10/15/13

Bull Hill czyli nissiax The Explorer

Zobaczcie co kryje się tylko 1 h drogi od NYC :)



Godzina drogi i jesteśmy w Cold Spring.
Małe, malownicze miasteczko gdzie czas płynie całkiem inaczej niż w NYC.




Wchodzimy na szklak :)
Wybrałam wspinaczkę na Bull Hill .







Piękna pogoda i cudowne widoki !









Jesienne kolory i wijąca się w oddali rzeka Hudson.




A tu już na szczycie :)
Wchodziłam w kurtce, bluzie i koszulce a na koniec i w niej było mi za gorąco :)
( na szczycie widziałam też wiele osób bez koszulek ;D )


Pogoda zapowiada się nadal pięknie więc planuję następne wycieczki :)

Ciao
nissiax83

113 comments:

  1. Super.Trudno uwierzyć,że to tylko godzina drogi od NYC.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To prawda, ja też o tym pomyślałam :-) wielkie miasto, które wydaje się nie mieć końca, a tu proszę. Godzina drogi i można odetchnąć od gwaru!

      Delete
  2. O! Widze ze odwiedzilas moje strony :) Piekna mamy jesien u nas "na wsi" co ;) I kto by pomyslas ze to tylko godzinke od glosnego NYC ..

    ReplyDelete
  3. Piękne widoki. Jeżeli lubisz takie wycieczki, to polecam ci Bushkill Falls w PA. Są tam świetne trasy a jeszcze piękniejsze widoki no i oczywiście dużo wodospadow. Pozdrawiam!!! ;)

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam takie cudowne miejsca ! Zazdroszczę troszkę tej cieplej jesieni, którą masz w NYC :) Bardzo lubię jesień, codziennie zachwycam się tym jak jest pięknie, ale wolałabym, żeby było o 5 stopni cieplej.

    ReplyDelete
  5. ja w te wakacje byłam w tennesee i widok smoky mountains o wschodzie słońca zapiera dech w piersiach, naprawdę polecam jeśli kiedyś będziesz miała okazję udac się w tamte strony:)

    ReplyDelete
  6. Whow! Zapiera dech w piersi na pewno. Uwielbiam takie miejsca. Można naładować baterie, czerpać energię z natury i podziwiać bez końca widoku, a jesienią szczególnie jest pięknie i kolorowo. Wole osobiście takie góry i jeziora niż morze. Oczywiście morze tez kocham. Mam nadzieje, ze tego typu zdjeć będzie tu więcej :)

    ReplyDelete
  7. Łał!co za widoki!!strasznie lubie takie klimaty:)

    ReplyDelete
  8. Przepiękne widoki, lubię takie wyprawy

    ReplyDelete
  9. Super :) Zapisuje na moją listę co muszę zrobić w NY jak tylko uda mi się polecieć jeszcze raz :) Pierwsza wizyta skupiła się na zwiedzeniu podstawowych i kilku niepodstawowych turystycznych atrakcjach :)

    ReplyDelete
  10. Absolutnie przepiękne miejsce, oglądałam zdjęcia dwa razy :) I to tylko godzina drogi ? Super

    ReplyDelete
  11. Pięknie! Też jakiś czas temu odkryłam, że czasem nie trzeba daleko wyjechać aby znaleźć się w zupełnie innym miejscu.

    ReplyDelete
  12. Przepiękne zdjęcia.
    Jak widać, wysiłek został wynagrodzony cudownymi widokami :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  13. Aga ! Zaniemówiłam, piękne widoki ... i pomyśleć że tylko godzina od tętniącego życiem NYC.
    Fantastyczne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  14. ale pięknie :) wybrałabym się na taką przejażdżkę, w wakacje najeździłam się po górach, ale mnie jest i tak mało chodzenia :) czekam tylko na chwilę odetchnienia w związku z uczelnią i jeśli tylko pogoda dopisze, na pewno wybiorę się na jesienny spacer z dala od miasta.

    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  15. cudownie tam :) a we Wrocławiu już szaro i ponuro

    ReplyDelete
  16. Cudownie odprężające widoki. Jednak podoba mi się to że nie ma tam ludzi, przynajmniej na zdjęciach ich nie widać! Spokój, cisza można pozbierać myśli.

