4/3/14

Kremy BB Dr. G ( Gowoonsesang Brightening Balm i Primer BB Protector)

To już po raz trzeci kupuję moje ulubione koreańskie kremy BB od Dr. G.
Często pytacie dlaczego je mieszam. Prosicie też o pokazanie dokładnych odcieni, więc dzisiaj szybki post porównawczy.

Na początku zaznaczę, że nie zapowiada się abym wróciłam do standardowych podkładów.
Odkąd koleżanka poleciła mi kremy Dr. G , nie kupuję nic innego. Czasami prosicie o poradę w sprawie doboru odpowiedniego kremu BB, niestety nie jestem w stanie pomóc ponieważ kremy Dr. G, to jedne kremy BB z jakimi miała do czynienia.



Dlaczego nie chcę wracać do podkładów?

Kremy BB wyglądają na mojej skórze bardzo naturalnie, mają wspaniałe krycie ( lepsze niż wiele podkładów jakie miałam wcześniej, nie muszę też stosować korektora) oraz są bardzo trwałe. Makijaż nałożony o 7:00 AM nadal wygląda dobrze ok 10:00 PM. Jeszcze jeden, bardzo duży plus to wydajność. 

Moim pierwszym kremem był Dr. G Gowoonsesang Brightening Balm SPF 30 PA++. Sprawdzał się idealnie jednak kolor był lekko ziemnisty, zwłaszcza w okresie letnim. Podczas składania drugiego zamówienia na amazon, wymieniłam par ę wiadomość ze sprzedawcą i ten wysłał mi próbkę Dr. G Primer BB Protector SPF 38 PA+++.
Ten kolor był tym razem za jasny, jednak w połączeniu z Brightening Balm uzyskałam krem idealny.

Podobno na rynku pojawiły się dwie wersje kolorystyczne Gowoonsesang Brightening Balm  Składałam swoje zamówienie w zeszłym miesiącu i mój sprzedawca nadal miał tylko starą wersję, czyli jeden kolor. Niestety nie wiem jak wyglądają kremy z nowej serii.

Poniżej możecie zobaczyć Dr. G Gowoonsesang Brightening Balm SPF 30 PA++ ( po lewej ) oraz Dr. G Primer BB Protector SPF 38 PA+++ ( po prawej ).





Swoje kremy kupuję na amazon: 
Dr. G Gowoonsesang Brightening Balm SPF 30 PA++ KLIK 
Dr. G Primer BB Protector SPF 38 PA+++   KLIK  

Kremy zmieszane ze sobą bardzo szybko przystosowują się na mojego naturalnego kolory skóry i tworzą produkt idealny.

nissiax83

89 comments:

  1. Bardzo fajny post :) Od lat śledzę Twój kanał na youtube jak i bloga i zawsze z niecierpliwością czekam na kolejne filmiki jak i posty :) pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam na bloga o tematyce zdrowego trybu życia, który prowadzę z moim chłopakiem : www.miejscedlaaktywnych.blogspot.com :) Najnowszy post jest o kolagenie aktywnim biologicznie :)

    ReplyDelete
  2. Ja ostatniego lata odkryłam kremy bb od Dr. Jart+ Podczas zimy zwykle używam podkładów jednak tej wiosny i lata ponownie sięgnę pi moje ukochane kremy bb.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miałam próbkę Dr. Jart. Bardzo dobrze sprawował się na skórze, jednak nie odpowiadał mi odcień.
      Ja używam BB Lioele Triple Solution i lżejszej wersji Beyond Solution. I tez nie zamienię ich na nic innego.
      A bb faktycznie dają bardzo naturalny efekt, dobrze pielęgnują i dodatkowo świetnie kryją. :)

      Delete
  3. tez planuje taki zakup, jednak na allegro bieda w tym temacie... nigdzie nie moge znaleźć Dr. G Primer BB Protector SPF 38 PA+++. :(:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Primer ma dobry kolor i daje ładne rozświetlenie ale solo nie sprawdza się na mojej buzi, spawia że insenstywnie się błyszczy

      Delete
    2. Ja koreańskie produkty, w tym Dr G., zamawiam ze strony sasa.com, jest to azjatycka sieć drogerii, która ma również sklep online z wysyłką na cały świat ;) Mam pewność, że produkty są oryginalne, a ceny też są przystępne, często są jakieś promocje itp.

