2/4/14

Winter Wonderland

W niedzielę w NYC było +10C i biegałam po mieście w balerinkach, w poniedziałek temperatura spadła a wraz z nią śnieg.

Na jutro zapowiadana jest odwilż, więć dzisiaj rano wybrałam się na spacer do Central Parku aby nacieszyć oko zimowym krajobrazem.

Było pięknie, sami zobaczcie.























Central Park wygląda pięknie, niestety ulice w centrum już nie są takie urokliwe.
Powoli śnieg zaczyna topnieć i coś czuję, że jutro przydadzą się kalosze .






Koniec sprawozdania pogodowego :)
nissiax83

84 comments:

  1. w central parku naprawdę magicznie ;)

    ReplyDelete
  2. Pięknie! I to błękitne niebo, tego mi właśnie brakuje.

    ReplyDelete
  3. ...a właśnie chciałam Cie prosić, byś częściej pokazywała to piękne miasto. cudownie!

    ReplyDelete
  4. Central Park wygląda pięknie, prawdziwie zimowo :)

    ReplyDelete
  5. pięknie...U nas niestety już nie jest tak ładnie

    ReplyDelete
  6. Ale pięknie <3 U nas na zachodzie Polski śnieg już prawie stopniał i mamy wiosnę :)
    Buziaki!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam wrażenie że na zachodzi zbliża się Wielkanoc ;)

      Delete
  7. Central Park wygląda naprawdę bajecznie :).

    ReplyDelete
  8. Taka zimę to I ja lubie. W parku pieknie I spokojnie az chce się pospacerować :)

    ReplyDelete
  9. Central Park zimą jest taki pięky, wgl cały NYC jest cudowny

    ReplyDelete
  10. Myślę że słowo pięknie to i tak za mało!!

    ReplyDelete
  11. Pięknie! jak już pisałam na instagramie wygląda to naprawdę jak z bajki :)
    u mnie dzisiaj też było piękne słońce, ale niestety śnieg nie jest już zbyt świeży..

    ReplyDelete
  12. cudowne widoki! robisz śliczne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  13. Central Park pięknie wygląda zimą :)

    ReplyDelete
  14. Cudowne, wyjątkowe, magiczne zdjęcia, i co trzeba podkreślić, znakomicie sfotografowane, z dużą wrażliwością na kolor i kompozycję, nie pierwszy już raz widać jak wielki masz talent, a zdjęcie z posągiem anioła, gołębiami i przecinającymi się śladami samolotów bardzo ciekawe i zabawne, oglądanie ich to czysta przyjemność, dziękuję i serdecznie pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  15. Alicja! :) Jeeju, jak pięknie, jak patrzę na te zdjęcia to aż chce się tam wracać...

    ReplyDelete
  16. Nie umiem wyrazic slowami mojego zachwytu! Przepieknie! Central Park zimowa pora jest u mnie na liscie marzen. Mam nadzieje, ze kiedys sie spelni. Wiecej takich zdjec prosze :)


    Pozdrawiam.
    Milej srody.

    ReplyDelete
  17. Zazdroszczę tego pięknego słoneczka, u nas jest niestety bardziej ponuro :( Chyba już wszyscy wyczekujemy z niecierpliwością wiosny :)

    Nissia wrzuć proszę coś o odżywianiu. Może kolejny filmik z serii tych co już wcześniej nakręcałaś, albo jakiś post na blogu. Masz idealnie odpowiadający mi ( a założę się, że nie tylko mi :)) gust kulinarny i preferencje co do jakośc żywności na jaką się decydujesz. Bardzo lubię oglądać Twoje "Food Diaries, są bardzo inspirujące!! :)

    ReplyDelete
  18. Faktycznie cudownie ♥ Na odwilż przydadzą Ci się Hunterki :-) Zdjęcia z "chodnika" to gdzieś na Upper East Side? :-) Charakterystyczne budynki rozpoznaję, ale mogę się mylić :-) Zazdroszczę Ci, że możesz przebywać w miejscach lub obok miejsc gdzie kręcili Sex w Wielkim Mieście i Plotkarę (co prawda mam 23 lata, ale podobał mi się ten serial, może dlatego, że moim marzeniem jest chociaż kilka dni spędzić w NYC ;-)) Pozdrawiam ciepło :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, zdjęcia były robione na UES na wyoskości 60-70 ulicy

      Delete
  19. Ten budynek za mostkiem to Hotel Plaza?

