3/11/14

Pocket - przeczytaj to później

Byliście kiedyś w sytuacji, w której podczas przeglądania różnych stron, trafialiście na ciekawe linki, ale nie mieliście czasu aby je dokładnie sprawdzić ?

Ja często podczas czytania jednego artykuły znajduję ciekawe odnośniki do innych, obiecuję sobie, że odwiedzę te strony w późniejszym czasie i … o nich zapominam. Czasami próbuje coś jeszcze odszukać przeglądają np historię wyświetleń, ale często strona przepada, a ja jestem zła, że jej gdzieś nie zapisałam. Teraz już mam to "gdzieś" zawsze przy sobie :)

Natrafiłam na aplikację Pocket.



Możecie za darmo ściągnąc aplikację na swojego smartphone, tablet czy zainstalować ją na swoim komputerze.


Za pomocą jednego kliknięcia dodajemy interestujące nas strony "na później".
Wszystko znajduje się w jednym miejscu. Możemy tworzyć kategorie, dodawać artykuły, video i zdjęcia.

W ciągu dnia internet przeglądam głównie na telefonie oraz tablecie, tam również mam tą aplikację. Wszystkie strony dodane do Pocket na urządzeniach mobilnych, mogę później przeglądać spokojnie w domu.

Mała rzecz, a tak ułatwia życie.

Jakie są Wasze ulubione aplikacje ?
Niby nic mi już nie brakuje, ale ciągle pojawiają się nowe, użyteczne w życiu codziennym programy.

nissiax83

65 comments:

  1. ooo na pewno wypróbuję :) Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  2. witaj :) mam pytanie- pod wpływem Twoich filmików postanowiłam kupić sobie emulsję vichy z filtrem 50. Chciałam zapytać, czy mogę jej stosować jako jedyny krem na dzień? Jak Ty jej używałaś? Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. to musisz sama sprawdzić, ja czasami używałam tego kremu właśnie solo pod makijaż ale czasami wcześniej aplikowałam jeszcze krem pieleęgnacyjny

      Delete
  3. Zdecydowanie Endomodo wraz z Fatsecret, bo wiadomo trzeba się pilnować :-) Poza tym Feedly, Wallet i Any.do. A do planowania cotygodniowych zakupów na podstawie wczesniej ulozonego menu Paprika. To także mój podręczny notatnik na przepisy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maorissa, Endomondo, czy Evernote? ;-) Pytam, bo ja zawsze myle nazwy tych dwoch stron, a korzystam czesto z obydwu.

      Delete
  4. Od razu biorę się za wypróbowanie aplikacji bo właśnie czegoś takiego potrzebowałam :)

    ReplyDelete
  5. piekna szata bloga, ale Ty jeszcze piekniejsza, nie wiem, jak to robisz, ale z wiekiem wygladasz coraz cudniej :)!

    ReplyDelete
  6. używam pocket od dawna i bardzo lubię ☺

    ReplyDelete
  7. aplikacje są dobre ale strasznie wyłudzają dane ktoś może wam się włamywac na konta i przegladac dane, ja właśnie się z tym zmagam z jakas aplikacja hakerska na fb co przegląda dziennik aktywności w szczególności jeżeli macie powiazanie telefon z kompem to już masakara ja już jestem przeczulona ale oczywiście wszystko co jest dla ludzi jest ok do póki się nie trafi na kogos co przegląda ci prywatne sprawy, to tylko tak dla info

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokładnie. Strony z ciekawymi informacjami lepiej gromadzić w tematycznych zakładkach. Każda aplikacja to cząstka prywatnosci mniej. Lepiej wybierać te naprawdę użyteczne.

      Delete
    2. Jak się klika wszystko co popadnie to niestety tak jest.

      Delete
  8. Mi tam do tego służą zakładki...

    ReplyDelete
    Replies
    1. w ciągu dnia internet przeglądam głównie na telefonie oraz tablecie, tam też mam tą aplikację i wszystkie strony które zainteresują mnie w ciągu dnia na urządzeniach mobilnych, mogę później przeglądać na komputerze, zakładaki tego nie załatwią, nie używam wcale zakładek, odwiedzane blogi mam w bloglovin a najczęściej wyświetlane strony same pojawiają mi się gdy odpalam stron główną, w moich top 10

      Delete
    2. Ja także używam zakładek:-)

      Delete
  9. Uwielbiam tę aplikację!! Fajna jest też Any.do

    ReplyDelete
  10. Dla mnie czasem przydatny jest KS Office, QRReader, Scanner Pro - używam rzadko, ale czasem się przydają.
    Bardzo lubię Shazam gdy chce wiedzieć co to za piosenka;
    Res i STHHLM i inne , które pomagają mi zaplanować komunikacje i trafić na miejsce w mieście szybciej -szczególnie polecam jak ktoś zupełnie nie zna miasta.
    SF Bio - wiem co gdzie graja w kinie i mogę kupić bilet (siec kin w SE)
    Vemringde.se - wyświetla mi nazwę firmy lub dane osoby, gdy dzwoni ktoś z nieznanego nr. Przydatne i chociaż nie tracę czas na odbieranie tel od sprzedawców telefonicznych.
    TED - słucham i oglądam wykłady, czasem ludzie maja coś bardzo ciekawego do powiedzenia i przy okazji szlifuje angielski :) jak ktoś nie rozumie można włączyć napisy.

