9/5/13

Governors Island po raz drugi

Pamiętacie jak rok temu pisałam Wam o pikniku w stylu lat 20-stych na Governors Island KLIK ?

Odwiedziłam wyspę po raz kolejny i ponownie natrafiłam na małą podróż w czasie.
Tym razem główna polana zajęta była przez ... stare Volkswageny:)


Były modele drewniane


  Modele zardzewiałe


  Cytrynki


Pomarańcze


Modele "medialne"


Wnętrza były całkiem przyjemne :) 
Przy okazji :
Kto
(tutaj pytanie raczej do czytelników z okolic mojego rocznika ) 
miał meblościankę w swoim pokoju oklejoną naklejkami ?
:)

  

 Amerykańki akcent



Wnętrza przypominały mi wyglądem i zapachem starą Syrenę mojego taty :) 












Znalazłam jeszcze kogoś z zeszłorocznej zabawy :)


Ostatnie, letnie promienie słońca.



Polecam odwiedzić Governors Island. Stateczek płynie na wyspę tylko 5 minut a sama podróż jest bezpłatna. Na wyspie zawsze coś ciekawego się dzieje i można podziwiać panoramę miasta.

Ciao
nissiax83

63 comments:

  1. Przepiękne Volkswageny! Niedaleko mojej miejscowości raz w tygodniu, latem są "zloty" starych samochodów. Fajnie jest popatrzeć na takie auta :)

    ReplyDelete
  2. lubię takie stare autka :))) ja jestem z '81 i miałam u mnie w pokoju meblościankę oblepioną naklejkami :))) rodzice nie byli przeszczęśliwi, bo udało im się dostać nowe meble, a ja z siostrą od razu je "ozdobiłyśmy" :)

    ReplyDelete
  3. Ale fajny powrót do przeszłości :)) Mój wujek miał różowego ( !!! ) Volkswagena sprowadzonego z Niemiec :)) Ależ to było przeżycie przejechać się takim luksusowym autem ;))) Natomiast naklejkami,plakatami to ja obklejałam wnętrza drzwiczek - co by nikt się nie czepiał ;))

    ReplyDelete
  4. ja jestem trochę od Ciebie młodsza, ale pamiętam meblościankę całą w naklejkach:)

    ReplyDelete
  5. Pierwsze autko powala ;) Ja również miałam oklejone meble ( łózko piętrowe) w naklejki z bajek ;)

    ReplyDelete
  6. Lubie tego typu miejsca, a jezeli dodatkowo cos sie tam ciekawego dzieje, to koniecznie musze tam byc! Ja niestety chyba juz w tym roku szortow i sandalow w Szkocji nie zaloze( choc kto wie).

    ReplyDelete
  7. Ja miałam taką meblościankę! Choć jestem 11 lat od Ciebie młodsza, to moje rodzeństwo jest w podobnym wieku, co Ty :)

    ReplyDelete
  8. żeby tylko meblościanka była oklejona...lodówka tez:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. o masz rację, zapomniałam o lodówce :)

      Delete
  9. ale fajne autka :) pamiętam jak moi rodzice też mieli syrenkę :) szkoda, że u mnie nie ma takich darmowych przejazdów statkiem :)

    ReplyDelete
  10. Meblościanka oklejona naklejkami...no pewnie! :) Ale były różne style oklejania szafek - niektórzy mieli kolekcję naklejek muzycznych idoli, z pism typu Bravo czy Popcorn, a niektórzy - i tu się kłania część mojej rodziny zamieszkująca na wsi - naklejki typu aniołki, postacie z bajek, itp. - rodem z Pani Domu. :) To były czasy.... ;)

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam takie samochody :). Pytanie skierowałaś głównie do osób ze swojego rocznika, a ja jestem z 93 i sama oklejałam meblościankę naklejkami :D.

    ReplyDelete
  12. hippisowskie ogórki ! <3 chyba bym tam oszalała

    ReplyDelete
  13. stare meble mojej mamy były wlasnie takie obklejone :D
    Ta skrzyneczka coca coli idealnie pasowała by mi do pokoju :D

    ReplyDelete
  14. zawsze mi sie marzyła wyprawa takim VW na wybrzeze albo gdzies! a poduszka w takim ksztalcie-genialna. Jestem troche mlodsza, ale mam rodzenstwo '82 i 84' wiec tez pamietam takie mebloscianki ;)

    ReplyDelete
  15. Wspaniałe Volkswageny! :) Miałam i ja naklejki!

    ReplyDelete
  16. Rocznik trochę młodszy a też miałam meblościankę oklejoną naklejkami, a raczej tapczan-półkę w naklejkach ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oj półko-tapczan zawsze chciałam mieć i bardzo zazdrościłam koleżance która go miała :))

      Delete
  17. Ja mialam mebloscianke z naklejkami i plakaty na scianach :) hehe

    ReplyDelete
  18. Lubie takie imprezki ... Przywracaja espomnienia z dziecinstwa :) mebloscianka z naklejkami i plakaty na scianach tez u mnie byla :)

    ReplyDelete
  19. haha najlepszy tez żółty VW z wąsami :)
    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Klimatycznie :)
    Samochód w kwiatki jest świetny!

