6/30/13

Pride Parade 2013

Kolejna kolorowa parada przeszła ulicami NYC.
Było bardzo pozytwynie, kolorowo i radośnie.

Bez ataków, protestów i bójek.
Nie było podziałów wiekowych ani rasowych.
Pełna akceptacja i tolerancja czyli to, za co lubię NYC najbardziej.

Zapraszam na kolorową porcję zdjęć :






Poznajecie tego Pana ?
Wygląda na to, że jest stałym bywalcem każdego kolorowego święta w NYC :D








Burmistrz Nowego Jorku - Michael Bloomberg.
Facet nie ma łatwego życia, musi otwierać każdą paradę w NYC a prawie co tydzień jest jakaś :)


Panie zebrały bardzo dużo oklasków i gratulacji od tłumu.


Idealne buty na rower :)


































Dzień był upalny ale za darmo była rozdawana mrożona kawa, cola, woda i soki .








Nowojorska policja.

































Pozdrawiam Was serdecznie
nissiax83

86 comments:

  1. widać jak tam jest inaczej niż u nas w Polsce...
    wszyscy tacy pozytywni :) eh moje największe marzenie to zobaczyć Nowy Jork, mam nadzieje, że kiedyś się spełni :)

    ReplyDelete
  2. ten pan na pierwszym zdjeciu jest bardzo odwazny :P :D

    ReplyDelete
  3. Nie mam absolutnie nic do gejów i lesbijek. Każdy ma prawo do bycia szczęśliwym bo w końcu mamy tylko jedno życie. Nikomu krzywdy nie robią :)

    ReplyDelete
  4. mnie zastanawia ten mrożony kwas ;ppp

    ReplyDelete
  5. Ja też bym nic nie miała, tylko takie parady mi się nie podobają przez to że właśnie w takim sposób się z tym obnoszą. Ktoś niedawno w radiu powiedział, że po paradzie równości w Warszawie dużo "normalnych" gejów i lesbijek było zniesmaczeni tym co odstawiają na tych paradach.

    ReplyDelete
    Replies
    1. co to znaczy "normalny" gej i lesbijka???

      Delete
    2. To tacy którzy naprawdę się "kochają" a nie robią tego na pokaz. Choć nadal uważam że jest to choroba i udowodnię to kiedyś :)

      Delete
    3. Dokładnie tak samo myślę. Prawda jest taka, że na pardy przychdzą nie geje a pedały. Osoba homoseksualna czy hetero, spędzają czas ze swoimi partnerami, rodzinami, oddają się swojemu hobby. Przecież "gej" nie oznacza zakładania spódnicy, podwiązek, szpilek i make-upu - więc dlaczego to robią? Bo mają coś z głową i dlatego nie toleruję takich parad (a nie par homo).
      Najgorsze jest jednak to, że dziś każdy boi się odezwać, powiedzieć co myśli o takim zachowaniu, każdy na siłę probuje być politycznie poprawny. Dlaczego, hę?

      Delete
  6. Mnie to zastanawia co to za mrożony kwas rozdawali ;pp

    ReplyDelete
    Replies
    1. lietrówka :) dzięki za wyłapanie :)

      Delete
  7. Nie moje klimaty. Żyj i daj żyć innym (z obopólnym poszanowaniem) - jak najbardziej. Ale gdy jest ostentacyjnie i wyzywająco (nie rozumiem, czemu ma służyć takie prezentowanie się, jak np. w przypadku tego "Indianina"), to nie podoba mi się.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nic nie ma reprezentować, poza tym, że ktoś może to zrobić i widocznie nikomu to nie przeszkadza, tak samo jak na poprzednich paradach (syrenek czy innych) prezentowanych chociażby tutaj przez Nissiax.

