3/6/14

Regenerujące serum na noc - Kiehl's Midnight Recovery Concentrate

Czas przedstawić moje odkrycie ostatnich tygodnii, serum które stosuję na noc 
( na zmianę z Skinceuticals ) – Kiehl’s Midnight Recovery Concentrate.


Według producenta, jest to koncentrat różnych olejków eterycznych, którego zadaniem jest odnowienie skóry w ciągu nocy. Rano mamy się obudzić ze skóra która ma zdrowy blask,ujednolicony koloryt, jest bardziej jędrna i gładka.
Oczywiście cudów nie ma i jeśli ktoś ma skórę w bardzo złym stanie lub jest w podeszłym wieku, kosmetyk nie wyczaruje nam przez noc skóry dziecka.
Aż tak pięknie nie jest, jednak serum Kiehl’s bardzo przypadło mi do gustu i po nocnej apilkacji moja skóra naprawdę wygląda lepiej.

Serum zamknięte jest w skoromnej buteleczce z ciemnego szkła. Aplikujemy je za pomocą pipetki (tutaj też duży plus dla producenta, często pipetki w kosmetykach są zakończone gumą która dość szybko się luzuje i kosmetyk wycieka podczas dozowania ).
Ważność – 18 miesięcy od otwarcia.


Zapach mnie zachwyca za każdym razem !
Jest to jeden z tych kosmetyków, po ktore sięgam z radością ponieważ sama aplikacja sprawia mi radość.
Serum ma zapach trudny do opisania - mieszanka kwiatowowa z wyczulaną nutką lawendy ( o yeah ! ).

Skład kosmetyku jest bardzo dobry.

Tak jak deklaruje producent mamy tu mnóstwo olejków ale też na pierwszym miejscu Caprylic\Capri Trigliceride – jest to emolient który ułatwia aplikację kosmetyku, zwiększa poślizg, sprawia że produkt jest przyjemniejszy w stosowaniu, ale może też działać komedogennie. Obawiałam się trochę tego składnika, ale po prawie dwóch miesiącach stosowania mogę śmiało napisać, że w moim przypadku nie było działania komedogennego. Wręcz przeciwnie, nie wiem za sprawdzą jakiego składnika, ale moja skóra rano ma pięknie ściągnięte pory i widocznie wygładzoną powierzchnię. Jeśli są na niej jakieś aktywne wypryski, po nocnym „serowaniu“ są uspokojone.

Pełny skład :

Caprylic/Capric Triglyceride ( emolient ), Dicaprylyl Carbonate (emolient), Squalane ( roślinny emolient o strukturze molekularnej zbliżonej do skóry ) , Rosa Canina Fruit Oil ( olej z dzikiej róży ), Evening Primrose Oil ( oleje z wiesiołka ) , Jojoba Seed Oil ( olej jojoba ) , Coriander Seed Oil ( olej z nasion kolendry ) , Tocopherol ( witamina E ), Lavender Oil ( olej lawendowy ), Pelargonium Graveolens Flower Oil ( olej geraniowy ), Linalool ( nienasycony alkohol alifatyczny otrzymywany z olejków eterycznych,  imituje zapach konwalii ), Rosemary Leaf Oil ( olej z liści rozmarynu ), Citronellol ( alifatyczny alkohol terpenowy otrzymywany z olejków eterycznych, imituje zapach róży i geranium ), Geraniol ( nienasycony alkohol alifatyczny otrzymywany z olejków eterycznych, imituje zapach pelargonii), Cucumber Fruit Extract ( wyciąg z ogórka ) , Turmeric Root Extract ( ekstrakt z korzenia kurkumy ), Limonene (jednopierścieniowy weglowodór terpenowy, imituje zapach skórki cytrynowe, Citral (Alifatyczny aldehyd terpenowy otrzymywany z olejków eterycznych, imituje zapach cytryny ), Rose Flower Oil ( olej różany ) , Jasmine Extract ( ekstrakt z jaśminu ) , Sunflower Seed Oil ( olej słonecznikowy )