    ReplyDelete
  20. Pięknie! Zdjęcia zrobione iPhone 5? Mi w iPhone 4s psuje się coś i gdy wyciągam telefon na mrozie lub wietrze, chce zrobić zdjęcie lub włączyć jakaś aplikacje to mi się wyłącza telefon i pokazuje zerowy poziom baterii :/ Moze wystarczy wymienić baterie, a jak nie to kupie chyba iPhone5.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie, zdjęcia były robione lustrzanką

      Delete
  21. Zdjęcia z Central Parku są dowodem na to, że zima może być piękna i magiczna:)

    ReplyDelete
  22. Ale wahania temperatur. Central Park faktycznie wygląda bajecznie.

    ReplyDelete
  23. Uwielbiam zimę... na zdjęciach. Zimowy krajobraz jest taki magiczny, gdy wszędzie jest biało od śnieżnego puchu i jeszcze to niebieskie niebo... Cudownie.

    ReplyDelete
  24. Piękne!!! Uwielbiam takie posty :)

    ReplyDelete
  25. Piękne!!! Uwielbiam takie posty :)

    ReplyDelete
  26. Ciapa w mieście nie jest fajna, ale te białe krajobrazy cudowne! :)

    ReplyDelete
  27. Jak pusto w central parku!!! O ktorej godzinie tam bylas ?? Czy to snieg przegonil wszystkich?
    Piekne widoki, naprawde.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oj pusto nie było, to tylko złudzenie i dobry kadr :) ale przyznam że byłam w parku dość wcześnie i było przyjemnie pustawo, dodatkowo wybierałam częściowo drogi bardziej na uboczu gdzie turyści nie zachodzą :)

      Delete
  28. Pięknie.
    Szkoda, że Ciebie nie ma na żadnym zdjęciu.

    ReplyDelete
  29. Przepięknie i jakby bezludnie, ale zakładam, że to tylko złudzenie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, to tylko złudzenie :) ale przyznam że byłam w parku dość wcześnie i było przyjemnie pusto, dodatkowo wybierałam częściowo drogi bardziej na uboczu gdzie turyści nie zachodzą :)

      Delete
  30. Przepiękne, bajkowo-śniezne zdjęcia :))

    ReplyDelete
  31. Faktycznie pięknie:) Musze się przyznać że uwielbiam do Ciebie zaglądać. Mam senstyment do zdjęc ktore dodajesz , i czuje jakbym tam trochę byla dzieki temu. Bo w Nowym Jorku od kilku lat jest moja siostra. Nie widzialysmy sie od prawie 4 lat i kurde wszystkie takie blogi z USA ogladam namiętnie, utozsamiając się z Wami
    Pozdrawiam ;)
    Szalonooka
    www.szalonooka.pl

    ReplyDelete
  32. Cudownie, nie ma nic bardziej energetyzującego niż piękne błękitne niebo i słońce w środku zimy :)

    ReplyDelete
  33. Śliczne zdjęcia:) Tęsknie za śniegiem, niestety jeszcze go nie było. Ale nie tracę nadziei;) pozdrawiam

    ReplyDelete
  34. W ostatnim poscie pisałaś, że w NY dzień jest dłuższy. Zazdroszczę. Mieszkam w Warszawie i dopiero teraz, w lutym, cieszy mnie piękne słońce i mróz.