      Delete
    2. Również się zgadzam. nie mam nic przeciwko innej orientacji, każdy ma prawo kochać, jednak wg mnie takie ostentacyjne zachowania tylko utwierdzają sceptyków w tym, że w takim zachowaniu jest coś z dewiacji.. poza tym skoro w większości stanów USA homoseksualizm jest powszechnie akceptowany to nie rozumiem sensu takich parad? Ludzie heteroseksualni też mają wychodzić na ulicę i obnosić to w jaki sposób i kogo kochają? Ps. ostatnie zdjęcie to jakieś aluzja (Kościół?)

      Delete
    3. Również się zgadzam. nie mam nic przeciwko innej orientacji, każdy ma prawo kochać, jednak wg mnie takie ostentacyjne zachowania tylko utwierdzają sceptyków w tym, że w takim zachowaniu jest coś z dewiacji.. poza tym skoro w większości stanów USA homoseksualizm jest powszechnie akceptowany to nie rozumiem sensu takich parad? Ludzie heteroseksualni też mają wychodzić na ulicę i obnosić to w jaki sposób i kogo kochają? Ps. ostatnie zdjęcie to jakieś aluzja (Kościół?)

      Delete
    4. Parada jest przede wszystkim przeciwko dyskyminacji oraz przemocy, jest o dumie osób które biorą w niej udział, o byciu dumnym ze tego kim się jest, o braku konieczności chowania się ze swoją miłością do innej osoby, o walce o prawa człowieka ale przede wszystkim o tolerancji. A kościół? Dlaczego pierwsza myśli to, to że jest to prowokacja? a nie pomyślałaś, że jest to oznaka akceptacji i tolerancji parady ze strony kościoła ?

      Delete
    5. "Nie mam nic przeciwko ale...w takm zachowaniu jest cos z dewiacji". Poza tym nie możesz porównywać statusu ludzi hetero- i homosesualnych. To tak jak porównywać doświadczenia białych i czarnych. Jedni sa przesladowani, drudzy tymi przesladowanymi przez tych pierwszych (ogólnie mówiąc). A stwierdzenie "homoseksualizm jest powszechnie akceptowany" nie wiadomo co ma znaczyć? Akceptowany w takim stylu jak ty piszesz, "nie mam nic przeciwko, ALE...". Nawet w NYC ostatnio zwiększyła sie przemoc co do gejów, a małżeństwa homoseksualne sa legalne we wszystkich OPRÓCZ 38 stanów, więc daleko jeszcze do akceptacji, i nie możesz porównywać tutaj przywilejów jakie maja hetersoeksulani w swoim statusie, z tym z czym na co dzień muszą walczyć ludzie LGBTQ.

      Delete
    6. Mam wrażenie, że to nie jest parada promująca sprzeciw przeciwko dyskryminacji i przemocy tylko promująca gejów, lesbijki oraz osoby transseksualne (vide- mężczyźni ubrani w kolorowe sukienki i podkolanówki). Ja osoby homoseksualne toleruje, lecz samego homoseksualizmu nie akceptuje. A co do kościoła- większość religi(w tym kościół katolicki) uważa Biblie za słowo od Boga, a w Bibli homoseksualizm został wyraźnie przez Boga potępiony(Rzymian 1:24-27), więc stwierdzenia takie jak to, że "Bóg nie ma nic przeciwko ludziom kochającym inaczej" świadczą o nieznajomości tego jak się na to zapatruje Bóg.

      Delete
    7. Nie mogę uznać za normalnego człowieka, który paraduje po mieście z gołą d**ą i wygląda jakby uciekł z domu wariatów. To się mija z celem. Nie akceptuję homoseksualizmu, ale nie hejtuję tych ludzi, jednak kiedy widzę tego typu akcje, to utwierdzam się w przekonaniu, że oni odstają od normy. Uważam że tego typu akcje tylko zachęcają sceptycznie nastawionych ludzi do nieakceptowania gejów i lesbijek. Ja nie wyłażę na ulicę z gołym tyłkiem i nie manifestuję tego, że jestem hetero, a mam wrażenie, że za kilka lat NORMALNIE kochający ludzie będą w mniejszości.
      Ps. Celowo podkreślam słowo NORMALNIE, bo nawet osoby popierające homoseksualizm mówią o tych ludziach że kochają inaczej. Logiczny więc wniosek, że nie jest to normalne.

