11/3/13

Kolagenowe płatki pod oczy

Natura obdarzyła mnie całkiem dobrą skórą pod oczami ( odpukać + pff pff ).
Nie mam większych problemów z cieniami pod oczami, czasami tylko budzę się z opuchniętymi górnymi powiekami.
Podczas mojego ostatniego spotkania z dermatologiem rozmawiałyśmy o produktach które warto zabrać ze sobą na długą podróż samolotem.
Te z Was, które regularnie podróżują więdzą, że po paru godzinach w chmurach nasza skóra jest bardzo odwodniona a szczególnie delikatna skóra ust oraz pod oczami.

Postanowiłam więc poszukać płatków pod oczy.


Podchodzę z dużym dystansem do wszelkich produktów pod oczy które mają dać natychmiastowy efekt rozjaśnienia, usunięcia opuchlizny, cieni pod oczami itp.


Szukając płatków kierowałam się głównie dobrym i prostym składem, który będzie dbał o nawilżenie skóry.
Po paru minutach na amazon znalazłam płatki z kolagenem firmy Reviva Labs.
Cena to ok $ 15 ( już z przesyłką )


W składzie mamy czysty, suchy kolagen oraz wyciąg z kwiata Hibiskusa.
Produkt ma niwelować zmarszczki, opuchliznę oraz cienie pod oczami.


W opakowaniu mamy 3 zestawy płatków.



Pałatki są suche i w dotyku jak kartka papieru.


Sposób użycia:


Moczymy skórę pod oczami.


Przykładamy płatek


Moczymy go wacikiem z wodą


Płatek z suchego zmienia się w żelowato - galaretkowaty .
Bardzo przyjemnie chłodzi okolicę oczu.
Nie uwiera, trzyma się bardzo dobrze skóry więc możemy się położyć lub zająć się swoimi sprawami bez obawy, że nam spadnie.


Po 15 - 20 minutach ściągamy płatki



I tutaj nastąpiło moje wielkie dziwienie.

Płatki używałam o poranku i moja skóra wyglądała tak jak zawsze, była w dobrym stanie ale po zdjęciu okładów zobaczyłam ( i nie tylko ja ! ), że skórą się "wciągnęła" i wygląda znacznie lepiej.
Nawilżenie i przyjemną gładkość skóry czułam przez kolejne dwa dni.

Mogę śmiało powiedzieć, że płatki naprawdę działają !
Jestem bardzo ciekawa jak sprawdzą się u osoby która ma naprawdę problemy z opuchlizną i workami pod oczami.

Ja jestem z nich bardzo zadowolona i z pewnością zabiorę je ze sobą w moją kolejną podróż samolotem.

Ciao
nissiax83

36 comments:

  1. to byłby produkt dla mnie bo mam duży problem z okolicą oczu, ale nie stosuje kolagenu

    ReplyDelete
  2. Ja kiedyś kupiłam płatki kolagenowe w Rossmannie i też byłam zadowolona z efektu. Czuć różnicę i widać gołym okiem:)
    Kochana doradź mi, bo ja już nie wiem co robić. Mam problem z trądzikiem, ale właściwie tylko na brodzie. Chodzę do dermatologa, stosuję maści od dermatologa, ale już nie mam siły i pieniędzy na 1000 maść, która nic nie daje:/ ostatnio przerzuciłam się na pastę cynkową, krem z kwasem migdałowym 10% oraz srebro koloidalne. Nie mogę myć twarzy wodą (nie ważne czy filtrowana, czy nie), bo od razu mam wysyp. W styczniu będę błagać alergolog, żeby mnie wysłała na testy alergiczne pokarmowe, bo podejrzewam, że jest coś co mnie uczula z jedzenia. Jestem alergikiem skórnym i kiedyś miałam okropną alergię pokarmową-właściwie nie mogłam nic jeść.
    Moim problemem są głównie krostki ropne. Próbowałam stosować Anabelle Minerals-wysyp, teraz stosuję krem Himalaya i ten z kwasem migdałowym na noc, ale czy jest lepiej? nie koniecznie. Jak tylko użyję podkładu to w ciągu kilku godzin wychodzi mi już jakiś pryszcz. Przecież to chore:/ Może o tyle, że nie mam co chwilę wysypu, a teraz mam jedną, ale ogromną krostę co kilka dni:/ Piję dużo wody, herbat zieloną, owocowe (oprócz czarnej, której nie lubię). Nie jem świństw, także nie wiem skąd to się bierze.
    Myślę o kosmetyczce, ale nie wiem czy lepsza będzie w moim przypadku mikrodermabrazja, czy kwasy A-HA. Jeśli kwasy to nie wiem ile razy, mikrodermabrazji też nie wiem ile. W ogóle te zabiegi można stosować przy ropnych krostkach? nie wiem już co robić. W sierpniu mam wesele i jako panna młoda nie mogę mieć okropnych pryszczy:/ Na prawdę mam już tego dość. Mam 23 lata, a pryszcze jak jakaś 15-latka.