Midnight Recovery przypadł mi gdo gustu ponieważ moja cera, po spędzonej z nim nocy, jest wypoczęta, jaśniejsza, bardzo przyjemna w dotyku i tak jak wspominałam wcześniej, pory są ściągnięte i stany zapalne uspokojone. Dodatkowo kosnsytencja kosmetyku i jego zapach, sprawiają że mam wrażenie używania kosmetyku luksusowego i jest to naprawdę przyjemne. Wieczorna apilikacja to czysta przyjemność.

Kosmetyk nie należy do najtańszych. Za opakowanie o pojemności 30 ml zapłaciłam $ 46.00. Serum jest jednak bardzo wydajne, po dwóch mesiącach prawie nie widać zużycia.
Przy takiej wydajności jedna buteleczka wystarczy na bardzo długo.

Nie wiem jak wygląda sprawa z dostępnością kosmetyków Kiehl’s w Polsce. W USA jest bardzo dużo sklepów, w samym NYC jest ich parę. Wiem, że w Polsce firma Kiehl’s nie ma swoich sklepów, ale może jakieś sieciówki prowadzą sprzedaż tych kosmetyków ? Jeśli wiecie coś na ten temat, proszę o zostawienie informacji w komentarzach.

Jestem ciekawa jakie jest Wasze zdanie na temat tego serum. Szczególnei interesuje mnie recenzja od osób o skórze tłustej / mieszanej.

Jakie jest Wasze ulubione serum na noc ?

nissiax83

71 comments:

  1. Witaj Agnieszko ja uwielbiam firme orientana ktora rowniez ma naturalne kosmetyki i posiada w ofercie dwa olejki do twarzy jeden jasmin i kurkuma ktory namietnie uzywam i tak jak opisalas ma bardzo podobne dzialanie na mojej skorze zwlaszcza po nocy jak ten produkt powyzej. Cena jest tez troche nizsza ale orientany chyba raczej nie kupisz w USA. W kazdym razie ma podobne odczucia do Ciebie ze wieczorny rytual nakladania olejku to czysta przyjemniosc!

    ReplyDelete
  2. Jestes wlasnie ciekawa jak serum spisze sie na twarzy z typem skory mieszanej i tłustej. Czy ta ilośc olejków nie zatka porów... Czekam na czyjaś recenzje ;)
    Megi (megisplace.blogspot.com)

    ReplyDelete
  3. serum kusi mnie już od dawna za sprawą Szavki :) w sklepach online (sephora i douglas) niestety nie ma, widziałam na allegro, ale trochę się obawiam o oryginalność produktu

    ReplyDelete
    Replies
    1. jest dostępny na pl.strawberrynet.com

      Delete
  4. Moja skóra się przeważnie nie lubi z tego typu olejkami. A szkoda, bo tu jest całkiem ciekawy skład...

    ReplyDelete
  5. Mam, uzywam i jestem zachwycona. W Polsce niestety kosmetyki Kiehls nie sa dostpene. Ja mieszkajac w Niemczech zamawiam na stronie Douglas. Koszt serum to 39€

    ReplyDelete
  6. Ja teraz kończę serum REN i Estee Lauder. W kolejności czeka serum Clarins Double,ale i to mnie kusi ;)
    P.S. Pięknie tu u Ciebie ;)

    ReplyDelete
  7. Niestety nie widziałam tych produktów w Polsce. Na allegro jest kilka produktów tej firmy, ale nie ma tego serum, a szkoda :) Może za jakiś czas zostanie wprowadzony.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  8. dostalam kiedys probke w glossyboxie, ale jeszcze nie uzywalam. Czy uzywasz go na krem, pod czy zamiast?

    ReplyDelete
  9. Widzialam to serum u MissGlamorazzi. Szkoda, ze jest tak drogie. Jednak widze, ze kosmetyki z dobrym skladem i dzialajace, sa drogie.

