7/21/13

Nowojorskie ciekawostki # 14

Znacie to okropne uczucie gdy chcecie gdzieś zadzownić albo sprawdzić coś w internecie a bateria w Waszym telefonie właśnie padła ?

Telefon to moje centum dowodzenia i eksploatuję go bardzo mocno każdego dnia.
Bateria w iPhonach, przy takiej aktywności jak moja, pozostawia wiele do życzenia.

Co zrobić gdy telefon się nam rozładuje a my nie mamy przy sobie ładowarki ?
Można skorzystać z darmowego ładowania zasilanego energią słoneczną :)


W NYC powstaje coraz więcej miejsc gdzie możemy za darmo podładować nasz telefon.
Przy stanowisku mamy dostępne ładowarki dla najbardziej popularnych modeli telefonów.


Uważam, że ktoś miał naprawdę fajny pomysł i solaryjne ładowarki cieszą się dużym zainteresowaniem.


Jak Wam się podoba taki sposób na wykorzystanie energii słonecznej?

Ciao
nissiax83

85 comments:

  1. Super :) ma ktoś łeb na karku ;)

    ReplyDelete
  2. Fantastyczny pomysł! Oby takich miejsc powstawało jak najwięcej :-)

    ReplyDelete
  3. W Polsce takie stanowiska szybko bylyby zdewastowane, kable wyrwane i po zabawie:( Ale pomysl super!

    ReplyDelete
  4. fajny pomysl! bo faktycznie wytrzymalosc iphone jest słaba ;/

    ReplyDelete
  5. wow, czasami Amis mysla glowa :D

    ReplyDelete
  6. W Polsce następnego dnia wszystkie wyjścia byłyby powyrywane.
    Ale to już taka mentalność.

    ReplyDelete
  7. Bardzo mi się podoba taki pomysł :D

    ReplyDelete
  8. Super ! Oby u nas też ktoś wpadł na taki pomysł :D :)

    ReplyDelete
  9. Pomysł fajny, ale niestety pokazuje jak bardzo jesteśmy uzależnieni od technologii :))

    ReplyDelete
  10. Jestem pod wrazeniem z jednej strony a z drugiej to jak jest tyle ludzi to w sumie nie ma sie co dziwic.Zawsze moze sie cos stac,dlatego genialne rozwiazanie:))

    ReplyDelete
  11. To jest mega pomysl! Na pewno sprawdzil by sie u mnie na Cyprze, gdzie mamy ponad 300 slonecznych dni w roku:)

    ReplyDelete
  12. Super! Oby w Pl też się takie słoneczne ładowarki pojawiły :)
    Tak OT - mogliby mocniejsze baterie wymyśleć w iPhonach ;)

    ReplyDelete
  13. wow, szkoda,że nie ma czegoś takiego w PL

    ReplyDelete
  14. Genialne rozwiązanie! Marzy mi się bardzo zobaczenie Nowego Jorku! :)

    ReplyDelete
  15. Genialne! Ale w Pl po nocnej imprezie pewnie komuś by to bardzo przeszkadzało...

    ReplyDelete
    Replies
    1. O tym samym pomyslałam... Niestety...

      Delete
  16. bardzo fajny pomysł :D uwielbiam takie nowojorskie ciekawostki, bo kocham to miasto :D Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  17. ale bajer!! to cała Ameryka :) bardzo mi się podoba taki pomysł!

    ReplyDelete
  18. pierwszy raz takie cos wiedze. swietnie.oj nie raz cierpialam bo bateria padla...

    ReplyDelete
  19. A czy ogólnie jesteś zadowolona ze swojego iPhona? Z tego co kojarzę masz 4s. Ile średnio wytrzymuję u Ciebie bateria? I czy jakość zdjęć jest dobra? Pytam, bo mam w planach jego zakup :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak jestem bardzo zadowolona, wczesniej mialam iPhone 3G i tez był bardzo dobry, jedyne co mi nie odpowiada to własnie bateria poniewaz przy moim stosowaniu telefonu, pada juz pod koniec dnia, zdjecia sa z modelu na model coraz lepsze, pod koniec roku zmieniam 4S na nowy model ( jeszcze go nie ma na rynku) i jestem pewna ze tez bede zadowolona

      Delete
    2. Bardzo dziękuję za odpowiedź :)

      Delete
  20. Niby nic, a jednak bardzo pomysłowo i praktycznie.

    ReplyDelete
  21. Bardzo dobry i praktyczny pomysł.

    ReplyDelete
  22. Genialny pomysl!! Cos fantastycznego :)

    ReplyDelete
  23. U nas sie takich nie doczekamy

    ReplyDelete
  24. W Polsce niby też jest możliwość podładowania telefonu w awaryjnej sytuacji-w niektórych galeriach handlowych są takie automaty ale oczywiście trzeba zapłacić, a jakże. Myślę,że jeszcze przez długi czas u nas nie będzie takiego fajnego rozwiązania- skoro da się na czymś zarobić, to po co ludziom życie ułatwiać =/ A idea sama w sobie świetna =)

    ReplyDelete
  25. Wow i nikt nie kradnie kabli xD?

    ReplyDelete
  26. ale super!!
    zwłaszcza ze miasto tylko zainwestowało, a teraz nie musi już dopłacać bo energia czerpana jest z natury :)
    bardzo fajna sprawa - ale do Polski zanim cos takiego dojdzie(zwłaszcza do małych miast) to 100lat minie ;/

    ReplyDelete
  27. Super:) Fakt, iphone powinien miec trochę dłuższą żywotnośc.