    ReplyDelete
  3. Nie sprawdza sie - niektorzy maja cienie tylko dlatego ze skora pod oczami jest zbyt cienka i widac drobne naczynka i na to zaden krem i zadne platki nie pomoga ;) wiem cos o tym :D

    ReplyDelete
  4. Swietnie to wygląda, mi ostatnio pojawilo sie troszke drobnych linijek podejrzewam ze glownie z suchości bo obecnie nie mam nic pod oczy a są na tyle wrażliwe ze nie wszystko moge używać, takie platki to fajne sos ! Szkoda ze nie ma ich w polsce

    ReplyDelete
  5. Bardzo fajny produkt! Ciekawa jestem czy stosowanie przynosi dłuższe korzyści, czy tylko takie 'chwilowe'

    ReplyDelete
  6. Świetna sprawa! Sama szukam czegoś, co miałoby dobre działanie, bo niestety w przypadku tego typu produktów jest ciężko, przynajmniej u mnie... :)

    ReplyDelete
  7. ciekawy produkt! musiałabym poszukać czegoś tego typu, bo niestety mam problemy ze skórą pod oczami.
    pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  8. Bardzo by mi się takie płatki przydały. Większych problemów z workami czy cieniami pod oczami nie mam, ale jako kuracja,raz w tygodniu na pewno pomogłyby mi zregenerować skore wokół oczu i nawilżyc po całotygodniowej pracy przed komputerem.

    ReplyDelete
  9. Bardzo ciekawy product. Myślę że będzie idealny na jakieś szczególne wyjścia jak sylwester, party czy choćby ślub:) Sprawdziłam na amazon i spokojnie można je zamówić, także chyba mam kolejny product na liście do kupienia. Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
  10. Super sprawa z tymi płatkami :)

    ReplyDelete
  11. Bardzo zainteresowalas mnie Agnieszko tym produktem. Kilka razy w roku latam w samolotach, czesto sa to dlugie ponad 10 godzinne loty i jak do tej pory bardzo dobrze sprawdzaly sie u mnie mocno nawilzajace kremy + miniaturki wod/mgielek nawilzajacych, ale takie platki pod oczy to tez rewelacyjne rozwiazanie. Musze sie rozejrzec za takim produktem.

    ReplyDelete
  12. Będe musiałą je sprawdzić bo mam problemy pod oczami...

    ReplyDelete
  13. Niestety skóra pod oczami jest bardzo delikatna i trzeba ją specjalnie pielęgnować, ja właśnie poszukuję dobrego kremu pod oczy. Ten produkt też mnie zainteresował :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  14. Produkt dla mnie. Muszę go poszukać bo niestety miałby zastosowanie.