      Delete
  4. Też skusiłam sie na bb Dr G,ale na razie tylko na próbki.Wziełam też Etude House,ale wypadły przy tamtym kiepsko. Głównie dlatego,że ciut słabiej kryją i skóra się strasznie świeci, mimo,że mam suchą cerę. Faktycznie Dr G jest genialny na okres zimowy.Na lato ten kolor jest za ziemisty a z primerem, którego też zamówiłam, tez się strasznie świecę. Poszukam tego nowego koloru, może sie sprawdzi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. primer solo u mnie też się nie sprawdza, właśnie ze względu na to świecenie, gdy kremy zmieszam ze sobą mam idealny krem BB, mieszam najczęściej 2/3 Brightening i 1/2 Primer

      Delete
  5. Doskonale cię rozumiem, choć tego BB nie miałam okazji używać, ale obecnie zachwycił mnie produkt BB koreański firmy Missha. Myślę, że warto zacząć od przetestowania wielu próbek na sobie i znalezienia ideału. Na Amazon rzadko zamawiam, wolę ebay ze względu na możliwość płatności Paypal.

    ReplyDelete
  6. Słyszałam, że dobrym zamiennikiem Dr G. jest krem BB z BRTC. Szkoda, że tego Primera nie ma na ebayu, chętnie bym wypróbowała :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Primer ma dobry kolor i daje ładne rozświetlenie ale solo nie sprawdza się na mojej buzi, spawia że insenstywnie się błyszczy

      Delete
  7. Fajnie, że zrobiłaś takie porównanie:) Kilka dni temu właśnie zamawiałam po raz pierwszy Brightening Balm i miałam dylemat co do odcienia, w końcu jednak zdecydowałam się na nową jaśniejszą wersję. Patrząc na wersję klasyczną na zdjęciach wydaje mi się być dla mnie za ciemna. Mam nadzieję, że dobrze wybrałam i z niecierpliwością czekam na przesyłkę.

    ReplyDelete
  8. Uwielbiam koreańskie kremy BB. Próbowałam kilka dostępnych w Polsce, ale był to koszmar do którego nie chcę wracać. Aktualnie korzystam z SKIN79 w różowym pudełeczku, ale wydaje mi się, jest dla mnie zbyt różowy i już niedługo wypróbuję ten w pomarańczowym. Lubię w kremach BB to że potrafię w nich znaleźć odpowiednio jasne odcienie, z czym miałam ogromny problem przy wyborze podkładów w Polsce.

    ReplyDelete
  9. uzywam juz od dawna jest cudowny , zarazilam nim kilka innych osob.

    ReplyDelete
  10. Też już od dawna czaję się na dobry, koreański krem BB, bo są szeroko chwalone i (ponoć) mają działanie upiększające + pielęgnujące + mają wysoką ochrone przed UV = czego chcieć więcej? :D
    Najwięcej słyszałam o firmach Skin79, SkinFood, Missha... Fajnie, że można produkty zamówić na Ebay'u bezpośrednio z Korei Płd., a nie tylko przez Niemcy. Często można znaleźć aukcje, na których (przekroczywszy jakąś cenę minimalną) przesyłka jest gratis. :P

    ReplyDelete
  11. Chyba zaraz kliknę tego bebika :-)

    ReplyDelete
  12. Probówałam przygody z Misshą i miałam ten sam problem - ziemisty odcień kremu, co mnie dosyć mocno zniechęciło :( Podoba mi się odcień tej Primera :)

    ReplyDelete
  13. Ja używam kremu skin79 różowego, też ma lekko ziemisty oddcień. Odkąd go kupiłam nie używam już podkładu. Została mi si 2/3 buteleczki Revlon Color Stay i coraz bardziej dojrzewam do decyzji żeby go sprzedać.

    ReplyDelete
    Replies
    1. a jakiego koloru używałaś z Revlonu?

