2/16/14

Kulinarny miesiąc na zdjęciach

Jeden z najbardziej wyczekiwanych filmików na moim kanale to Foodbook.
Dziwi mnie to, że tak bardzo interesujecie się moim jadłospisem, ponieważ nie jestem ekspertem.
Nie stosuję konkretnej diety, jem to na co mam ochotę i w ilościach jakich chcę, ale staram się wybierać zdrowe produkty.

Tutaj małe zestawienia dań jakie jadałam w ostatnim miesiącu (część pewnie już z nacie z Instagrama).

Śniadania:

głównie owsianka, w wolne dni jajecznica i czasami kanapki oraz owocowe koktajle  ( brak zdjęcia )



Przekąski:

Na zdjęciu papaja z daktylami, wegetariański wrap
, smaczne paleo muffinki według naszej Urbi 
 ( wszyscy je uwielbiają, koniecznie musicie je upiec ) i domowe guacamole.


Sałatki.
Pierwsza domowa, druga z Whole Foods.


Obiady:

Różne ryby, ciemny makaron ze szpinakiem i pomidorami oraz zupa szpinakowa.


Sushi na wynos, sojowe " mięsko" z Gobo ( uwielbiam ! ) i domowa sałatka z mango oraz wędzony łosoś.


A tutaj główne danie ostatniego tygodnia : poznański gzik z pyrami :) 


Na koniec ciekawostka :  
mój prowiant na baaaardz długi dzień pracy :D
( ryba + słodkie ziemniaki, sałatka, zupa marchewkowo - brokułowa oraz paleo muffinki )
Tak, zjadłam to wszystko sama :) 


Obiecuję, że za filmik też się zabiorę :)

Ciao
nissiax83

98 comments:

  1. ja lubię takie posty i filmy, bo są ciekawą inspiracją, gdy nie mam pomysłu na moje codzienne posiłki :)

    ReplyDelete
  2. Ale "drugie śniadanie" do pracy! ... jakbym moje widziała :)

    ReplyDelete
  3. Świetna inspiracja dla mnie :) Dzięki za pomysły :)
    Obserwuje i pozdrawiam :)
    _______
    http:/mrozinka.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Prowiant do pracy wygląda imponująco! :-)

    ReplyDelete
  5. Prowiant do pracy imponujący. Czy wówczas nie jesz w ogóle w domu i to są wszystkie posiłki?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, to był zestaw na bardzo dłuuugi dzień w pracy, śniadanie jadałam w domu, reszta w pracy

      Delete
  6. Wszystko wygląda pysznie, ale najbardziej narobiłaś mi smaka na papaję :)
    (mój prowiant pracowy wygląda tak samo :D Tylko ja mam zazwyczaj dwa takie pojemniki i jogurt :) )

    ReplyDelete
  7. Ale kolorowo! Pysznie zapewnie również! Ciekawi mnie ta domowa sałatka z mango. A prowiant normalny-tym bardziej,że to zdrowe jedzenie. Zastanawia mnie, jak niektórzy ludzie potrafią wepchnąć w siebie ogromne ilości jedzenia i to tego śmieciowego!

    ReplyDelete
  8. Wcale się nie dziwie- Twoje obiady zawsze wyglądają apetycznie :)

    ReplyDelete
  9. Ja prowiantu noszę 2 razy mniej ;)

    ReplyDelete
  10. haha, ja jestem dziwna, ale interesuje się jadłospisem każdego, hahaha ;) jak u ciebie kolorowo i zdrowo! tylko naśladować!

    ReplyDelete
  11. Wszystko wygląda bardzo smakowicei i sycąco :)

    ReplyDelete
  12. Apetycznie wygląda ta owsianka. Może to głupie pytanie, ale jak taką zrobić? Ja gotuję z mlekiem, nie wygląda ona tak jak Twoja ;-(
    Pozdrawiam. Aga

    ReplyDelete
    Replies
    1. też ją gotuję z mlekiem i później dodaję najczęściej owoce

      Delete
  13. Jak w takiej drobnej nissiax mieści się tyle jedzenia?! :D Niemożliwe!

    ReplyDelete
  14. Szczerze mówiąc nie dziwi mnie ten prowiant do pracy ;p kiedy jestem na uczelni, jem co 1,5h, bo głośne burczenie w brzuchu trochę mnie zawstydza :D każdy dziwi się, jak ja mogę tyle jeść...