    ReplyDelete
  35. Ojej! Jak ślicznie to wygląda! :)

    ReplyDelete
  36. Przepięknie! Ale te balerinki... hmmm... aż mi się wiosennie na samą myśl zrobiło :) Pozdrawiam z coraz cieplejszego Krakowa :)

    ReplyDelete
  37. Nooo i to się nazywa zima i to z przytupem !!! :) :) Cudnie tam u Ciebie....mimo tych chodników to zapiera dech :)

    ReplyDelete
  38. BAJKOWO!!!! Co ja bym zrobiła, żeby choć chwilę poczuć taką zimę- z puszystym, świeżym śniegiem, promieniami słońca na twarzy... dziwne to, ale trochę mi brakuje zimy w Polsce ;-)

    ReplyDelete
  39. urzekające zdjęcia... te rzeźby w śniegu ... pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do mnie : http://cocieszymnie.blogspot.com/ Karola

    ReplyDelete
  40. Piękne zdjęcia. Co to za obiekt na zdjęciu nr 3?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tutaj trochę info :http://www.centralpark.com/guide/attractions/swedish-cottage.html

      Delete
  41. Central Park zachwyca o każdej porze roku

    ReplyDelete
  42. Zawsze powtarzam - zimę uwielbiam tylko na obrazku lub widzianą zza okna ;)

    ReplyDelete
  43. Jej w central parku na prawdę pięknie!
    U Nas w Polsce też tak niedawno wyglądało na ulicach :)

    ReplyDelete
  44. Pięknie! :) Taką zimę to ja lubię :)

    ReplyDelete
  45. Pięknie!!!!!
    Uwielbiam zimę, ale jedynie na zdjęciach :) ta jest boska :)

    ReplyDelete
  46. W zimie najbardziej lubię to zestawienie bieli i błękitu na niebie ;-)))) Pięknie musiało być ;-)))

    ReplyDelete
  47. uwielbiam patrzeć na ośnieżone drzewa :)

    ReplyDelete
  48. Sceneria baśniowa :) Dzisiaj w Krakowie była wiosenna pogoda, +10 C widziałam chłopaka w samym swetrze, dziewczyny w jesiennych płaszczach

    ReplyDelete
  49. Przylazlam, zeby skomentowac jakie cudowne zdjecia :) te krajobrazy biale, wiewiorka, golebie.. awww maaan!
    Pisz czesciej, nawet o pogodzie :) pozdrowki z irlandii

    ReplyDelete
  50. Robisz piękne zdjęcia. Potrafisz uchwycić dokładnie to co chcesz nam pokazać ;)

    ReplyDelete
  51. mogłabyś zostać blogo-pogodynką :) Piękna ta Wasza zima :) Jak tak oglądam Twoje zdjęcia to się zastanawiam czy nawet nie ładniejsza niż u nas, taka "czystsza" :) i zauważyłam, że masz tam trochę inne wiewiórki niż u nas :) większe, bardziej puchate i szare :)

    ReplyDelete
  52. New York jest zawsze piękny, w zimie czy w lecie, szkoda ze w Anglii nie było śniegu tej zimy...

    ReplyDelete
  53. szalona u Ciebie pogoda, nie może się zdecydować tak czy siak haha :) piękne zimowe zdjęcia! u nas po sniegu nie ma już sladu, i dobrze bo nie raz bym orła wywinęła hahaha :)

    pozdrawiam cieplutko :)

    ReplyDelete
  54. Bajkowo :) Zima potrafi być przepiękna!

    ReplyDelete
  55. Niesamowity klimat zdjęć! Masz talent. :-)

    ReplyDelete
  56. Zachcialo mi sie wskoczyc w te zdjecia, nie dlatego ze lubie snieg i zime, wrecz przeciwnie powiedzialabym, ale zdjecia sa takie piekne...

    ReplyDelete
  57. Za każdym razem gdy widzę zdjęcia z Central Parku i te budynki w tle przypominaja mi serial "Przyjaciele", który do dziś uwielbiam :)
    NY jest magiczny :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete

Proszę nie zostawiać komentarzy służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Komentarze z reklamą blogów i rozdań będą usuwane, więc proszę ich nie dodawać.

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...