    ReplyDelete
  10. Piękny i bogaty skład ma to serum :) Cena zaiste wysoka, ja mam obecnie nawilżające z ekstraktem z noni i olejem avocado :)

    ReplyDelete
  11. Niestety nie wiem jak w Polsce ale w UK jest dostepny za około £36.

    ReplyDelete
  12. ja niestety nie jestem przekonany do jakiekolwiek serum, podkreśla pory, przetłuszcza skore.. :(

    www.lukaszmakeup.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. podstawa to dobry dobór kosmetyku do skóry, na serum nakaładamy też krem, solo nie zawsze się sprawdza

      Delete
  13. Pytanie z innej beczki :) stosowalas kurację Izotekiem? Bo pamiętam, że coś o retinoidach mowilas kiedyś. Jak tak to jak oceniasz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie, nigdy nie bylam na kuracji Izotekiem

      Delete
  14. Moja odpowiedź na końcowe pytanie brzmi: Kiehl's Midnight Recovery Concentrate ;) uwielbiem !!! na mojej suchej cerze sprawdza się idealnie . Myślę nad zakupem kremu pod oczy z tej samej serii...

    ReplyDelete
  15. Ja obecnie używam serum ze Starej Mydlarni z retinolem. Jestem z niego bardzo zadowolona. Skład jest prosty, serum nawilża i nie zapycha. W sam raz dla skóry 23 latki. Plusem też jest buteleczka (ciemne szkło), pojemność (30 ml) i cena (26zł). Minus to data ważności - 3-4 miesiące [żeby zużyć w tym terminie stosuję też na szyję i dekolt]. Uwielbiam z żelem hialuronowym.
    Jeśli chodzi o Kiehl's to nie spotkałam się z tą firmą w Polsce, ale wydaje mi się, że w Niemczech jest dość dobrze dostępny. Sama miałabym ochotę na to serum, ale najpierw wypróbuję serum z wit C z BU i z olejem arganowym ze starej mydlarni, bo są bardziej przyjazne dla studenckiej kieszeni :)

    ReplyDelete
  16. W pełni zgadzam się z Twoją opinią. To jest mój mały czarodziej :) Mam skórę mieszaną, więc jeśli masz ochotę to moją recenzję znajdziesz na blogu. Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  17. Miałam to serum i serum z vit C z Kiehl's. Troche dziwna sytuacja, bo to jak używałam, to nie widziałam jakiejś różnicy. Sprawdzało się przyjemnie ale bez szału. W samolocie sprawdziło się wyśmienicie i jeśli ktoś nie lubi przesuszonej skóry to polecam. Ja dopiero po tym jak mi tego serum zabrakło, doceniłam jego wspniałe właściwości. Dopiero jak zaczełam używać coś innego, co nigdy nie dorastało nawet MR do pięt:) Jednym słowem-polecam.
    Justyna

    ReplyDelete
  18. Nie słyszałam o tym serum ale opis zachęca. Ja w tym momencie stosuję Liquid Gold Intensive Night Repair Serum z Alpha-h i jestem bardzo zadowolona, drażni mnie jedynie zapach, jednak można się przyzwyczaić.Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  19. Nie miałam tego kosmetyku, choć słyszałam o nim wiele dobrego. Aktualnie na noc mam olejek nawilżający z Phenome, jest naprawdę genialny, choć nie ukrywam, że będą z niego zadowolone osoby raczej ze skórą suchą.

    ReplyDelete
  20. Ostatnio trafiłam na kilka pozytywnych recenzji tego olejku i mnie zainteresował. Obawiam się tylko zapychania. Nie wiem niestety jak jest z dostępnością w Pl, ale obecnie mieszkam w Norwegii i tutaj te kosmetyki są dostępne bez problemu :) Natomiast jeśli chodzi o serum na noc to lubię do skóry trądzikowej od Pat&Rub, ale konieczne jest użycie kremu. Obecnie jestem w trakcie poszukiwania jakiegoś nawilżającego serum i zastanawiam się nad tym od Clochee :)

    ReplyDelete
  21. Bardzo mi się ten kosmetyk podoba i mam nadzieję,że uda mi się go kiedyś przetestować. Niestety z dostępnością w Pl (jak piszesz wyżej) kiepściunio.