      Delete
  14. Nissiu, do tej pory stosowałam Dr G brightening balm w wersji super light, ale kolor jest dla mnie zbyt zimny. Primer BB protector wygląda obiecująco na tych zdjęciach, myślisz, że sprawdziłby się solo? Czy są jakieś różnice pomiędzy kremami pod względem krycia, trwałości?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, konsystencja jest inna, Primer też słabiej kryje i nie rozprowadza się tak dobrze, ma dobry kolor i daje ładne rozświetlenie ale solo nie sprawdza się na mojej buzi, spawia że insenstywnie się błyszczy

      Delete
  15. A ja polecam DR G hydra intensive. Fajnie nawilża mieszaną cerę. Kolor coś pomiędzy zaprezentowanymi. Cieszę się, że dzięki Tobie skusiłam się na ten krem, bo jest idealny:)
    Zamówiłaś może sól do włosów, o której jakiś czas temu rozmawiałyśmy na mailach? ja kończę swoje opakowanie i nadal jestem nią zachwycona;) nie wysuszyła mi włosów, a stosowałam codziennie:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie, soli nie zamówiłam, może zdecyduję się na nią w okresie letnim

      Delete
  16. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  17. Właśnie w tym tygodniu dostałam paczuszkę z tym kremem BB od Dr G. Dzisiaj pierwszy raz go użyłam i też mi się właśnie rzucił w oczy ten ziemisty odcień, ale ogólnie wygląda całkiem nieźle. Fajnie, że nie błyszczy się bardzo na twarzy. Od 3 czy 4 lat używam już tylko i wyłącznie kremów BB, i nie wyobrażam sobie powrotu do ciężkich podkładów.

    ReplyDelete
  18. Dzieczyny drogie, do jakiego koloru z maca/revlona/maybelline/czegokolwiek przyrównałybyście kolor tego Brightening Balm?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja uzuwalam Colorstay w kolorze Buff i dla mnie BB jest idealny ;)

      Delete
    2. Ja uzywalam Colorstay Revlonu w kolorze Buff dla cery tlustej i dla mnie ten BB jest idealny :)

      Delete
  19. Mam ochotę je wypróbować. Nie miałam nigdy styczności z tymi kosmetykami.

    ReplyDelete
  20. Ja polecam dla jaśniejszych, bardziej żółtych cer Skin79 Orange i BRTC Jasmine Water, dla naprawdę bladych twarzy Missha Perfect Cover w odcieniu 13. Misshy używam w zimie, kiedy jestem prawie biała, a tych dwóch pozostałych przez cały rok w zasadzie, Skin 79 Orange idealnie dopasowuje się do mojej cery, która jest w kolorze Revlon Colorstay 150 Buff, nawet odrobinę jaśniejsza. Kremy BB są naprawdę niesamowite, dają tak naturalny wygląd, zwłaszcza nałożone Beauty Blenderem. Też już raczej nie wrócę do podkładów. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A jak jest z kryciem przy Skin79 Orange ?

      Delete
    2. Jest bardzo dobre :) To mój ulubiony krem BB, zwłaszcza na lato. Nie dość, że świetnie kryje, to jeszcze jest dość matowy i bardzo trwały. Polecam.

      Delete
  21. Witam. Mam pytanko trochę nie związane z tematem. Czy kobiety w ciąży mogą używać serum flavo c? Dzięki za odpowiedź.

    ReplyDelete
    Replies
    1. zdania są podzielone, część lekarzy odradza używanie wit C w ciąży

      Delete
  22. Ja korzystałam z próbki (wersja pierwsza-ziemista) ale niestety na moją skórę działa komedogennie. Piszę niestety gdyż cała reszta pozytywnych cech się zgadza. Jak dla mnie największy plus za perfekcyjne stapianie się ze skórą co daje wspomniany bardzo naturalny efekt , za to, że absolutnie się nie roluje w ciągu dnia oraz za dobre krycie. Z bólem odstawiłam próbkę.. choć muszę zaznaczyć, że moja skóra choć nie typowo trądzikowa jest bardzo skłonna do zapychania właśnie wtedy gdy stosuje nieodpowiednie kosmetyki więc nie sugerujcie się proszę póki co jednym tutaj przypadkiem:) Podejrzewam, że u Dr G głównymi winowajcami zapychania będą pewnie silikony... stąd w moim przypadku sprawdzają się jedynie podkłady mineralne, najlepiej te z bardzo okrojonym składem:) jak na razie mój ulubieniec to ten z bare minerals, podobnie jak u Ciebie również w postaci mieszanki dwóch kolorów;p
    Pozdrawiam ciepło!