    ReplyDelete
  11. Moja ulubiona aplikacja...;-) papierowy kalendarz ;-) zawsze mam go pod ręką, czy to w torebce, czy to a biurku i zapisuje, zapisuje, zapisuje ;-)) tylko potem brak czasu aby to wszystko ogarnąć ;-)) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  12. Ja od lat używam zakładek przeglądarki. Mam foldery tematyczne i wszystko jest posegregowane.

    ReplyDelete
  13. Bardzo przydatna. Ciekawe czy działa na Androida....

    ReplyDelete
  14. Ooo fajna rzecz, nie wiedziałam że jest takie narzędzie w ogóle :)

    ReplyDelete
  15. Zabawne, u Edytki też o aplikacjach. :) Ja zostawiam otwarte interesujące strony w przeglądarkach, na osobnych kartach, a gdy ponownie włączam komputer, przegladarka pyta mnie czy odtworzyc poprzednia sesje - zawsze zaznaczam, ze tak i jednoczesnie mam dobry przypominacz. ;) Nie masz takiej opcji w swojej przegladarce?

    ReplyDelete
    Replies
    1. mam ale po co mi tysiące wyskakujących okienek ?
      W ciągu dnia internet przeglądam głównie na telefonie oraz tablecie, tam też mam tą aplikację i wszystkie strony które zainteresują mnie w ciągu dnia na urządzeniach mobilnych, mogę później przeglądać na komputerze, zakładaki tego nie załatwią, nie używam wcale zakładek, odwiedzane blogi mam w bloglovin a najczęściej wyświetlane strony same pojawiają mi się gdy odpalam stron główną, w moich top 10

      Delete
    2. hehehe ja tez tak robilam ale w koncu zbieralo mi sie ich tyle a ciagle mowilam, ze zajrze pozniej, ze caly komp mi sie zamulal i w napadzie zlosci zamykalam wszystko :D:D

      Delete
  16. Ja sobie po prostu strony zapisuje w zakładkach :D Ale trzeba przyznać, że to fajna i przydatna aplikacja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. w ciągu dnia internet przeglądam głównie na telefonie oraz tablecie, tam też mam tą aplikację i wszystkie strony które zainteresują mnie w ciągu dnia na urządzeniach mobilnych, mogę później przeglądać na komputerze, zakładaki tego nie załatwią, nie używam wcale zakładek, odwiedzane blogi mam w bloglovin a najczęściej wyświetlane strony same pojawiają mi się gdy odpalam stron główną, w moich top 10

      Delete
    2. Kurcze jestem chyba niepełnosprawna, jak na iphonie dodać stronę do pocket?

      Delete
    3. Niessiu ja osobiście używam zakładek i moj chłopak jakoś(nie mam pojęcia jak) zsynchronizował mi wszystkie urządzenia i mam je wszedzie to chyba zależy od przeglądarki i gdzies na pewno się to ustawia. Generalnie nie mam nic do aplikacji ale coraz częściej zaczynam się zastanawiać nad prywatnością w sieci (o ile taka istnieje).

      Delete
  17. Koniecznie muszę z niej skorzystać. Aplikacje w moim telefonie to między innymi: Radio Zet. Whats App, Kalendarz, London travel. Wizaz itp.

    ReplyDelete
  18. Ja w Mozilli przypinam sobie tysiące linków ;) ale zobaczę z czym tę aplikację "się je":)

    ReplyDelete
  19. póki rośnie społeczeństwo internetowe to zawsze będzie nam coś brakować. dobrze że powstają takie przydatne aplikacje, ściągam ją, dziękuję za pokazanie takiego cudeńka :) prosiłabym o pomoc, zajrzyj do mnie i poklikaj w banery sheinside lub firmoo :) wyświetlają się na stronie głównej. pozostacsoba.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Przydatne, ja za to w chrome dodaję do zakładek , bo w historii to bym za nic nie znalazła ;p