    ReplyDelete
  22. A jak sprawdza się serum Alpha H o którym kiedyś wspominałaś?

    ReplyDelete
    Replies
    1. bardzo je lubiłam, pewnie do niego wrócę na jesień

      Delete
  23. Bardzo ciekawy produkt, ja ostatnio używałam serum ze starej mydlarni z olejkiem arganowym o zapachu pomarańczy, ale szukam czegoś bardziej nawilżającego i odżywczego, ale zapach miał przepiękny :)

    ReplyDelete
  24. Ja aktualnie używam Siquens Prevention. Ma przyjemny zapach, fajną konsystencję, jest wydajny i co ważne - rano mam pięknie ściągnięte pory, a zaczerwienienia uspokojone. Nie zapycha mnie na szczęście, ale jeszcze nie wiem, czy po skończeniu kuracji kupię ponownie to samo, czy może jakieś inne. Nie wiem jeszcze które, będę szukać. Co do składników - na pewno olejek lawendowy i olej z dzikiej róży (bo ma właściwości wygładzające). Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  25. Hej,pisalam o nim tutaj: http://enitdj.blogspot.de/2013/08/reviev-kiehls-midnight-recovery.html Pozdrawiam z Berlina :)

    ReplyDelete
  26. Właśnie widzę, ze produkt jest dostępny w Szwecji i kosztuje 360kr. Z opisu wynika, ze jest idealny dla mojej cery, wiec oczywiście trafił na moja listę zakupów :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. warto poprosić o próbki, jeśli jest taka możliwość

      Delete
  27. Zakupiłam to serum pod wpływem recenzji osób ze skórą problematyczną taką jak moja (tłusta/mieszana i skłonna do wyprysków). Dałam mu 3 szanse i niestety za każdym razem efekt był taki sam - okropnie mnie zapychał. Dodam że używałam niewielką jego ilość najpierw codziennie, a później co drugi dzień. Z Kiehl'sa polecam natomiast krem pod oczy z avocado rewelacja! najlepszy krem jaki miałam przyjemność używać a testowałam już wiele :) Moim ulubionym serum na noc jest serum LEMON z BU (nowa wersja z olejkiem z kocanki i pietruszki). Fajnie nawilża i odżywia, lekko rozjaśnia skórę, skóra się po nim nie przetłuszcza, nie zapycha i jest nie drogie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. szkoda, że u Ciebie się nie sprawdziło :( o kremie z awokado słyszałam wiele dobrego ale sama jeszcze go nie testowałam. Serum lemon z BU był kiedyś na mojej liście zakupów, może powinnam ponownie się nim zainteresować

      Delete
    2. Ooo, dokładnie! Ja też mama cerę mieszaną i również mnie zapychał :(

      Delete
  28. Ja uzywam Estee Lauder z kropelna olejku z pachnotki ale zachwycona nie jestem, krzywdy mi nie zrobil ale nic specjalnego przy takiej cenie. W kolejce mam Ren :) pozdrawiam Cie serdecznie

    ReplyDelete
  29. Nissiax, stosujesz je pod krem ?

    ReplyDelete
  30. Jaki bogaty skład, i wygląda tak ekskluzywnie :) Ja właśnie szuka jakiegoś serum na noc, to chętnie bym wypróbowała ale cena jest dosyć wysoka, poczekam najpierw na Twoją recenzję :)

    ReplyDelete
  31. Bardzo lubię ten produkt. Kupiłam go po użyciu paru próbek. Świetny i raczej wart tej ceny. Zużycie - jak piszesz, kompletnie nie widoczne.