    ReplyDelete
    Replies
    1. niestety kremy BB to bomby silikonowe, sama miałam obawy gdy zobaczyłam skład ale problemów większych u mnie nie ma

      Delete
    2. Ja mam problemy z cerą- zapycha ja dosłownie wszystko. Ten krem nie.

      Delete
  23. Mam Dr G Hydra Intensive i kolor wydaje się identyczny, jak Brightening Balm. Też wydaje mi się czasem trochę szarawy, ale odrobina różu i delikatne przypudrowanie trochę poprawiają sytuację. I rzeczywiście trwałość jest niesamowita,nałożony rano sprawia, że do późnej nocy nie muszę się martwić żadnymi poprawkami, nie świecę się, nie wyglądam nieświeżo. Mimo wszystko chciałabym znaleźć coś o innym odcieniu, ale ten krem BB jest póki co najbliższy do ideału.

    ReplyDelete
  24. O dwóch wersjach kolorystycznych Gowoonsesang Brightening Balm nic nie wiem, jest wersja Super Light, ale to już inny skład, odcień jaśniejszy od zwykłego Brightening Balm. Gowoonsesang zmieniło trochę swoje kremy pod koniec 2013 roku, duże zmiany zaszły w składach, wprowadzili też nowe kremy BB - Sensitive i Age Defense.

    ReplyDelete
  25. Mój przyleciał do mnie kilka dni temu, ale grzecznie czeka na swoja kolej. Mam nadzieję, ze u mnie również się sprawdzi :) Ale pierwszy w kolejce jest SpaComplexion Tinted Moisturizer od Sue Devitt.

    ReplyDelete
  26. Dziewczyny,
    jeśli ktoras bylaby chetna mogę odstapic ten krem bb. Mam oliwkowa cere i dla mnie jest on zbyt jasny.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hej podaj maila jesli mozesz jestem zainteresowana:)

      Delete
    2. hej odezwij się jestem zainteresowana, poproszę maila :)

      Delete
  27. Marzy mi się jakiś dobry krem BB i pewnie sobie go niebawem sprawię, ale teraz mam dylemat kolorystyczny:-) Aga, napisałaś, że są wydajne, a na ile Ci starczają te dwa opakowania ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. o ile dobrze pamiętam, wcześniejsze zamówienie składałam w okresie wakacyjnym, w zeszłym roku

      Delete
    2. Wow! No to faktycznie bardzo wydajny produkt. Dzięki :)

      Delete
  28. Teraz sprawdziłam na ebay i najtańszy Dr G można znaleźć za 19 dolarów z darmową przesyłką. Ma do nas przyjść prosto z Korei. Skąd taka różnica w cenie między tym na amazonie i ebayu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. może idzie bezpośrednio od producenta

      Delete
  29. pisałaś o dobrym kryciu , jest to takie krycie pozwalające na zakrycie blizn?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, kremy pięknie kryje blizny oraz przebarwienia i wypryski

      Delete
  30. Ja jestem blondynką o ciepłej tonacji skóry i obawiam się, że Brightening Balm nie będzie mi pasować, a Primer Protector nigdzie nie mogę znaleźć

    ReplyDelete
    Replies
    1. Primer ma dobry kolor i daje ładne rozświetlenie ale solo nie sprawdza się na mojej buzi, spawia że insenstywnie się błyszczy

      Delete
  31. Dziś zamówiłam obydwa BB o których tutaj mowa, mam nadzieję, że u mnie również się sprawdzą :) Ostatnio używałam podkładu z Clareny, skład nie udziwniony, używany raczej w salonach kosmetycznych, nawet się nie świeci na czym mi zależało, ale pod koniec dnia wygląda już źle, ciężko. No i bardzo brudzi.

    ReplyDelete
  32. Myślę, że kiedyś je wypróbuję :) Świetne odświeżenie bloga! Bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  33. Hej Nissiu - bardzo polecam ci zamawiac te kremy bb bezposrednio ze strony producenta gowoonus.com. Do mojego zamowienia bardzo hojnie dorzucili mi cala mase probek (po jednej z kazdego kremu bb jaki maja w ofercie (a jest ich naprawde sporo), kupon znizkowy 20% na nastepne zakupy, oraz 2 pelonwymiarowe blyszczyki. Bylam bardzo mile zaskoczona, zwlascza,ze zamawialam tylko jedna rzecz. Pozdrawiam Cie serdecznie i dziekuje, bo to dzieki Tobie odkrylm tak fantastyczny produkt! :)

    ReplyDelete
  34. Tak z innej beczki : emulsja vichy którą polecasz ma nowe opakowanie na ten rok, - jest cale jasno pomarańczowe. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  35. Po jednym twoim filmiku, zamówiłem ten krem, i jestem pod wielkim wrażeniem, jedyne co mam mu do zarzucenia to wlasnie ten ziemisty odcień, który raz wyglada na mojej cerze idealnie, ale częściej jednak za szaro:( nie wiem z czego to wynika.