    ReplyDelete
  17. Jak pięknie! Cudowne miejsce. Zazdroszczę bardzo!

    ReplyDelete
  18. W takich miejscach kreca czesto horrory :)

    ReplyDelete
  19. PRZEPIĘKNY krajobraz, zwłaszcza o tej porze roku :)
    Pozdrawiam,

    Lazurowooka

    ReplyDelete
  20. I to jest wlasnie niesamowite z jednej strony, ze tuz zaraz obok 'betonowej dzungli' mamy takie piekne zacisze, gdzie jeszcze natura ma sporo do powiedzenia :)

    ReplyDelete
  21. Pięknie... Czekałam aż pokażesz coś poza NYC (i Miami :D)

    ReplyDelete
  22. Ale piękne widoki aż miło popatrzeć i pogoda widzę dopisała. Mnie dzisiaj przywitał bardzo mglisty poranek :-(
    Ps. Śniłaś mi się dzisiaj ;-)

    ReplyDelete
  23. Super zdjęcia. Ja też uwielbiam spacery na łonie natury i to uczucie pozytywnego zmęczenia po powrocie do domu.
    pozdrawiam x dot

    ReplyDelete
  24. Super zdjęcia. Ja też lubię wędrówki na łonie natury i to poczucie pozytywnego zmęczenia po powrocie do domu.
    pozdrawiam x dot

    ReplyDelete
  25. Wow, zazdroszczę:) Jakbym miała niedaleko siebie takie szlaki to bym ciągle tam jeździła:)

    ReplyDelete
  26. przepiękne widoki! idealny relaks z dala od wielkomiejskiego tłumu, chyba naładowałaś się pozytywną energią na cały tydzień? :)

    ReplyDelete
  27. No slicznie az pozazdroscic :) udanego wspinaczkowania i oczywiscie nie zapomnij o nas :)))))) pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
  28. pieknie :) a tobie bardzo do twarzy w takim sportowym stroju :)

    ReplyDelete
  29. Piękne widoki:) Uwielbiam zwiedzać w szczególności w aktywnej formie.

    ReplyDelete
  30. Nissia piekne zdjęcia. Jeśli lubisz takie wycieczki to polecam Ci Adirondack Mountains, co prawda troszeczkę dalej od NYC (pólnocno wschodnia częśc stany NY) ale napewno fajna wycieczka na weekend. Warto wejść na Hurricane Mountains, góra nie tak bardzo wymagająca...a widoki naprawdę CUDOWNE !!! Piękne górzyste tereny to również Catskill Mountais, położone bliżej samego NYC. Pozdrawim i życzę miłych wypraw w góry :)

    ReplyDelete
  31. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  32. Świetne widoki! Genialna sprawa z tym, że to tylko 1 godzina od NYC!

    ReplyDelete
  33. Piękne widoki, zwłaszcza w jesiennych barwach :)

    ReplyDelete
  34. Wspaniałe zdjęcia, zwłaszcza to z ławką:)))

    ReplyDelete
  35. Nisia! Ale pięknie! Naprawdę cudo.. cudo... napatrzeć się nie mogę :*

    ReplyDelete
  36. cudne fotki, zazdroszczę pogody i widoków ;) pozdrawiam

    ReplyDelete
  37. Matko chyba nigdy nie bedzie mi dane podziwiać takich widoków :))
    ale kto by pomyslał ze godzina drogi zmieni głośny i tłoczny NYC na przepiekne malownicze widoki :))
    dwa różne światy.

    ReplyDelete
  38. Piękne zdjęcia, niesamowite widoki :)

    ReplyDelete
  39. Przepięknie! I aż trudno uwierzyć, że godzina drogi dzieli takie dwa różne światy :)))

    ReplyDelete
  40. Przecudne miejsce!!! Tylko pozazdrościć :)

    ReplyDelete
  41. Magiczne są te zdjęcia, aż zapierają dech w piersiach...tylko pozazdrościć:)) Pozdrawiam Cię serdecznie Niesiu, potrafisz rozchmurzyć ponury nastrój :)) Dziękuję;))

    Ula

    ReplyDelete
  42. Pięknie! Wspinaczka, to może nie mój klimat, ale doceniam widoki :))