    ReplyDelete
  15. Proszę podaj przepis na sałatkę z mango, bo ja stosuje je tylko w wersjach słodkich a uwielbiam ten owoc.

    ReplyDelete
  16. Uważam, że się bardzo rozsądnie odżywiasz!

    ReplyDelete
  17. A w czym nosisz to wszystko? W torbie, czy masz jakąś dodatkową?

    ReplyDelete
  18. Super, kolejna "inspiracja jedzeniowa", więcej takich potrzebuję, ostatnio mam gorsze dni jeżeli chodzi o jedzenie, szczególnie te na wynos... nie mam gdzie podgrzać na uczelni i dlatego nigdy nie wiem co wziąć :(

    ReplyDelete
  19. nie podzieliłaś się tym razem muffinkami z koleżankami z pracy? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. podzieliłam się :) nie dały mi żyć :)

      Delete
  20. Pysznie i jeszcze raz pysznie, domowe guacamole robię i uwielbiammmmm :)

    ReplyDelete
  21. Uwielbiam posty o jedzeniu, ale tylko kiedy nie jestem głodna :P bo tak to wszystko smakowicie i zachęcająco wygląda :)

    ReplyDelete
  22. Zawsze przełykam ślinę jak oglądam takie wpisy. Pysznie!

    ReplyDelete
  23. Nissiu :) Wiele rzeczy Cię dziwi, które nie dziwią innych youtuberek. To, że interesujemy się jadłospisem, że niektórzy częściej piszą, że jesteś dla wielu z nas po prostu odskocznią od wielu złych zdarzeń w życiu, że się o Ciebie martwimy choć jesteś nam zupełnie obcą osobą - musisz pamiętać, że wielu stałych widzów polubiło Cię bardzo tak jakbyś była naszą siostrą i jeśli Cię to dziwi - to po prostu masz inną konstrukcję emocjonalną niż niektóre z nas. Gdy się ma takiego idola, to chce się o nim wiedzieć więcej rzeczy, czerpać inspiracje, nawet i kulinarne, (bo jesteś jedyna w swoim rodzaju i nie musisz być kucharką żeby nas to interesowało) okazywać sympatię w taki czy inny sposób i chyba po prostu musisz to zaakceptować a wypadałoby nawet się... cieszyć! :D

    ReplyDelete
  24. Mam problem- nie mam w pracy mikrofali. Znudziły mi się już kanapki,sałatki,owsianki itd. Nie mam już pomysłu co brać do pracy. Pracuję 5 dni w tygodniu po 8h.

    ReplyDelete
    Replies
    1. u mnie w pracy przez pewien czas nie działała mikrofala i stawialiśmy szklane pojemniki na … kaloryfer :) do tej pory czasami tak robimy :)

      Delete
  25. mm narobiłaś mi ochoty na sushi ;))

    ReplyDelete
  26. Spróbuj jajecznicę robioną na mleku: 2 jajka roztrzepujesz z mlekiem (daję na oko, około pół szklanki mleka), dodajesz 1 płaską łyżeczkę mąki i przyprawy. Smażysz. Gotową jajecznicę posypujesz dużą ilością szczypiorku. Mówię Ci, jajecznica jest pyszna, o wiele delikatniejsza niż taka tradycyjna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. taką jajecznicę robiła zawsze moja mama, ale ja mleka nie piję, nie ma go w moim domu więc nie dodaję, ale masz rację, jajecznica jest bardzo delikatna

      Delete
  27. Czemu musiałam Do Ciebie wejść własnie teraz.. na noc.?? Zjadłabym wszystko. Jestem bardzo zainteresowana takimi postami czy filmikiem, ponieważ sama przestawiłam sie na zdrowe jedzenie od kiedy gotuję dla siebie sama.