    ReplyDelete
  36. Ja kupiłam ten krem i niestety...muszę go sprzedać. Używałam z tydzień i już zauważyłam, że mam za suchą skórę do niego, mega matowy efekt - tępy ;( jednak muszę sięgnąć po coś bardziej nawilżającego - ale myślę, że dla osób z normalną skórą/w kierunku tłustej - super produkt;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. podasz mail kontaktowy? chciałabym skontaktować się w sprawie odkupienia tego kremu jeśli chcesz :)

      Delete
  37. Hej, bardzo przepłacasz za B. Balm. Zamawiam z Korei, a mieszkam w UK.Płacę ok 12 funta i nie płacę już za przesyłkę. Skusiłam się na ten krem z Twojego polecenia i bardzo dobrze sprawdził się tylko fakt, kolor trochę ziemisty...teraz używam Misha perfect cover i mieszam kolor 21 i 23. Lubię również skin79 różowy - chiciaż ostatnio dostałam próbkę pomarańczowego i kolor jest super (o wiele cieplejszy). Skin79 są mniej kryjące niż Dr G. B. Balm ale przyzwyczailam się. Lubię zmieniać kremy bb w zależności od tego, czego moja skóra potrzebuje danego dnia. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej możesz napisac gdzie zamawiasz te kremy z uk?

      Delete
  38. Mam do Ciebie pytanie Nisiu :) Generalnie jestem zielona, jeśli chodzi o kremy BB. Ale od kiedy moja cera weszła w stan totalnej katastrofy całkowicie odstawiłam wszelkie pudry i podkłady. Teraz używam kremu BB z Eveline i niby jestem zadowolona, ale szukam czegoś lepszego, co dawałoby troszkę lepsze krycie i zmatowienie. Krem z Eveline jest niby matujący, ale przy mojej tłustej buzi na długo nie wystarcza, a też nie chcę dokładać matujących pudrów, bo mam uczucie ciężkości na skórze. Czy BB z firmy Skin79 nie mają zbyt chemicznego składu? Bo gdzieś słyszałam o tym. Dużo osób je poleca, ale sama nie wiem czy warto je kupować przy cerze skłonnej bardzo do podrażnień i wyprysków :(

    ReplyDelete
  39. uwielbiam te kosmetyki idzie się od nich uzależnić. warto w nie zainwestować;)

    ReplyDelete
  40. Kupiłam ten krem BB i niestety u mnie znika po ok. 4 godzinach :-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moze chcialabys sprzedac? 1988_sloneczko@wp.pl

      Delete
    2. Chetnie odkupie :-) 1988_sloneczko@wp.pl

      Delete
  41. zakupiłam ten krem BB pod wpływem Twojej recenzji, niestety u mnie się nie sprawdził :( i z pewnością nie kupię go ponownie. Moja skóra nie jest aż tak bardzo problematyczna, nie potrzebuje również dużego krycia, więc nie wiem dlaczego mnie nie oczarował.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chetnie odkupie :-) 1988_sloneczko@wp.pl

      Delete
  42. Zamówiłam BB Dr G. i niestety nie dla mnie on, wolę jednak CC Clinique.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chetnie odkupie. 1988_sloneczko@wp.pl

      Delete
  43. jestem aktualnie w Korei. chyba poszukam tych kremów, namówiłaś mnie. ;)

    ReplyDelete
  44. Też uwielbiam Dr.G, jeśli masz taki sam gust jak ja, mogą Ci się też spodobać: Dr.Jart, CC Hera i wszystkie "Cushions".

    ReplyDelete
  45. Ja też nie mam zamiaru wracać do tradycyjnych podkładów! Kremy BB są najlepsze - dobrze kryją, a mają niezwykle lekką konsystencję i nie zapychają skóry. Czego chcieć więcej? ;)

    ReplyDelete
  46. Mialas okazje testowac krem BB od Dr. med. Schrammek?