    ReplyDelete
  21. Strasznie chciałabym tam być ;)

    ReplyDelete
  22. Jestem troszkę młodsza,a miałam caaaałe meble w naklejkach;)
    Super klimat samochodów:)

    ReplyDelete
  23. ja zawsze chciałam mieć samochód typu "cytrynka" i podróżować :)

    ReplyDelete
  24. Uwielbiam Garbusy i T1! Marzę o takim autku:) Kojarzą mi się z jednym z moich ulubionych seriali "Różowe lata 70." i czasami mojej wczesnej młodości, kiedy fascynował mnie styl hippie:)

    Ps. Oj miałam taką meblościankę:) Była wystawą dla wszystkich naklejek z gum do żucia;P

    ReplyDelete
  25. w ręku masz jakiś kocyk szalik co to jest ?? skąd taki ładniutki

    ReplyDelete
    Replies
    1. to chusta :) kupiłam ją rok temu na ulicznym bazarze w NYC

      Delete
  26. Ale ciekawa atrakcja! Chętnie bym zobaczyła coś takiego na żywo :)

    ReplyDelete
  27. http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35063,14558612,Nokia_pozwala_za_darmo_ladowac_komorki_w_Katowicach.html#LokKatTxt - tak z innego tematu, u nas już też można ładować telefony tak jak to kiedyś u siebie pokazywałaś :)

    ReplyDelete
  28. Jestem młodsza, bo rocznik 93, ale meblościanka z naklejkami była obowiązkowo :P

    Zapraszam na mojego pierwszego posta, dobiero debiutuję, ale mam nadzieję, że znajdziesz coś dla siebie www.nazywam-sie-kasia.blogspot.com :)
    Pozdrawiam, buziaki :)

    ReplyDelete
  29. Super, lubię oglądać zdjecia i z takich ciekawych wydarzeń :) Pierwszy samochód mnie ujął :)

    ReplyDelete
  30. nie tylko Twoj rocznik :) moje 93 tez pamieta te czasy. wszystko poobklejalam.

    ReplyDelete
  31. Oooch, uwielbiam stare samochody! Wczoraj rano pokazywali w TVN pięknego różowego mercedesa, MARZENIE ;-) Mamy takie same trampeczki, pozdrawiam ;-)!

    ReplyDelete
  32. Nie widać trzech ostatnich zdjęc..nie wiem czy to coś u mnie nie tak.

    ReplyDelete
  33. Ale super! Uwielbiam oglądać stare pojazdy :D

    ReplyDelete
  34. Jakie śliczne! Ten żółty i ten w kwiatki są najlepsze!

    ReplyDelete
  35. Myślę ze jestem tak z 10 lat mlodsza a tez mam oklejone szafy ;D

    ReplyDelete
  36. Naklejki miałam na drzwiach, a właściwie na szybie w drzwiach od pokoju. Na ścianie za to plakaty z "Panoramy" i "Dziennika Ludowego" przypięte do tapety szpilkami :) Za to mój kuzyn miał na takiej słomianej macie pudełka po papierosach z importu. Jak myśmy mu wszyscy zazdrościli tych pudełek...

    ReplyDelete
  37. Ciekawe miejsce. Piękna pogoda, odlotowe samochody i uśmiechnięta Nissia. Fajnie, że jesteś i pokazujesz takie ciekawostki. P.S. Ja wkrótce wyjeżdżam na dłuższy czas do Niemiec. Wiem, że mieszkałaś kiedyś w tym kraju. Możesz mi polecić fajne drogerie, ciekawe sklepy? Pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. W DE mieszkałam ponad 10 lat tem więc niestety nic nie polecę w tej chwili, nawet nie wiem jakie mają obecnie sklepy na rynku

      Delete
  38. Świetne fotki! ;) taki klimat bardzo lubię.
    Aga fajne masz trampole!
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  39. Mogę prosić o Twój adres email?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jest od początku istnienia bloga w dziale kontakt :)

      Delete
  40. Super okularki! Fajny post na luzie! Pozdrawiam serdecznie z Aten!m.

    ReplyDelete
  41. u mnie nie tylko meble były obklejone, ale również boazeria na ścianach ;) mój starszy brat zbierał różne naklejki, ale chował je do szuflady, gdy ja się do niej dorwałam to obkleiłam nimi szafę, bo co to za przyjemność z naklejek trzymanych w ukryciu? :P

    ReplyDelete
  42. Szukam takiej podobnej lodówki z Colla na prezent dla mojego meża.
    Ale fajniutkie samochodziki!

    ReplyDelete
  43. zazdroszczę :] uwielbiam "ogórki" ;p

    ReplyDelete
  44. Moj sw pamiecie dziadek mial takiego vw pomaranczowego z miejscem do spania na dachu! Pamietam jak majac kilka lat spalam tam kiedy pojechalismy na wies. W tym samochodzie bylo wszystko. Wspomnienia sa cudne...

    ReplyDelete
  45. Oj miało się miało... Dla mnie, rocznika '84 meblościanka oklejona nalepkami to kultowa sprawa, przypomniałaś mi o niej:)

    ReplyDelete

Proszę nie zostawiać komentarzy służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Komentarze z reklamą blogów i rozdań będą usuwane, więc proszę ich nie dodawać.

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...