    ReplyDelete
  43. Piekne widoki i super miejsce na ucieczke od miejskiego haosu:)

    ReplyDelete
  44. chciałabym tam siĘ DZIŚ ZNALEŹĆ I ZOSTAĆ NA CONAJMNIEJ 2 MIESIĄCE :)

    ReplyDelete
  45. Świetne widoki :o Aż mam ochotę wsiąść w samolot i teraz tam być, bo w Polsce zimno, leje deszcz, szaro i ponuro.

    www.devooted.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Widoki zachwycające, ach, zazdroszczę takiej wycieczki! Mój Narzeczony niestety z pewnością nie ma natury explorera i wędrownika ;)

    ReplyDelete
  47. Widoki kojarzą mi się z Zalewem Solińskim i Bieszczadami :)
    Prześlicznie :D

    ReplyDelete
  48. piękne zdjęcia, piękne widoki i TY też ślicznie wyglądasz, szczęśliwa i wypocząta!

    ReplyDelete
  49. faktycznie widoki zapierają dech w piersiach ;)

    ReplyDelete
  50. Magiczne miejsce ! ;)


    http://impossiblelive93.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Piękne widoki a i zdjęcia cudowne! :)
    Można wiedzieć jakiego używasz aparatu? ;)

    ReplyDelete
  52. Dla takich chwil warto żyć, warto być.

    ReplyDelete
  53. piekne widoki i cudowne zdjecia ! w pierwszej chwili przypominaja mi te widoki okolic Renu srodkowego w Niemczech. Od Koblencji w kierunku poludnia Ren wije sie posrod niskich gor, pokrytych winoroslami. Zachecam do odwiedzenia "Mittelrhein" :) Pare zdjec na moim blogu.

    ReplyDelete
  54. Cudowne widoki. Zazdroszczę ci ich :D

    ReplyDelete
  55. Widoki zapierają dech w piersiach ;-)
    tylko ich pozazdrościć ;*

    ReplyDelete
  56. Jak tam pięknie! Uwielbiam takie klimaty :)

    ReplyDelete
  57. Rany, ale cudne te widoki! te zdjęcia nadają się na pocztówki!! Pierwszy raz tam byliście?

    ReplyDelete
  58. Jak pięknie!! Ile cudownych zdjęć, aż się wzruszyłam oglądając je. ;) Cudo.

    ReplyDelete
  59. przepiękne miejsce! zazdroszczę :)

    ReplyDelete
  60. Nie ma nic piękniejszego niż góry! Kocham od lat i nie ma roku bym w nich nie była. Tatry u nas są równie piękne. A już jesienią to bajka.

    ReplyDelete
  61. Cudowne miejsce! Piękne widoki :)

    ReplyDelete
  62. Piękne widoki! Ciekawi mnie jak to się stało że wyjechałaś? :) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  63. Ojej ale Ci zazdroszczę, cudowne miejsce <3

    ReplyDelete
  64. Przepięknie, a Ty ślicznie wyszłaś na zdjęciach

    ReplyDelete
  65. przepięknie!! dla takch momentów warto żyć

    ReplyDelete
  66. Przepiękne zdjęcia, badzo pozytywny i słoneczny blog! Pozdrawiam, Ania (kreatywnyslub.com)

    ReplyDelete
  67. Jak pięknie! Aż nie mogę uwierzyć, że to tylko godzinka od NYC!

    ReplyDelete
  68. wow, przepiękne widoki! :) zapierają dech w piersiach!

    ReplyDelete
  69. chwilami widoki jak w Bieszczadach :)

    ReplyDelete
  70. Fantastycznie jest mieć taką odskocznie na wyciągnięcie jednogodzinnej ręki :)

    ReplyDelete
  71. Przypomina mi nasza polskie Bieszczady i Solinę;)

    ReplyDelete
  72. piękne widoki :) ja lubię spacerować po Tatrach ale to już trzeba się wybrać na cały weekend :)

    ReplyDelete
  73. naprawde zadziwiajace ze to tylko godzinka od NYC!!

    ReplyDelete
  74. wow, urocze miejsce, bardzo fajnie :)

    ReplyDelete

Proszę nie zostawiać komentarzy służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Komentarze z reklamą blogów i rozdań będą usuwane, więc proszę ich nie dodawać.

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...