    ReplyDelete
  32. Po Twoim opisie mogło by się wydawać, że ten kosmetyk to produkt idealny :)

    ReplyDelete
  33. Ja tez skusilam sie na to serum. Nastapilo to po zachwatach Szavki. Cos w tym kosmetyku jest, bo ja tez ciesze sei wieczorem na te chwile, kiedy moge go nalozyc. Kombinuje co z kremem Dr. Scheller. Mysle, ze mowilas kiedys o ich kremie do rak i dlatego polecilabym ci ich produkty do twarzy, mam na mysli kremy. Ja mam cere sucha, ale ze sklonnoscia do niedoskonalosci i dlatego wybralam ten krem z wyciagiem z ostu i nasionami Chia-nie iwem jak to po polsku sie nazywa. W dm pojawia sie wkrotce nowe serie kremow dr.scheller i uwaga: z tymiankiem, z rozmarynem i chyba do cery wrazliwej z lawenda... ja na pewno wyprobuje.

    ReplyDelete
  34. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  35. Mam to serum na oku od dawna,teraz jestem w de to kupię.Czasami bywało na allegro,trzeba szukać.Obecnie posiadam serum dermedic hydrain i bardzo sobie chwalę.

    ReplyDelete
  36. Kupiłam na próbę ich słynny krem nawilżający i chętnie poznam więcej ich produktów. Teraz najpewniej krem z filtrem (dziś wpadłam do Kiehl's po próbkę).

    ReplyDelete
  37. chodze kolo niego juz jakis czas ale ta opinia mnie zawsze zniecheca: http://www.paulaschoice.com/beautypedia-skin-care-reviews/by-brand/kiehls/_/Midnight-Recovery-Concentrate

    ReplyDelete
  38. Pojawiła się już u nas w sprzedaży matująca pięćdziesiątka Vichy (niektóre apteki online i allegro). Zmienili szatę graficzną. Zastanawiam się czy też nie zmienili składu przypadkiem, ponieważ w opisach jest info, że "nawilża" i coś o stopniowym poprawianiu kolorytu skóry (?), nigdy wcześniej tego nie widziałam. Niestety nie mogę dorwać nowego składu nigdzie. Pozdrawiam wiosennie! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, wiem :) sama wczoraj linkowałam tą informację :) podobno skład jest identyczny

      Delete
    2. To przegapiłam. Dorwałam już dzisiaj aptece egzemplarz i porównałam - skład jest na pewno identyczny, ufff! :)

      Delete
  39. Hej Aga,
    Nie miałam tego serum ale słyszałam i czytałam na kilku blogach ze identyczny produkt w składzie (co do ostatniego miejsca) ma firma Sanoflore, Essence Merveilleuse. Z racji dostępności w Polsce skusze się chyba na ten drugi.
    Pozdrawiam
    http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=56688

    ReplyDelete
    Replies
    1. skład jest rzeczywiście bardzo podobny ale nie jest taki sam, mimo wszystko ciekawy produkt i chętnie go przetestuję po MRC

      Delete
  40. Używam właśnie próbki tego serum, ale już mi się kończy ;/ Mam skórę mieszaną w kierunku tłustej i powiem Ci, że w sumie mi się spodobało. Przyjemnie nawilża i odżywia skórę, a nic a nic nie obciąża. Nie jest też tłuste, czego obawiałam się po wielu olejkach w składzie :) Jak zużyję to mam zamiar napisać o nim na blogu :)

    ReplyDelete
  41. Obecnie używam Caudalie vinosorce i jestem bardzo zadowolona - nawilża bardzo dobrze, choć jeśli chodzi o jakiś potężny kop odżywienia to tego mu brakuje niestety....
    zapraszam na mój raczkujący blog halotualeksandra.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  42. Ja na noc używam krem bandi z kwasem migdałowym:)

    ReplyDelete
  43. Strasznie, ale to strasznie mam na niego ochotę, jednak nie można go dostać w Polsce. Słyszałam o nim wiele pochlebnych opinii i koniecznie kupię go przy okazji wizyty w Niemczech.

