6/24/13

Reklamy w nowojorskim metrze

Czas spędzony w metrze wykorzystuję głównie na czytanie ale od czasu do czasu rzucam okiem na kolorowe reklamy na ścianach wagonów.

Bardzo lubię plakaty departamentu zdrowia. 

Tutaj o nadmiernym spożyciu alkoholu i zagrożeniu jakie z sobą niesie :




Wskazówki jak być dobrym ojcem :




A tu zachęcenie do większej aktywności fizycznej :



A tutaj jeszcze afisz na temat oddawania organów do przeszczepu :


Czasami warto przyjrzeć się dokładniej temu co wisi na ścianie komunikacji miejskiej.

Ciao
nissiax83

34 comments:

  1. te reklamy na prawdę mają przekaz, i jakoś tak zachęcają żeby lepiej im się przyjrzeć :)

    ReplyDelete
  2. Rzeczywiscie, niektore z tych reklam dają mocno do myślenia... Natomiast u nas rzadko jest coś takiego ... w Łodzi nie spotkałam jeszcze reklamy z takim "przekazem"

    ReplyDelete
    Replies
    1. to jest nadal niestety jeszcze inny swiat :)

      Delete
  3. Takie reklamy przynajmniej mają sens. U nas bardzo rzadko można takie spotkać, a szkoda :(

    ReplyDelete
  4. Są ciekawe są i mają przesłanie.

    pozdrawiam

    ReplyDelete
  5. Niestety nasze kampanie społeczne nadal w większości raczkują w porównaniu z pokazanymi przez Ciebie przykładami. Choć zdarzają się prawdziwe perełki nawet u nas :)

    ReplyDelete
  6. Reklamy ktore pokazujesz to madre przekazy , na ktore warto zwracac uwage. Niestety w Polsce jeszcze nie do konca marketingowcy rozumieja ze papka ktora chca nam wtlaczac do glow juz na nikogo nie dziala.

    ReplyDelete
  7. bardzo mądre te reklamy nie to, co niektóre

    ReplyDelete
  8. najpiękniejsza z "kiss and hug"

    ReplyDelete
  9. Świetna sprawa - jestem pod wrażeniem - przy niektórych miałam aż ciarki :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na idealne połączeanie :)

    ReplyDelete
  10. A mi rzucilo sie w oczy, ze na plakatach ze wskazowkami jak byc dobrym ojcem jest ojciec i syn. Brakuje mi ojca i corki...

    ReplyDelete
  11. U nas też się zdarzają społecznie zaangażowane reklamy (ostatnio np. dotyczące reagowania na to, gdy inna osoba/sąsiad bije dziecko). Większość społecznie zaangażowanych (jakoś brak mi lepszego określenia) przekazów namawia jednak do wpłacenia pieniędzy na jakąś fundację.

    ReplyDelete
  12. faktycznie, takie reklamy i nawet jazda szybciej płynie :), u nas za to znajdziemy oferty banków i promocji w galerii :)

    ReplyDelete
  13. No i takie reklamy to ja rozumiem. Jest w nich jakis przekaz i coś wnoszą. Oby więcej takich!

    ReplyDelete
  14. bardzo pozytywnie :) jestem jak najbardziej za takimi reklamami :) w ''moim'' metrze takich brak .... ale za to detysci sie reklamuja :D

    ReplyDelete
  15. NY to co innego w PL takie sprawy nie są poruszane na taką skale. a szkoda.

    ReplyDelete
  16. aż mnie przeszły dreszcze, szczególnie po tej ostatniej.. ale świetne reklamy, które coś znaczą :)

    ReplyDelete
  17. Moim zdaniem za dużo jest wszędzie ogłupiających i nic nie wnoszących reklam, które służą tylko komercji, ale ostatnio nawet w Polsce pojawiają się bardziej społeczne reklamy chociażby o zaletach spożywania polskich pstrągów od rodzimych hodowców i to całkiem w fajnym stylu lat 60-tych. Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  18. Zwłaszcza ostatnie dwie dają do myślenia. Podobają mi się te pomysły :)

    ReplyDelete
  19. Witaj Nissiax ;) Niesamowicie podoba mi się to o czym piszesz i to jak piszesz. nominowałam Cię więc do LA ;* pytania znajdziesz w moim poście z dnia 23.06.13 ;) pozdrawiam

    ReplyDelete
  20. takie reklamy to bardzo dobry pomysł :)

    ReplyDelete
  21. Myślę że takie miejsca jak metro, pociąg czy autobus to idealne miejsca na takie reklamy.

    ReplyDelete
  22. Bardzo mi się te reklamy podobają. W Poznaniu też już kilka zauważyłam mocnych, z przekazem, ale dobrze dla oka zrobionych :) Buziaki!

    ReplyDelete
  23. Świetne te reklamy - u mnie (Katowice) (nie)stety nie widuję reklam w komunikacji miejskiej. Chociaż z drugiej strony pewnie by mnie tam raczyli reklamą płynu do mycia naczyń i kostki rosołowej...

    ReplyDelete
  24. Reklamy faktycznie daja mocno do myslenia. U nas w Irlandii czesto w TV sa takie reklamy np. grupa dziewcznyn jedzie samochodem, ta co kieruje akurat pisze smsa i maja wypadek, bo niefortunnie zjezdza na prawy pas i uderze w samochod jadacy z naprzeciwka. Drastyczne, ale po takiej reklamie to az sie nie chce ruszac telefonu.

    ReplyDelete
  25. Takie reklamy są efektowne, przynoszą jakiś skutek. Wg mnie reklamy społeczne powinny być jak najbardziej kontrowersyjne, żeby zwracać jak największą uwagę ludzi :).

    Pozdrawiam, Ala z http://vintagelilabelle.blogspot.com/ xxx

    ReplyDelete
  26. Zgadzam się z opiniami poprzedniczek - im bardziej kontrowersyjna reklama społeczna, tym większy efekt przynosi.

    ReplyDelete
  27. Bardzo pouczające i mądre te plakaty!

    ReplyDelete
  28. Nie ma niczego takiego w Warszawskim metrze, są tylko promocje filmów szkół i innej komerchy.:(

    ReplyDelete
  29. Niestety niektórzy lekarze jak widzą zgodę na oddanie narządów po śmierci, to nie przykładają się, aby taką osobę uratować - kiedyś w programie wypowiadał się lekarz (nie pokazano twarzy i zmodyfikowano głos) i przyznał że taki proceder istnieje. Przez to wiele osób nie podpisuje zgód. Sprawa jest trudna, ja sama nie wyrobiłam sobie jeszcze zdania na ten temat.

    ReplyDelete

Proszę nie zostawiać komentarzy służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Komentarze z reklamą blogów i rozdań będą usuwane, więc proszę ich nie dodawać.

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...