    ReplyDelete
  28. Ja myślę, że to po prostu kobieca ciekawość. Co jedzą inne kobiety np. Ty. Żyjesz zdrowo, ale nie odmawiasz sobie "niezdrowych" przekąsek typu lody, baton, pizza. Myślę, że kobiety poszukują inspiracji. Jesteś dla nich ideałem, bo masz dobre zdrowie, urodę, jesteś bardzo mądrą osobą. Chcą się udoskonalać i biorą z Ciebie przykład, tak po części. Jak to ktoś wcześniej pisał. Niektórzy się przywiązują i jesteś dla nich jak siostra. :)

    Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
  29. Aga, to nie są jakieś ilości z kosmosu, nie daj się zwariować! Bardzo wszystko ładne, kolorowe, zdrowe, ale bez totalnych schizów, i i miejsce dla poznańskich tradycyjnych pyrów jest i jest dobrze. Buziak!

    ReplyDelete
  30. Aga obserwuje Twoj kanal i bloga od wiekow, uwielbiam Cie i szanuje, za autentycznosc i za to, ze sie nie "sprzedalas" firmom, wielokrotnie polecalam Ciebie u siebie na blogu i fanpage'u, w swoim jadlospisem dodalas kolejny plusik do Twojej listy zalet :)! Jestes swietnym przykladem dla mlodych dziewczyn :)! Buziak z UK :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. serdecznie dziękuję za miłe słowa :*

      Delete
  31. Wszystko bym zjadła ;-) Oprócz gzika, nie przepadam ;-) Ale to danie regionalne, więc mi wolno ;-) Bardzo mi smakują dania z mazur, moja mama stamtąd pochodzi i często robiła, np. babkę ziemniaczaną, czyli tzw. kartoflaka. Hmm.. chociaż uwielbiam też wszelkiego rodzaju makarony, a nie mam żadnego Włocha w rodzinie ;-D Dziwne te kulinarne upodobania.

    ReplyDelete
  32. To właśnie mi sie podobało w USA, jedzenie za grosze (czesc osob moze sie nie zgodzic przeliczajac, ale nawet wtedy wyjdzie taniej, ja mówie o stosunku cen jedzenia do zarobków) poza tym świeże owoce i warzywa przez cały rok. Az dziw bierze, ze gro Amerykanów dalej stołuje się Mcu :P

    ReplyDelete
  33. Czekałam na tą tematykę posta lub filmiku niecierpliwie ! :) Super jadłospis, jedzenie z głową bez jakiegoś szału na liczenie każdej kalorii. Zapraszam do siebie przy okazji, blog o odżywaniu więc myślę, że jak najbardziej powinien Ci przypaść do gustu.
    Pozdrawiam i całuje :)

    ReplyDelete
  34. Kocham tego typu posty!!!!! Jesteś jak taka starsza siostra,która dzieli się swoimi pomysłami. Naprawde wiele od Ciebie się naczyłam, jesteś dla mnie kopalnia fajnych pomysłów, podziwiam,że jesteś taka zaradna i osiągnelaś bardzo wiele ciężką pracą. Chciałabym być kiedyś taka jak Ty.Kiedy nie mam motywacji do ćwiczeń to czytam Twoje posty na ten temat.Używam oliwki Hipp, krem do rak z isany z mocznikiem, wczesniej kupowalam effaclar duo,ktory wiele dobrego dla mnie zrobil, używam vatiki ;) Jak bede miala wiecej gotowki to chce kupic krem bb,ktorego uzywasz oraz urzadzenie do peelingu kawitacyjnego. Posty o jedzeniu są bardzo ważne ponieważ swoja postawa pokazujesz alternatywne podejscie do wszelkich gotowcow/barow. Wiadomo ze tez sie je na miescie ale nie w Mcd tylko w zaufanych miejscach. Sam fakt ze poświecilas swoj cenny czas ktorego masz jak na lekarstwo, aby przygotowac te pysznosci jest inspiracja i motywacja. Moglabym tak pisac i pisac :P
    Nie czytaja Cie same małolaty-mi w tym roku stuknie ćwierćwiecze,heheh ^^ Pozdrawiam serdecznie i czekam na kolejne posty/vlogi.

    ReplyDelete
  35. Nie dziw się Agnieszko, że chcemy wiedzieć co jesz ;) dla wielu z nas jesteś inspiracją, poza tym im bardziej jesteś 'popularna' tym więcej chcemy o Tobie wiedzieć - naturalne zjawisko. Cieszę się kiedy widzę kolejną rzecz, którą postanawiasz się z nami dzielić i mimo że chcę zawsze więcej to szanuję Twoją prywatność :)

    ReplyDelete
  36. Można prosić przepis na sałatkę. Widzę ze jest tam pomidor jajko sałatka roszponka. Z góry dziękuje

    ReplyDelete
    Replies
    1. o którą sałatkę pytasz ?

