7/4/13

Kolejne złotko czyli Liquid Gold Intensive night repair serum

Tonik z kwasem glikolowym Alpha - H Liquid Gold sprawdza się doskonale na mojej mieszanej cerze.
Jestem z niego tak zadowolona, że postanowiłam zamówić kolejny produkt z Alpha-H dopełniający moją glikolową pielęgnację.


Jest to serum antoksydacyjne z kwasem glikolowym do stosowania na noc.

Skład dla zainteresowanych :
Aqua, Alcohol Denat., Butylene Glycol, Glycolic Aicd, Methyl Gluceth-20, Niacinamide, Silk Amino Acids, Glycerin, Palmitoyl Tripeptide-5, Polysorbate-20, Potassium Hydroxide, Mannitol, Retinyl Acetate, Xanthan Gum, Polyquaternium-10, Cellulose, Sodium Hyaluronate, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Ammonium Glycyrrhizate, Hydroxypropyl Methylcellulose, Tocopherol Acetate, Triethyl Citrate, Acrylates/Ammonium Methacrylate Copolymer, Talc, Benzyl Salicylate, Citral Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamicaldehyde, Lilial, Limonene, Linalool, Methyl Ionone, Mica, CI77891, CI77492, CI77491.

Produkt używam na noc, na zmiane z tonikiem Liquid Gold oraz z kremem Avene Cicalfate.

Skóra jest ładnie rozjaśniona i wygląda na wypoczętą.
Produkt stosuje od ok 3 tyg.
Po dłuższym stosowaniu opowiem Wam o nim więcej w filmiku ale już teraz mogę napisać, że jestem bardzo zadowolona.

Czy ktoś z Was stosował to serum?

Pozdrawiam Was serdecznie
nissiax83

47 comments:

  1. Nissia, a ja tak na trochę inny temat... :-) Jaki lakier masz na paznokciach? Jest przepiękny!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooo dokładnie o to samo chciałam zapytać :)

      Delete
    2. Ooooo o to samo chciałam zapytać :)

      Delete
    3. O tak, też jestem ciekawa :)

      Delete
    4. To ja także dopisuję się do listy ciekawskich ♥

      Delete
    5. no właśnie ja się napatrzeć na Twoje paznokcie nie mogę:) takie piękne i lakier również śliczny;) uwielbiam Twoje posty o lakierach i paznokciach...

      Delete
    6. piękny jest...a ile dni wytrzymuje i jak się rozprowadza? zostawia smugi? i ile warstw nałożyłaś? sory za tyle pytań;)

      Delete
    7. nie maluje paznokci do pracy wiec lakier mam na nich max 3-4 dni i przez caly czas jest w bardzo dobrym stanie, Fiji jest kremowy i zle sie nim maluje, konieczne sa dwie warstwy ( ale przy kazdym lakierze nakladam 2 warstwy), jedna daje smugi

      Delete
  2. Nie stosowałam ale wydaje się bardzo ciekawy,
    właśnie poszukuję kremu na noc;)

    ReplyDelete
  3. Dołączam do pytania bloGosi- wspaniałe paznokcie.

    ReplyDelete
  4. mam do Ciebie jedno pytanie z ciekawości :) co sądzisz o legalizacji marihuany i ludziach,którzy palą? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ten temat jest dla mnie obojetny, osobiscie tylko nie lubie gdy wieczorem ide na spacer i na kazdym rogu czuje marihuane

      Delete
  5. Wielka szkoda, że w Polsce te produkty są szalenie drogie.. cena powyżej 200 zł ;(

    ReplyDelete
  6. A to serum dla jakiego wieku jest przewidziane? Dla 25latki może być zbyt mocne czy nie? I jaka cena tego jest? Wczoraj przejrzałam Twoje filmiki odnośnie ochrony przeciwsłonecznej i zachęciłaś mnie do kupna Anthelios :), szukałam jakiegoś kremu z wysokim filtrem ale , który jednocześnie w miarę okej wyglądałby na mojej mieszanej cerze. Początkowo chciałam kupić Ziaja krem matujący faktor 50 ale komentarze do niego były nieciekawe. Na jego opakowaniu jest zaznaczone , że jednak trzeba go nałożyć te prawie 2ml żeby ta ochrona była faktycznie 50 ;/. Pozdrowionka

    ReplyDelete
    Replies
    1. moj dermatolog twierdzi ze to serum mozna uzywac od +25

      Delete
  7. Gdzie kupujesz kosmetyki z tej serii ? :))

    www.pocztowki-z-uk.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ja szukam czegos z witC na noc bo teraz nic z kwasami nie moge stosowac.