    ReplyDelete
  44. Miałam sporą próbkę tego serum i rzeczywiście efekty rano były naprawdę widoczne. Pewnie dłuższe stosowanie przyniosłoby jeszcze lepsze efekty.
    Zastanawiałam się nawet nad zakupem, ale niepokoi mnie jednak kwestia - zawarte w serum olejki eteryczne, np. lawendowy. Czytając opinie i recenzje na jego temat natknęłam się na stronę prowadzoną przed producentkę marki Paula's Choice, gdzie można znaleźć mnóstwo recenzji wysokopółkowych kosmetyków, i na temat tego serum (oraz wielu innych produktów Kiehl's) ciągle przewijało się stwierdzenie, że olejki eteryczne tak naprawdę szkodzą skórze, wrażliwą mogą podrażnić, a nawet jeśli nie spowodują żadnej reakcji alergicznej, to stosowanie takich składników na twarz upośledza produkcję kolagenu, zdolność skóry do regeneracji, może wręcz przyspieszać proces starzenia się skóry...Jestem bardzo ciekawa, czy spotkałaś się z taką teorią jako kosmetolog? Co na ten temat sądzisz? Przyznam, że trochę mnie to zaniepokoiło, ale czy to prawda?

    ReplyDelete
  45. kosmetyki tej firmy, z darmowa przesylka do Polski, dostepne sa na strawberrynet.com; ja je kupuje w Berlinie i teraz uzywam serum z witamina c i tez jestem zachwycona :)

    ReplyDelete
  46. Jak myslisz, nada sie do skory 21-letniej, czy jeszcze nie ma sensu wytaczać takiej artylerii, tylko spokojnie sobie używać np. olejku arganowego zmieszanego z żelem hialuronowym?

    ReplyDelete
  47. 3 tygodnie temu kupiłam ten produkt skuszona właśnie wieloma pozytywnymi opiniami... Zapach okropny! Nie mogę tego znieść, nie mogę w nocy spać przez to. Zaczęło mnie po tym wysypywać, nie jakoś strasznie, ale jednak. Recenzję tego produktu na pewno napiszę na blogu, jednak pozytywna to ona nie będzie :( Postanowiłam zwrócić produkt i kupić inny, który pomógł mi doprowadzić skórę do porządku po użyciu Kiehl's.

    ReplyDelete
  48. to moj absolutny faworyt od ponad roku! Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam <3

    ReplyDelete
  49. Ja właśnie będę próbować kosmetyków Symchroline. Na Wizażu czytam, że to podobno żadna nowość, ale ja wcześniej nie znałam tej firmy, więc dla mnie to coś nowego. Moim głównym zakupem jest serum z witaminą C. Co myślisz o kosmetykach z wit. C? Dużo czytam o tym, że witamina C jest bardzo nietrwała i nie ma racji bytu w kosmetykach, więc każdy taki kosmetyk to tak naprawdę ściema... Ale z drugiej strony bardzo wierzę w możliwości tej witaminy. Serum z Synchroline ma postać liposomową i dodatek cynku. Preparat aktywuje się przed pierwszym użyciem, wtedy trzeba go trzymać w lodówce i ma ważność 10 dni. No zobaczymy.
    Przepraszam, jeśli gdzieś już o tym pisałaś, a ja to przeoczyłam. Ale jestem tutaj nowa ;) Niedawno odkryłam Twój blog i kanał na YT i ostro nadrabiam moje zaległości :) Z tego co widzę, to nie masz fanpage na Facebooku? :( Szkoda, bo obserwowanie na fb bardzo pomaga mi być na bieżąco z wszystkimi blogami.