    ReplyDelete
  47. Skin79 jest rewelacyjny i dużo tańszy. Jest wielowymiarowy i nie świeci się. polecam!!!

    ReplyDelete
  48. Właśnie zamówiłam ten BB Gowoonsesang (omg! kto wymyślił tą nazwę;) ) Już się nie mogę doczekać aż trafi w moje łapki. Mam nadzieję, że rozwiąże problem, bo moja buzia to cienie pod oczami, pajączki, zaczerwienienia i wiele innych odcieni. W efekcie nigdzie się nie ruszam bez podkładu.

    ReplyDelete
  49. Planuję kupić krem BB Dr. G Gowoonsesang Brightening Balm ale zanim zdecyduję się na wydatek rzędu 100zł, chciałbym zamówić próbki - wersji podstawowej i Super Light, niestety nigdzie nie umiem ich znaleźć. Czy ktos może mi pomóc w tej sprawie?

    ReplyDelete
  50. Rowież poszukiwałam próbek tego kremu na allegro, bo gdzieś przeczytałam, że można tam znależć ale niestety nic nie znalazłam.. dlatego namówiłam krem na ebayu i już nie mogę się doczekać kiedy go dostanę:) Możesz zapytać o próbki na stronie producenta http://www.gowoonus.com/Dr.GBBcreams.aspx
    ja pytałam o krem Dr G czy robią wysyłkę do Polski ale niestety nie.. Jedynie szybko odpisują na drugi dzień :)

    ReplyDelete
  51. Dzięki tobie chyba znalazłam swój idealny krem BB.
    Miałam próbki tych dwóch produktów i o dziwo nic mnie nie zapycha , skóra jest czysta. Mam problemy z trądzikiem i przeważnie wszystkie podkłady mnie strasznie zapychają a kremy BB uczulają.
    Szukam pełnowartościowych produktów tej firmy ale ciężko je znaleźć w Polsce.

    ReplyDelete
  52. Witaj Nissiax, odkryłam Twojego bloga już jakiś czas temu, i bardzo się z tego cieszę. Twój kanał jest bardzo profesjonalny, jest w nim masa przydatnych informacji, a poza tym cieszy oko i ucho. Twoje filmiki poprawiają nastrój, jesteś bardzo pozytywna osobą :) Mam nadzieję że będzie prowadzić bloga i kanał youtube jeszcze baaardzo długo :)
    Co do opisanych tu kremów BB mam pytanie - nie używałam jeszcze tego typu kosmetyków więc jestem w tej kwestii 'zielona' ;) - czy z obydwu podkładów dostępny jest tylko jeden kolor? Czy mogłabyś mi opisać jaki odcień ma Twoja skóra? Czy jest to bardziej ciepły odcień (żółte tony), czy tez bardziej zimny (różowe tony)? Jestem posiadaczka ciepłego odcienia skóry, która jest jednak dość blada. Wydaje mi się, o ile mogę to ocenić na podstawie filmików, że masz podobny odcień skóry, a że te podkłady prezentują sie na Tobie bajecznie, pomyślałam że może dla mnie to również byłby właściwy odcień. Takie same przemyślenia mam zresztą co do różu MAC 'well dressed' - że może dodawać świeżego różu właśnie ciepłemu odcieniowi skóry. Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, jeden i drugi krem BB ma jeden odcień i dopasowuje się do koloru naszej skóry, moja cera ma odcień raczej żółtawy

      Delete
  53. Witaj Agnieszko :)
    Mam pytanie czy ten krem bb Cie nie zapycha?czy uwazasz jego sklad za znosny?:) czaje sie na ten krem ale boje sie czy mnie nie zapcha,pozdrawiam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. w składzie jest bardzo dużo silikonów, jak to bywa w koreańskich kremach BB ale moja cera bardzo polubiła się z kremami BB od Dr. G

      Delete
  54. Teraz jest jakaś nowa formuła Brightening balm i zastanawiam się jakie są między nimi różnice w zachowaniu się na twarzy. Próbowałaś może już nowszą wersję?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie, mam nadal spory zapas starej wersji

      Delete

Proszę nie zostawiać komentarzy służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Komentarze z reklamą blogów i rozdań będą usuwane, więc proszę ich nie dodawać.

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...