      Delete
    2. Pod przekąskami, są Sałatki Pierwsza domowa, druga z Whole Foods. Pytam o tą domową. :)

      Delete
  37. Można zapisać się do Ciebie na żywnie? Nie cierpię gotować, a tu wszystko wygląda tak apetycznie:)

    ReplyDelete
  38. Jeśli można to bym spytała o przepis tej zupki marchewkowo - brokułowej wygląda super :P jestem ciekawa jak smakuje. Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. muszę go zmieścić w oddzielnym poście bo wiele osób o to pyta

      Delete
    2. Ja tez chce przepis!!! Kiedyś robiłam zupkę marchewko-brokułowa, ale kolor wyszedł mało apetyczny. Twoja wygląda bardzo smacznie.

      Delete
  39. Twoje drugie śniadanie bije na głowę moje zapasy od mamy kiedy wyjeżdzam na studia :)))
    Wszystko wygląda bardzo smacznie i pożywnie.
    Aż chce się jeść !

    ReplyDelete
    Replies
    1. to nie jeste drugie śniadanie :) to zaopatrzenie na cały dzień poza domem

      Delete
  40. Próbowałam raz słodkich ziemniaków (piekłam z sola morska i ziołami według jakiegoś przepisu), ale mi nie smakowały :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja je uwielbiam same, tylko ugotowane i posypane przyprawami czy samym pieprzem

      Delete
  41. Aga daj znać skąd czerpiesz inspirację i przepisy na te pyszne rzeczy. Interesuje mnie np. zupa marchwiowo-brokułowa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. czasami coś gdzie przeczytam, czasami zobaczę u kogoś a czasami sam pomieszam :)

      Delete
  42. jak Ty to wszystko zmieściłaś do torebki ? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. mam oddzielną torbę na jedzenie :)

      Delete
  43. zdradź proszę przepis na sałatkę z mango :)

    ReplyDelete
  44. Jak przyrządzasz ryby? Bo prezentują się bardzo smakowicie i chyba bez panierki?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nigdy nie dodaję panierki, ryby najczęściej posypuję ziołami i przyprawami i smażę na oleju kokosowym

      Delete
    2. Agnieszko,
      Olej kokosowy zawiera bardzo duzo kwasow tluszczowych i dlatego nie jest najkorzystniejszy dla zdrowia. Do smazenia w wyzszej temperaturze lepszy jest olej rzepakowy (canola oil), a w nizszych oliwa albo olej z awokado.

      Delete
    3. Olej kokosowy to tłuszcze nasycona więc nadają się do pieczenia jego temperatura (punkt) dymienia to 200 stopnie więc całkiem dobrze (smażymy w temp. ok 150-200 stopnie), jeśli chodzi o olej rzepakowy to jego temperatura dymienia do 205 stopni, wiec niewiele więcej. Mowa jest ciągle o oleju RAFINOWANYM, tłoczony na zimno olej rzepakowy nie nadaje się do pieczenia bo jego pkt dymienia to tylko ok 110 stopnie. Olej ryżowy, sojowy z awokado (w tym akurat nie wiem czy tylko rafinowany) pkt dymienia mają odpowiednio 250, 230 i 250 stopni.

      Delete
  45. wszystko wygląda pysznie i zdrowe ;D

    ReplyDelete
  46. Replies
    1. Rozumiem, dziękuję za odpowiedź :) właśnie chciałabym zastępować część zjadanego mięsa rybami, ale niestety muszę się jeszcze podszkolić w temacie gdzie warto, jakie i w jakiej formie je kupować :)

      Delete
  47. też zabieram do pracy min. 2 pudełka prowiantu :)

    ReplyDelete
  48. Niedawno trafiam na blog o odżywianiu dla zdrowia. Polecam zainteresowanym gotujzdrowo.com, prowadzony przez profesjonalistę.

    ReplyDelete
  49. Czy mogłabyś napisać przepis na sałatkę z mango? Bardzo lubię mango, ale poza sushi nie jadłam go nigdy w wytrawnych daniach... Z góry dziękuję!