    ReplyDelete
  28. Swietny pomysl. Ja moj czasem i dwa razy na dzien laduje.

    ReplyDelete
  29. Świetny pomysł....u nas też coś takiego by się z pewnością przydało:)

    ReplyDelete
  30. Widziałam coś "podobnego" w Złotych Tarasach, ale niestety płatne :(

    ReplyDelete
  31. woow ekstra :) oczywiście mojej kilkuletniej Nokii to by nie pomogło, hah, ale na pewno potrafi uratować tyłek :)

    ReplyDelete
  32. Pomysł jest naprawdę bardzo dobry!

    ReplyDelete
  33. Super sprawa!
    Nie ma nic gorszego jak rozladowany telefon jak go wlasnie BARDZO PILNIE potrzebujemy :)

    ReplyDelete
  34. hmm ja noszę ze sobą drugą baterię ;)

    ReplyDelete
  35. ja noszę ze sobą drugą baterię :)

    ReplyDelete
  36. Świetna opcja, marzę o takiej w stolicy :)

    ReplyDelete
  37. Czasem tak jest, że bateria nie wytrzymuje całego dnia a np. trzeba zadzwonić. Dobre rozwiązanie.
    :)

    ReplyDelete
  38. Pomysł fantastyczny !! Przydatny w 100 % !! Idealny ratunek w razie potrzeby :-)
    Tylko w PL jak piszą dziewczyny wyżej - długo by to nie wytrzymało :( Powyrywaliby kable, zdewastowali te słupeczki. Eh... a szkoda.
    Prosimy o więcej NY faktów !! :-)))))

    ReplyDelete
  39. Haha naprawdę genialny pomysł, pierwszy raz o tym słyszę! :D

    ReplyDelete
  40. Świetny pomysł ! Nigdy bym nie wpadła na coś takiego :)Co do wandalizmu w Polsce, o którym piszą dziewczyny wyżej - myślę, że w NYC jest tyle różnych osób, że wandale też się znajdą. Może to jest jakoś rozwiązane, jest monitoring itp

    ReplyDelete
  41. Rewelacja, ale fakt, że w Polsce taki wynalazek by nie przetrwał zbyt długo ;/

    ReplyDelete
  42. rewelacja! tak niewiele a jak zycie czlowiekowi ratuje?

    ReplyDelete
  43. Boże błagam o coś takiego w Warszawie:)

    ReplyDelete
  44. Życie byłoby piękniejsze z czymś takim w Polsce! Nie musiałabym wystawać, pod oknem biura mojego chłopaka w nadziei, że zerknie na zewnątrz i mnie zauważy, a zdarzało się już tak w awaryjnych sytuacjach :)

    ReplyDelete
  45. Genialny pomysł! Za tydzien jade na 2 tygodnie na Mazury, spedze cale 2 tygodnie na jachcie i nie bede mogla ladowac telefonu, nie mam pojecia co zrobie :(.

    xx, Ala z http://vintagelilabelle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. bardzo fajny pomysł :) jak dla mnie rozładowana komórka to dramat! tym bardziej jak nie mam ze sobą zegarka :)

    ReplyDelete
  47. Coś pięknego! Wielokrotnie by mi się taka opcja przydała, notorycznie telefon rozładowuje mi się w najmniej oczekiwanym momencie.

    ReplyDelete
  48. Coś pięknego! Wielokrotnie by mi się taka opcja przydała, notorycznie telefon rozładowuje mi się w najmniej oczekiwanym momencie (np. dziś)

    ReplyDelete
  49. Kiedy w Polsce na to wpadną? - pewnie nigdy.
    Zazdroszczę NY i pozdrawiam :)
    PS : jestem pierwszy raz, ale będę zaglądać częściej :))

    ReplyDelete
  50. Łał, nie miałam pojęcia, że coś takiego istnieje!
    Kolejny powód, żeby kochać nowy jork!

    ReplyDelete
  51. Genialny pomysł.
    Ach jak mi się marzy NY :)

    ReplyDelete
  52. po prostu genialne, pierwszy raz o tym słyszę:)

    ReplyDelete
  53. Genialne! Szkoda, że u mnie w mieście takich nie ma...

    ReplyDelete
  54. podobają się bardzo choć w PL pewnie nigdy takich nie będzie, niestety ;/

    ReplyDelete
  55. Świetne. ;) Szkoda, że w Polsce nie ma takich fajnych rozwiązań...:(

    ReplyDelete
  56. ktoś wpadł na całkiem super pomysł :).
    szkoda, że w każdym państwie czegoś takiego nie ma, ale może z czasem to się zmieni :).

    ReplyDelete
  57. świetny pomysł ;)
    ale w Polsce chyba by się nie przyjął ;)

    ReplyDelete
  58. Świetna sprawa z tymi ładowarkami. W Londynie też by się coś takiego spodobało i przydało.

    ReplyDelete
  59. ...mhmhmh...a jak pada?...kabeli nie mokna?...ale pomysl swietny
    Potrzeba matka wynalazkow!

    ReplyDelete

Proszę nie zostawiać komentarzy służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Komentarze z reklamą blogów i rozdań będą usuwane, więc proszę ich nie dodawać.

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...