      Delete
    8. Anna: Nie przytacza się zdań wyrwanych z kontekstu.. napisałam, że nie mam nic przeciwko osobom innej orientacji seksualnej. Zgodziłam się natomiast z opinią przedmówczyni co do potrzeby organizowania dość wg mnie obscenicznych parad, które jak już magdakk napisała niewiele mają wspólnego z promowaniem godności i przeciwstawianiu się dyskryminacji (bardziej przypominają one paradę Drag Queen lub Halloween). Chodziło mi głównie o to, że to SCEPTYKOM i osobom NIEAKCEPTUJĄCYM homoseksualizmu takie parady kojarzą się z dewiacją.
      To że małżeństwa osób odmiennej orientacji nie są zlegalizowane przez prawo nie oznacza, że osoby takie nie są akceptowane przez społeczeństwo! Wiadomo nie od dziś, że polityka rządzi się odmiennymi prawami i odnosi się głównie do większości, którą chcąc nie chcąc są osoby heteroseksualne. Aha co do porównywania "białych" i "czarnych"... Moja znajoma z Chicago została obrabowana (sprawca ciemnoskóry) jednak podczas składania zeznań na policji nie miała prawa opisać sprawcy po kolorze skóry (ponieważ to rasizm). Myślę, że hasło prześladowań na tle rasowym jest nieco nadużywane..
      Nissia pisząc swój komentarz chciałam wyrazić tylko swoje zdanie, które nie miało na celu negacji Twojego, cieszę się z tego, że są na świecie miejsca, w których człowiek może czuć się wolny jednak pewne zachowania,które na paradzie są prezentowane uderzają w moje poczucie moralności. Przyjmijmy, że jestem osobą homoseksualną, czy to oznacza, że podczas zgromadzenia społecznego ( bo parada w pewnym sensie nią jest) powinnam chodzić roznegliżowana, ubrana często w lateksowe ciuchy kojarzące się z dziwnymi seksualnymi praktykami lub ubrana w ciuchy podkeślające moją odmienną wizję seksualności? Przez ludzi tak u(prze)branych ta parada kojarzy się głównie ze sferą seksualną i daleko tu do haseł o jakich mówiłaś czyli walce o prawa drugiego człowieka czy przeciwko dyskryminacji.

      Delete
    9. Agnieszka, przeciwieństwem słowa "inaczej" jest "tak samo", "identycznie", a nie "nie normalne". To że coś jest inne to wcale nie znaczy od razu ze jest nie normalne. Kolor żółty jest inny jak niebieski, od razu jest nie normalny?
      Magda, przecież Bóg bibli nie napisał, napisali ją ludzie czesto "natchnieni" wiarą. ,T wie jak to kiedys to wygladalo? Więc to czy ona naprawdę pochodzi od Boga jest tematem do dyskusji. Ale tyle tylko powiem na ten temat jako osoba nie wierząca.

      Delete
    10. Anna, wielu ludzi tak jak Ty właśnie twierdzi, że nie możemy mieć pewności kto tak naprawde napisał Biblie. Jednakże gdybyś się w nią wczytała dostrzegłabyś, że w Biblii zanotowano takie słowa jak:" Albowiem proroctwo nie przychodziło nigdy z woli ludzkiej, lecz wypowiadali je ludzie Boży, natchnieni Duchem Świętym"(2 Piotra 1:21); "Tak mówi Pan(...)"( Nahuma 1:12); "Dlatego tak mówi Bóg(...) (Micheasza 2:3); "Tak mówi Pan(...)" (Amosa 1:3); "Słowo Pana, które skierował do Joela, syna Petuela(...) (Joela 1:1). Większość pisarzy biblijnych zaznaczała, że reprezentuje jedynego Boga, który się nimi posługiwał.