    ReplyDelete
  50. myślę, że główne zainteresowanie takimi filmikami czy wpisami wynika z tego, że ludzie są ciekawi jakiś nowych, ciekawych zestawów do zjedzenia :) tak jest w moim przypadku, mam po prostu już dosyć nudnej kuchni ;) pozdrawiam

    ReplyDelete
  51. Z niecierpliwością czekam na filmik :) muszę w końcu spróbować upiec te muffiny. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  52. Ojej, wszystko bym zjadła :) najlepsza jest jajecznica i sushi!
    Zdrowo się odżywiasz!
    Jak ja biorę tyle jedzenia do pracy to krzyczą na mnie, że karmię resztę ekipy.... a ja to sama zjadam :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  53. Pyszny post! Wszystko wwygląda super smacznie :)

    ReplyDelete
  54. Ojej, jakie przyszności! Czy Twój Partner również odżywia się tak zdrowo jak Ty? Ciężko mi przekonać mojego męża do "zielonego jedzenia' ;( Pozdrawiam ; ))

    ReplyDelete
  55. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mam kubeczek kuchenny z podziałam na "cups" ( szklanki ), te muffinki zawsze są mokre i według mnie to ich wielka zaleta

      Delete
    2. Nissiu, chciałabym polecić Tobie pewną przyprawę tzw Gomasio ( sól sezamowa). Super dodatek do chleba. Ja robię kanapeczki Np. Chlebek żytni polany olejem lnianym posypane gomasio i kiełkami. A mleko migdałowe i kokosowe pije mój roczny synek nawet i nic mu. Warto jeszcze klarować masełko, odbudowuje kosmki jelitowe, pudding z kaszy jaglanej na mleczku zbożowym z kokosem, morelami etc. I zamiennik kakao- karob ma dużo wapnia. U używasz glonów eo gotowania, ni kombu. Chipsy z glonów wakame. U nas jarmuż jest deficytowy, najlepsza plantacja jest w Folwarku Wąsowo, po Poznaniem.

      Delete
  56. No i wcale się nie dziwię, że ludzie się interesują Twoją dietą :) odżywiasz się bardzo zdrowo i kolorowo, co muszę przyznać jak na USA jest chyba ewenementem prawda? Przynajmniej mnie kojarzy mi się dieta amerykańska jedynie z fast food i junk food. Sama w USA niegdy nie byłam (mam nadzieję, że kiedyś ... :) )ale kto wyjeżdża narzeka na ceny normalnego jedzenia. A tu proszę sałatki, słodkie ziemniaki, ryba. Pięknie. Właśnie miałam zapytać to śliczne pomarańczowe "coś" obok rybki obiadowej to bataty?

    pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. za dużo filmów :) to jeden z największych stereotypów dotyczących USA :) To prawda, że jest tu wiele osób z otyłością ale też wiele osób prowadzi bardzo zdrowy tryb życia i muszę przyznać, że nigdzie nie spotkałam się z osobami które tak bardzo dbają o aktywność fizyczną i zdrowe odżywianie jak w NYC. Dobre jedzenie jest tak samo dostępne jak junk food - wszystko to kwestia naszego wyboru

      Delete
  57. Martwi mnie zboże w Twojej diecie. Wiem że starasz się zdrowo odżywiać dlatego z całego serca polecam przeczytać artykuł o jego szkodliwości dla naszego organizmu.
    http://nowadebata.pl/2011/10/13/buszujacy-w-pszenicy/

    ReplyDelete
  58. Yummy ;)) Gzik z pyrami:)) jestem z wielkopolski więc znam to danie. U mnie w domu pyry polewa się świeżym olejem lnianym lub rzepakowym. Polecam!

    ReplyDelete
  59. Zauważyłam w Twoich filmach na YT o tematyce kulinarnej, że wszystko smażysz na oleju kokosowym.
    Z tego co jakiś czas temu się dowiedziałam, olej kokosowy jest bardzo zbliżony do zwykłego zwierzęcego smalcu pod względem NAsyconych kwasów tłuszczowych, które są niezdrowe.
    Okazuje się, że tak naprawdę najzdrowszy jest zwykły olej rzepakowy bogaty w NIEnasycone kwasy tłuszczowe.

    ReplyDelete

Proszę nie zostawiać komentarzy służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Komentarze z reklamą blogów i rozdań będą usuwane, więc proszę ich nie dodawać.

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...