury dość "tęgie" i zastanawiam się bieganie nie pogorszy tego stanu. A Ty biegasz już dłuższy czas i może dostrzegłaś różnicę w budowie łydek przed i po jakimś czasie od rozpoczęcia treningów. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam, Czytelniczka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. też mam dość masywne łydki ale widzę zmiany na plus, zrobił się bardziej "zbite" i smuklejsze

      Delete
  24. Oj ja w piątek idę kupić buty i zaczynam biegać wiec będę musiała ogladnac wszystkie twoje filmiki na temat biegania :)

    ReplyDelete

Proszę nie zostawiać komentarzy służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Komentarze z reklamą blogów i rozdań będą usuwane, więc proszę ich nie dodawać.

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...