      Sama Biblia wyraźnie o sobie mówi: "Całe Pismo przez Boga jest natchnione(...)(2 Tymoteusza 3:16). Oto niektóre dowody, które na poparcie swoich słow Ci przytocze:

      - żadnemu człwiekowi dotąd nie udało się podważyć ścisłości historycznej Pisma Świętego
      - mimo tego, że Biblia była spisywana tysiące lat temu nie zawiera w sobie nienaukowych poglądów jakie powszechne były w starożytności (kiedy w starożytności ludzie mieli błędne wyobrażenia o kształcie Ziemii, Biblia wspomniała o kulistości Ziemii (Izajasza 40:22), czy o tym, że nasza planeta nie stoi na żadnym umocnieniu i/lub podparciu (Hioba 26:7)
      - historia potwierdza, że poroctwa zawarte w Biblii zawsze się sprawdzają( vide- potop, którego fakt zaistnienia potwierdzono; starożytny Babilon(80 km na południe od stolicy Iraku) zgodnie z proroctwem zawartym w Biblii do dzisiaj pozostał niezamieszkany
      - chociaż Biblie spisało 40 proroków, w przeciągu 1600 lat jest ona spójna i nie ma w niej nieścisłości i mówi o jednym głownym temacie jakim jest Królestwo Boże

      Zamiast wierzyć bezpodstawnym spekulacjom i teoriom, które podkopują autorytet Biblii, zachęcam Cię do tego byś sama zbadała i poświęciła czas na to by upewnić się, że Biblia jednak jest natchniona przez Boga i chociaż do jej spisania posługiwał się On ludzmi to jednak wyłączne autorstwo można przypisać tylko Bogu.

      Delete
  8. W Sztokholmie parada będzie 3 sierpnia. Ja będę miedzy 1-4 sierpnia wracała do z Polski, jeśli będę w mieście to na pewno pójdę zobaczyć :) W SE tez policja bierze od jakiegoś czasu udział w paradzie:)

    ReplyDelete
  9. robią to dla zabawy i dla świętowania, nie rozumiem czemu mówicie, że macie coś "przeciwko". jak tak to nie oglądajcie i tyle.jak dla mnie super, kolorowo i śliczna twoja bransoletka Aga! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie o to chodzi żeby zrozumieć, że ktoś może mieć coś przeciwko temu co podoba się Tobie. To waśnie jest tolerancja.

      Delete
    2. No właśnie.
      Zastanawiam się czy osoby nie popierające homoseksualizmu mogą liczyć na równie ciepłe przyjęcie i akceptację. Jakoś mi się nie wydaje, żeby tolerancja działała także w tę stronę.

      Delete
  10. Przynajmniej się burmistrz nie nudzi :D

    ReplyDelete
  11. wszystko wszystkim, ale facet przebrany za kobietę? Nie.

    ReplyDelete
  12. Mam wrażenie, że ludzie prezentujący się na tej paradzie wyłażą z najbardziej mrocznych, zepsutych i lepkich zaułków miasta. Nie wzbudzają mojej toleranji, raczej obrzydzenie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. czy ten komentarz pisany jest na serio ?

      Delete
    2. Oaza Spokoju obrzydzenie wzbudza Twój komentarz.

      Delete
  13. jakie kolorowe tiulowe ciuszki;)
    absolutnie nie ma nic do niech:)każdy ma prawo żyć jak che.

    ReplyDelete
  14. pięknie, aż się wzruszyłam :) byłam kilka razy na paradzie równości w Wawie, tutaj wygląda to zupełnie inaczej, raz nawet dostałam petardą od narodowca, okropne uczucie. Zazdorszczę Ci Aga tego NYC :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. podziwiam Cię Asiu, że mialaś odwage wybrać sie na taka paradę w Warszawie :) w NYC bylo bardzo spokojnie i pozytywnie, tlum na ulicach reagowal bardzo radosnie i nie było też wiele policji - nie ma takiej konieczności

      Delete
  15. pięknie, kolorowo i czuć magię zdjęć :))

    ReplyDelete
  16. Bardzo pozytywnie :D
    Szkoda że w Polsce wychodzi to gorzej, bo często (nie zawsze) są zamieszki.