    ReplyDelete
  15. Ja szczerze mówiąc nigdy nie stosowałam żadnych płatków pod oczy (ani też jeszcze nigdy nie byłam u kosmetyczki, mimo że mam 26 lat), jedynie ograniczałam się do domowych sposobów - okłady z herbaty, rumianku czy smarowanie skóry pod oczami kremem pod oczy wcześniej schłodzonym w lodówce. Niestety dwa pierwsze sposoby wymagają poświęcenia czasu - ciężko coś robić mając zamknięte oczy i mokre torebki na powiekach :D Natomiast co do sposobu z kremem - brakuje mi konsekwencji w jego stosowaniu. Ale mam plan to zmienić, znajdować więcej czasu dla swojej cery i... w końcu wybrać się do kosmetyczki. Może na jakieś oczyszczanie twarzy, albo na jakąś super odżywczą maskę.
    http://izoldowo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Mam płatki kolagenowe, ale jakieś grubsze i się zastanawiam użyć nie użyć....wielkich problemów nie mam czasem opuchnięte od niewyspania ;) Mówisz ze działają to wypróbuje moje

    ReplyDelete
  17. Świetna sprawa! Pomyślę nad ich zakupem :)

    ReplyDelete
  18. Fajnie, ze o tym piszesz, bo ostatnio zastanawiałam się nad takimi płatkami i teraz jestem pewna, że je nabędę! :)

    ReplyDelete
  19. Reviva (nie Revia!) Labs ;-)
    BTW, mają wiele fajnych produktów - uwielbiam ich tusz do rzęs i krem z kwasem glikolowym.

    ReplyDelete
  20. Nisiu, wybierasz się na święta do Polski? Bardzo fajny produkt, ciekawe, czy w naszym Rossmannie znajduje się coś równie wspaniałego.Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  21. Ojej, chętnie bym sobie taki zabieg zafundowała : ).

    ReplyDelete
  22. Nissiu czy lakier który masz na paznokciach to Essie Recessionista?

    ReplyDelete
  23. Ja uwielbiam tego typu płatki z Marion. Przetestowałam wiele firm, bo w Polsce już cała masa tego typu produktów, ale Marion moim zdaniem ma najlepsze. Od razu widać różnice. Oko wypoczęte i skóra super. Są tanie a świetne.

    ReplyDelete
  24. Masz piekna skóre pod oczami. Zrobilabys moze notke na blogu co zabierasz ze soba w dluga podroz samolotem?

    ReplyDelete
  25. Hej Nissia, pozostając w temacie oczu chciałabym Cię o coś zapytać. Kupiłam ostatnio krem pod oczy, na którym jest napisane, że należy unikać kontaktu kremu z górną powieką. Krem ma SPF 15 i jest to filtr chemiczny, zastanawiałam się, czy chodzi tu o to, że może migrować do oka i przez obecność filtra powodować podrażnienie? Czy według Ciebie skóra z górnej powieki wchłonie krem, czy powinnam dodatkowo używać czegoś na górną powiekę? Krem oprócz filtra nie ma w składzie żadnych innych 'drażniących' składników, pozostałe składniki są naturalne.

    ReplyDelete
  26. Faktycznie rzadko kiedy takie produkty działają, a tu duże zaskoczenie :)

    ReplyDelete
  27. ale fajne!! właśnie szukam dobrych płatków, bo mam cienie jak starsza kobieta ;/

    ReplyDelete
  28. Uwielbiam tego typu płatki, stosowałam już kilka rodzajów i stwierdzam, że każde działają. Miałam taki stresogenny okres w wakacje, moje oczy wyglądały strasznie, bardzo mi wtedy pomogły :)

    ReplyDelete
  29. Co to za lakier do paznokci? Ma piękny kolor :)

    ReplyDelete
  30. juz dodałam je do mojej listy zakupów! :)

    ReplyDelete
  31. Nigdy takich płatków nie miałam, nie przypuszczałam, że mogą przynieść takie rezultaty.

    ReplyDelete

Proszę nie zostawiać komentarzy służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Komentarze z reklamą blogów i rozdań będą usuwane, więc proszę ich nie dodawać.

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...