    Pozdrawiam Z Krakowa, Gosia :)

    ReplyDelete
  50. Serum szeroko reklamowane na brytyjskim a amerykańskim YT. Chciałam nabyć an allegro próbki, mniejsze pojemności, ze względu na olejki lawendowy (również ślinotok :) ) różany, rozmarynowy, geraniowy - one wszystkie razem przyczyniają się do obkurczania porów, są zbawienne dla cery tłustej, mieszanej, trądzikowej. Ale zapychania się obawiam, zwłaszcza za tę cenę. Świetnie że tak szczegółowo opisałaś wszystko. To prawda, że wszelkie kremy z olejkiem awokado, wiesiołkiem, mają dobre działanie na problematyczną cerę, kłopot jak zawsze w składnikach towarzyszących, silikonych, polepszaczach konsystencji, o czym często ludzie nie wiedzą, i jeśli krem z awokado ich zapcha, spowoduje wysyp pryszczy, niesłusznie winią awokado. Są w błędzie, myśląc, że to ten składnik im nie służy. Także gratulacje, bardzo szczegółowy i pouczający post. Mam tłustą, 33 letnią i trądzikową cerę, jeśli się zdecyduję na używanie tego serum, zdam na pewno zdam relację. :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  51. Ciekawy produkt a ja polecam serum z jeunesse: www.chanceforyou.jeunesseglobal.com

    ReplyDelete
  52. Używam już prawie miesiąc i muszę przyznać, że serum rzeczywiście działa! Jest rzeczywiście bardzo wydajne. Mam z nim tylko jedną zagwostkę... kupiłam właśnie chwalone LRP Effaclar DUO i kiedy mam stosować to serum, standardowo przed tym kremem, czy jednak ze względu na działanie "recovery" po kremie???
    PS.Serum kupiłam w Berlinie w Lafayette Galery. W PL nie ma ich w sprzedaży "sklepowej", ale są na Truskawie, choć nie wszystkie produkty! Allegro jest w tej kwestii ubogie i chyba niepewne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. najczęściej używam zwykły krem z wit A

      Delete
  53. A jaki krem używasz na to serum? U mnie wylazły po nim 2 pryszcze (Hmm po nim? Nie wiem, bo stosuję też emulsję z Avonu z kwasem glikolowym, więc może po prostu to skóra się oczyszcza?). Co mogę powiedzieć, ściąga pory, super nawilża - nawet solo. Na pewno w pewnym stopniu poprawił wygląd mojej skóry (do spółki z emulsją). Teraz zakupiłam Redermic R. Jeszcze nie używałam, ze względu na porę roku. No i czekam aż skończę poprzedni kosmetyk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No i niestety mam podejrzenia ze Kiehl's zrobiło mi na twarzy lekka masakre. Ze na brodzie pryszcze - ok, zdarzały sie. Ale nie na policzkach i nie na czole :( odstawilam je chwilowo, lecze teraz mascia (klindamycyna z tretinoina). Zaryzykuje jak wszystko sie uspokoi jeszcze raz. Szkoda bo miałam co do niego duże nadzieje. Ogólnie poprawił mi koloryt skory, uspokoił ja, zrobiła sie miękka, przyjemna i wypoczeta po nocy. Serum jest cudne więc szanse dostanie ale obawiam sie, ze jednak nie jest ono dla mnie :(

      Delete
  54. Bardzo dużo słychać o tym produkcie i z chęcią bym go wypróbowała ale szkoda, że nie można go dostać stacjonarnie u nas w Polsce. Może jak dużo chętnych się pojawi to kto wie.. :) Ja bardzo lubię serum z Biochemii Urody flavo, super sprawa. Czekam aż się skończy i w kolejce już stoi następne z Bioliq, zobaczymy co tam się kryje w buteleczce. Uwielbiam Twój blog i kanał na youtube, często umila mi czas podczas szykowania się do różnych wyjść :) Zainspirował mnie też do stworzenia własnego bloga :)

    Pozdrawiam, Kasia

    ReplyDelete

Proszę nie zostawiać komentarzy służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Komentarze z reklamą blogów i rozdań będą usuwane, więc proszę ich nie dodawać.

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...