    ReplyDelete
  17. Miło się ogląda :) do tego bardzo ładna jakość zdjęć

    ReplyDelete
  18. Faktycznie kolorowo i bardzo ciekawie........ :)

    U mnie za to limonkowo :)

    ReplyDelete
  19. W Stanach w końcu na Pride Parade jest co świętować :) Widać, że NYC to zupełnie inne miasto, chociażby po komentarzach - tam nikomu to nie przeszkadza, każdy jest jaki jest, a przede wszystkim jest kolorowo. W Polsce natomiast wyrywany jest z ziemi bruk, ale to się długo nie zmieni, póki ludzie nie pomyślą, zamiast w kółko powtarzasz, że ktoś się obnosi (boże drogi, z czym się obnosi? dla Polaka każdy się obnosi - że jest gejem, że jest bogaty, że jest żydem, romem).
    Ale co tam, nie dogodzi się nikomu.
    Zazdroszczę NYC z każdym nowym postem o mieście :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadzam się z każdym słowem;)

      Delete
  20. Patrze na zupelnie inny świat, to troche jak pochód pierwszomajowy w moich mlodych latach. Nie sadze,ze dozyje w Polsce takiej "harmonii" i poprostu zabawy a nie kazdego wiecu parady pochodu ktore gdbyby nawet byly "zwyczajne" zawsze siew nich upartuje podtekstów politycznych, jednych przeciw drugim albo w ogole przeciwko wszystko jedno czemu. Dziekuje Aga za ta foto relacje-to pozwala i wierzyc, ze gdzies s swiecie mozna, zyc, byc i cieszyc sie.

    ReplyDelete
  21. Jak nic będę miała dziś koszmary :D:D:D

    ReplyDelete
  22. Chciałabym zobaczyć taką paradę na żywo:)

    ReplyDelete
  23. Wooow! I własnie za to kocham Nowy York! To musiało być wielkie wydarzenie! Nie wyobrażam sobie nawet tego co by się działo u nas gdyby tak ubrani ludzie wyszli na ulice...

    ReplyDelete
  24. Pozytywna energia aż się wylewa z tych zdjęć na moje biurko;), a przy dwóch paniach (1st married couple in NY) aż mi się ciepło na sercu zrobiło

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja niestety nie czuję tej pozytywnej energii lecz przerażenie. :(

      Delete
    2. ?? za bardzo nie rozumiem o co Ci może chodzić , Nikt nikogo nie bije nie wyzywa nie robi rozróby. Idą sobie spokojnie ulicą ......a że jest barwnie i kolorowo....

      Delete
  25. Szkoda, że w Polsce raczej nie mamy co liczyć na spokojny przebieg Parady Równości.

    ReplyDelete
  26. Nowy Jork coraz bardziej wydaje się być idealnym miejscem do zamieszkania. Szkoda tylko, że nie mam odwagi aby zostawić wszystko i przenieść się za granicę.

    ReplyDelete
  27. Pięknie po prostu pięknie. Każdy może być sobą, nikt się nie napina, nikt nikogo nie wyzywa tylko dltego, że inaczej wygląda. U nas raczej nigdy nie nadejdą takie czasy. Banda prymitywów wychowuje kolejną i tak w kółko.

    ReplyDelete
  28. mnie wcale nie fascynują takie parady.