    ReplyDelete
  21. Wole korzystać z normalnych zakładek, bo dodatkowe appki jednak obciążają trochę telefon ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. w ciągu dnia internet przeglądam głównie na telefonie oraz tablecie, tam też mam tą aplikację i wszystkie strony które zainteresują mnie w ciągu dnia na urządzeniach mobilnych, mogę później przeglądać na komputerze, zakładaki tego nie załatwią, nie używam wcale zakładek, odwiedzane blogi mam w bloglovin a najczęściej wyświetlane strony same pojawiają mi się gdy odpalam stron główną, w moich top 10

      Delete
  22. Korzystam z Chrome, w którym standardowo dostajemy opcję zapisywania adresów stron do folderów. Nie zawsze mam dostęp do internetu, dlatego gdy widzę ciekawy artykuł, to korzystam z wtyczki "Send to Kindle" i po chwili mam na czytniku ciekawy artyuł czekający na chwilę nudy i braku internetu. :P

    ReplyDelete
  23. Nigdy nic nie używałam, w sumie nie wiem dlaczego bo właśnie zawsze miałam z tym problem, że chciałam odłożyć linki na później, a nie bardzo było jak.

    ReplyDelete
  24. Trzeba koniecznie obcykać temat :)

    ReplyDelete
  25. Nigdy tego nie używalam, a może być niezłe - też często przeglądam coś na tablecie, a później w laptopie nie mogę tego odnaleźć... :) Powiedz mi jeszcze - jak długo wytrzymuje bateria w Twoim Iphonie? Ładujesz codziennie, czy rzadziej? Bo zastanawiam się, czy z moim coś jest nie tak, czy one ogólnie pożerają prąd...

    I byłabym wdzięczna, gdyby ktoś polecił mi dobre kremy organiczne do twarzy, do cery mieszanej :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Telefon ładuję codziennie, niestety bateria szybko siada

      Delete
  26. Ja wolę do tego celu aplikację Evernote :)

    ReplyDelete
  27. świetna aplikacja! ja zawsze mam z tym problem! nie lubię mieć 'bałaganu' nawet w otwartej przeglądarce, więc fajnie zamiast dziesiątek otwartych kart wrzucić co nie co do takiej kieszonki ;)

    ReplyDelete
  28. Super, rewelacja;)
    milkabelleza.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. O ja używam, chociaż później zapominam, żeby ją sprawdzić ;p

    ReplyDelete
  30. no właśnie czegoś takiego szukałam bo w też używam iphone i laptopa :D, dziękuję bardzo :). mam jeszcze pytanko: mogłabyś zrobić filmik o aplikacjach albo posta ze screenami :)?

    ReplyDelete
  31. a nie wystarczy po prostu dodanie strony do zakładek/ulubionych? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. w ciągu dnia internet przeglądam głównie na telefonie oraz tablecie, tam też mam tą aplikację i wszystkie strony które zainteresują mnie w ciągu dnia na urządzeniach mobilnych, mogę później przeglądać na komputerze, zakładaki tego nie załatwią, nie używam wcale zakładek, odwiedzane blogi mam w bloglovin a najczęściej wyświetlane strony same pojawiają mi się gdy odpalam stron główną, w moich top 10

      Delete
    2. biedna nissia, ale sie nakopiujesz tej samej odpowiedzi ;)

      Delete
    3. nie wiem jak jest na ipodzie i iphonie, ale na androidzie jak doda się coś do zakładki na tablecie, to tym samym dodaje się to na komputerze (w Google Chrome) :)

      Delete
  32. Kochana wszystko ok słyszałam ze był jakiś wybuch w NY

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję za troskę, u mnie wszystko ok

      Delete
  33. Ja dopiero przedwczoraj spotkałam się z tą aplikacją :) Kusząca, chyba wypróbuję :)

    ReplyDelete
  34. OOOO dzięki, tego mi trzeba było. Ja jak chciałam coś zostawić na później to zostawiałam otwartą przeglądarkę a komputer usypiałam, żeby nie przepadło. Albo ustawiałam w Chrome żeby otwierał ostatnio otwarte strony.

    ReplyDelete
  35. Bardzo przydatna aplikacja, już zainstalowałam :)

    ReplyDelete
  36. Dobra rzecz, zaraz to ogarnę, bo często "zbieram" strony w podpięciach i potem mi się przeglądarka wiesza ;d

    ReplyDelete
  37. Internetu używam na komputerze i wszystko mam w zakładkach, które staram się na bieżąco sprawdzać :)

    ReplyDelete
  38. Genialna aplikacja, zdecydowanie ułatwia życie. Szkoda tylko że obsługuje tylko macowskie komputery

    ReplyDelete
  39. dobre :D chyba sobie ściągne :)

    ReplyDelete

Proszę nie zostawiać komentarzy służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Komentarze z reklamą blogów i rozdań będą usuwane, więc proszę ich nie dodawać.

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...