    ReplyDelete
  9. Nissiu, czy da się cokolwiek zrobić z tym, żeby wolny brzeg zaczynał się dalej (w tym momencie wystaje duża część opuszka, jako dziecko przez krótki okres czasu obgryzałam, ale to było lata temu)? Czy są jakieś środki, które by to wspomogły, aby paznokcie wyglądały tak pięknie jak u Ciebie?
    Z zapuszczeniem ich nie ma problemu, rosną tak, że wolny brzeg bywa dłuższy od tego przytwierdzonego do skóry. Jednak wtedy bardzo łatwo o jakiś uraz, złamanie i po jakimś czasie jest to po prostu bolesne.
    Proszę o odpowiedź.

    ReplyDelete
  10. produkty tej firmy siegają 200 zł w Polsce... Niestety nie na każdą kieszeń takie kosmetyki, więc raczej nie wypróbuje

    ReplyDelete
    Replies
    1. Może Aga poleciłaby nam jakiś zamiennik tego cudu?

      Delete
    2. niestety obecnie nie znam zamiennika :/

      Delete
  11. Mamy bardzo podobną cerę, czesto co sprawdza się u Ciebie, sprawdza się u mnie. Ciekawa jestem czy w Polsce można znaleźć podobny tonik, żeby tez nie kosztował za duzo. Trzeba poszukac :)

    ReplyDelete
  12. czekałam na tę recenzję! cały czas się zastanawiam, czy kupić alpha liquid gold...może po lecie, bo boję się opalać po kwasie glikolowym.

    ReplyDelete
  13. A ja polecam kosmetyki firmy mesoestetic! Uzywam obecnie kremu energetyzujacego pod oczy z wit. C eye contour i na noc kremu z wit. C. Moja cera nigdy nie byla tak w doskonalym stanie:-)

    Pozdrawiam :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. nigdy nie slyszalam o tych kosmetykach

      Delete
  14. Mam tylko tomik z tej serii, jest bardzo dobry. Serum planuje kupic na jesień.

    ReplyDelete
  15. wygląda ciekawie, ale myślę że u mnie by się nie sprawdziło. Ja teraz zainteresowałam się bardzo azjatyckimi kosmetykami i oczekuję na krem z Ginvery oby się sprawdził :)

    ReplyDelete
  16. Jakiej firmy jest Twój lakier na paznokietkach? pyszny kolorek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. gdy tylko zobaczylam twoje paznokcie od razu wiedzialam ze to essie fiji:) ten lakier jest niby taki zwykly a wszyscy sie nim zachwycaja. najgorsze w nim jest to ze widac kazdy nawet najmniejszy odprysk b wyraznie. Nissiu czy mi sie zdaje ze twoja kolekcja essie sie ostatnio bardzo powiększyla??? co rusz nowy kolor

      Delete
    2. ostatnio czesto chodze na manicure albo na sama zmiane koloru i w salonach wybor essie jest ogromny wiec testuje nowe kolory :) ale pare dni temu, sama też kupilam pare za okazyjna cene $3.50

      Delete
  17. Alkohol na drugim miejscu w serum, nie dla mnie...

    ReplyDelete
    Replies
    1. alkohol nie zawsze jest zly, warto znac sklady i dzialanie poszczegolnych skladnikow na siebie, w produktach z kwasami alkohol jest konieczny poniewaz ulatwia i wzmaga dzialanie kwasow

      Delete
  18. Aga, mieszkam w NY gdzie go mozna dostac? Dzieki i pozdrawiam !

    ReplyDelete
  19. Aga, mieszkam w NY. Gdzie go mozna dostac? Dzieki i pozdrawiam !

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie ma go w sklepach stacjonarnych, swoj zamowilam z UK

      Delete
    2. Aga z jakies dokladnie strony zamawialas?
      Dzieki

      Delete
    3. zamawialam z tej strony : http://www.beautybay.com/skincare/alphah/g/liquidgold/

      Delete

Proszę nie zostawiać komentarzy służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Komentarze z reklamą blogów i rozdań będą usuwane, więc proszę ich nie dodawać.

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...