    ReplyDelete
  29. Uwielbiam parady! Super fotki i jak zawsze zazdroszczę mieszkania w NYC :)

    ReplyDelete
  30. Hahahh chciałabym to widzieć na żywo! :D

    ReplyDelete
  31. Bardzo fajna i pozytywna akcja. Dobrze, że są takie miejsca na świecie, gdzie ludzie mogą być sobą i nie czuć się odmieńcami :) Nie rozumiem co komu przeszkadza to, że ktoś ma inny kolor skóry, wyznanie czy orientację seksualną. Każdy chce być nowoczesny i światowy a tymczasem nie potrafi zaakceptować podstawowych różnic, które zawsze będą się pojawiać. Pozdrawiam Aguś :)

    ReplyDelete
  32. Bloomberg jest super :) Miałam okazję napatoczyc się na niego parę razy w metrze, zwykły facet, który nie szczyci się tym że jest politykiem, nie to co niektórzy u nas... :/

    ReplyDelete
  33. U nas w Dublinie było podobnie, niestety nie widziałam samej parady (bo byłam w pracy..) ale przedzierałam się przez kolorowy tłum po pracy w drodze do domu.. Mega pozytywni ludzie, pijani bo pijani.. ale ja odbieram ich pozytywnie. Tylko czasami mam wrażenie, że walcząc o to aby byli traktowani poważnie nieco błądzą przebierając się za wielbłądy czy coś podobnego.. Nie mniej jednak popieram to jak się jednoczą.

    ReplyDelete
  34. Chciała bym zobaczyć taką pardę z prawdziwego zdarzenia,ale ona tylko w stanach jest;P
    może kiedyś mi sie uda;)

    ReplyDelete
  35. Amerykanie to jednak wspaniały naród. Bez uprzedzeń, chorego zadęcia i małomiasteczkowości. U nas moherowe berety by pewnie położyły się krzyżem na ulicy na szlaku parady i dały się przejechać, byle wyrazić swoje niezadowolenie z tego, że istnieją ludzie inni. U nas niestety ciągle inność rodzi złość... A przecież każdy ma prawo żyć :-)


    www.kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Powiem krótko i na temat. Wydarzenie na +. :)

    ReplyDelete
  37. ale kolorowo ;)
    zazdroszcze ;)

    ReplyDelete
  38. Przyłączam się do większości komentarzy - po prostu zazdrość bierze, że gdzieś może być taka tolerancja. W Polsce "gej" jest niestety wciąż przezwiskiem.

    ReplyDelete
  39. To bardzo ciekawe, że pod postem z Paradą Syren (Mermaid Parade) było tyle pozytywnych komenatrzy i mało kogo gorszyły gołe piersi czy pośladki, natomiast kiedy w taki sposób bawią się homoseksualiści od razu pojawia się u niektórych obrzydzenie i niechęć. Trąca hipokryzją. Czasem mam wrażenie, że morderca czy zapijaczony mąż, który przychodzi do domu okładać swoją żonę i dzieci pięściami nie jest tak dyskryminowany i nienawdzony przez niektórych jak homoseksualiści.

    ReplyDelete
  40. To ja powtórzę przy tej okazji, bo czasem mam wrażenie, że jest ich niewiele... thank God I'm living in Poland :) Tutaj nie spotkam (raczej) na ulicy facetów w skąpych slipkach, pończoszkach, spódniczkach, platformach, etc. Czytałam komentarze i pod postem i zgadzam się z osobą, która napisała, że oni wszyscy wyglądają jakby właśnie uciekli z psychiatryka. :)
    Ciekawe jakbyś się poczuła, gdy ktoś z Twoich bliskich wystąpił w takim stroju na paradzie, choć nie wykluczam, że mogłoby Cię to rozbawić.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie mam nic przeciwko bieganiu w bieliznie a nawet nago, nie razi mnie to, za to czytajac takie komentarze to ja chce napisac Thank God I'm living in NYC

      Delete
    2. Dairy Rain, za to w Polsce spotkasz zapijaczonych meneli przy sklepach otwartych całą dobę, których w USA nie miałam okazji spotkać nawet w wielkich miastach. Przy tym zjawisku paradowanie na golasa nie groszy mnie wcale. Widuję tutaj bezdomnych, choć też bardzo rzadko, ale nigdy nie widziałam, żeby któryś był pijany. Stay where you are if you enjoy it!

      Delete
    3. "Wolę" spotykać "zapijaczonych meneli" niż słyszeć tuż obok siebie strzały spacerując w okolicach Brooklynu, i zastanawiać się czy zaraz nie dostanę i komu i gdzie powinnam się usunąć z drogi....
      Nissia - nie musisz już nic więcej dodawać, już wszystko powiedziałaś. :) Tym bardziej bawi mnie przybieranie pozy wysublimowanej damy, gdy przy pierwszej lepszej okazji wychodzi na jaw, za przeproszeniem, hołota, którą cieszy tanie widowisko ludzi paradujących w dziwacznych fatałaszkach rodem z filmów porno klasy Z. Wrażliwość to również, jak widać, pojęcie względne, różnie pojmowane w poszczególnych stronach świata i przede wszystkim - przez różnych ludzi. Jesteś jaka jesteś, rozpaczać nie będę, pozostań tam, gdzie jesteś, bo to jest kraj dla Ciebie. A ja skupię się na urodowym aspekcie Twojej działalności, który cenię.

      Delete
    4. Mieszkając w USA jedyne strzały jakie słyszałam to podczas 4 lipca - fajerwerki :)

      Świat byłby nudny gdybyśmy wszyscy byly tacy sami. Nie zamierzam Cię przekonywać do czegoś, do czego już jesteś uprzedzona. Szkoda, że oceniasz ludzi swoją krótką miarką.

      Delete
  41. Bardzo nieprzyjemne zaskoczenie. Dość ostrożnie wybieram osoby, które regularnie oglądam/czytam, i obdarzam zaufaniem. Ty, mówiąc o swojej wierze, przywiązaniu do praktyki i tradycji, wykonałaś tu niezłą woltę. Pamiętaj Agnieszko, że Twoimi odbiorcami są głównie młodzi ludzie i masz na nich spory wpływ. To jest duża odpowiedzialność, z której kiedyś będziesz rozliczona. Dobrze by także było, żebyś poznała znaczenie słowa tolerancja, które to nie jest tożsame z 'aprobatą'. Smutna sprawa, po paru latach pożegnać się wirtualnie z osobą, którą obdarzyło się sympatią.

    ReplyDelete
  42. Zazdroszczę. W Polsce raczej taka parada nie przeszłaby bez uszczerbku, a raczej większych obrażeń któregokolwiek z uczestników. Mam nadzieję, że może kiedyś się to zmieni :)

    ReplyDelete
  43. Łoo matko ale zakręceni ludzie ;)) haha mają d siebie dystans i poczucie humoru. Co do walorów estetycznych zostawię to bez komentarza ;p

    ReplyDelete
  44. Fizjologicznie poprawne i naturalne jest tworzenie związku między mężczyzną i kobietą, związki innego typu są fanaberią ludzi. I głupie jest stwierdzenie że to opinia moherów, jest to opinia racjonalnie myślących ludzi, którzy nie podążają ślepo za narzucanymi trendami i wpajanymi morałami o tolerancji. Co raz więcej pojawia się na świecie skrzywień, które próbuje się usprawiedliwiać i potwierdzać opinią naukowców. Jest to jednak nic innego jak robienie ludziom wody z mózgu. Odmienna orientacja seksualna? Niedługo również znajdzie się podobne wytłumaczenie dla innych zboczeń - zoofilia, może pedofilia? No co zabronimy ludziom kochać inaczej ? - pełna tolerancja. Głupota XX, XXI i kolejnych stuleci...przykre
    Nigdy w życiu nie obrażę homoseksualistów, nie będę ich obrzucać błotem, ale nie uznaje też tego stanu rzeczy jako coś do zaakceptowania.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest pewna różnica pomiędzy świadomą miłością (i seksem, bo na końcu do tego wszystko się sprowadza) dwóch dorosłych osób, a fantazją osoby dorosłej o dziecku/zwierzęciu. Dziwi mnie, że tak trudno jest to zrozumieć.

      Delete
    2. Tylko, że w przypadku zoofilii/pedofilii następuje krzywdzenie drugiej osoby lub stworzenia, a w przypadku homoseksualizmu są to dwie osoby tej samej płci dobrowolnie decydujące się na związek.

      Wszelkiego rodzaju wykorzystywanie seksualnie wśród homoseksualistów może nastąpić tak samo jak i wśród hetero.

      Delete
  45. Hm, w kwietniu Autorka umieszcza post o baranku z masła i pisankach, wcześniej wzruszające życzenia spod choinki, a tu jednak... jestem naprawdę zdumiona- dorosła kobieta i takie zachowanie? No albo jedno, albo drugie... kurczę, popieraj sobie co tam chcesz, jednak czy przystoi równocześnie podpinać się pod Święta?

    ReplyDelete
    Replies
    1. o matko...a to nie można obchodzić świąt i popierać jednoczenie prawa równości dla wszystkich? OMG...zaścianek

      Delete
    2. I co z tego? Święta Bożego Narodzenia czy Wielkanoc są głęboko zakorzenione w naszej kulturze. Ilu z Was cieszy się na święta i je obchodzi a na codzień kościół ma gdzieś, nie mówiąc o ignorowaniu niedzielnych mszy czy spowiedzi itp. Ja jestem przywiązana do tradycji - uwielbiam dekorować choinkę, obdarowywać prezentami, ale za to nie czuję przywiązania do religii - wciąż zastanawiam się czy wierzyć czy nie, mam do tego prawo. A to jaką metkę (ateista, agnostyk, hipokryta) przypnie mi osoba mnie nie znająca i patrząca na mnie z boku to nie jest moj interes.
      A jeśli osoby głęboko wierzące czują się w obowiązku oceniania, krytykowania innych i mierzenia ich swoją krótką miarką nawet ich nie znając, to nie chcę mieć z takimi osobami nic wspólnego.

      "Kto jest bez grzechu, niech pierwszy rzuci kamieniem"

      Delete
  46. " I wydał ich Bóg na łup sromotnych namiętności; kobiety ich bowiem zamieniły przyrodzone obcowanie na obcowanie przeciwne naturze, podobnie też mężczyźni zaniechali przyrodzonego obcowania z kobietą, zapałali jedni ku drugim żądzą, mężczyźni z mężczyznami,popełniając sromotę i ponosząc na sobie samych należną za ich ZBOCZENIE karę." LIST ŚW. PAWŁA DO RZYMIAN 1:26-27
    Oczywiście jest więcej takich fragmentów w Piśmie Świętym, nie można służyć dwóm Panom albo jest się wierzącym albo nie nie ma nic pomiędzy, Bóg jasno wskazuje że homoseksualizm jest grzechem tak jak inne dewiacje. Popieranie i aprobowanie takich zachowań też jest niewłaściwe dla osoby wierzącej.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. A jednak nosimy ubrania z mieszanych materiałów, mężczyźni golą bokobrody, a kobiety noszą biżuterię. Biblia także tego zakazuje, dlaczego więc nie traktujesz tego poważnie i nie komentujesz na innych blogach, że to nie po bożemu, by to robić?
      Nie wybieraj sobie praw, popieraj wszystko albo nic.
      Nissia jest niesamowicie ciepłą osobą, a zgodnie z twoją wiarą, to nie ty jesteś osobą, która ma oceniać jej wiarę.
      Głównym przykazaniem nie jest "jednoczcie się w nienawiści", a kochaj bliźniego. Niestety, wszyscy wydają się o tym zapominać.

      Delete
    4. Co Ty w ogóle porównujesz???

      Delete
    5. Powołujesz się na biblię, więc pokazuję ci, co jeszcze jest w biblii, którą szanujesz i traktujesz jako wyznacznik wiary.

      Delete
  47. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  48. Eh gdyby u nas w Warszawie taka parada przeszła to by dopiero gały niektórym wyszły na wierzch, nie wspominając o zamieszkach, rozróbach....

    ReplyDelete

Proszę nie zostawiać komentarzy służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Komentarze z reklamą blogów i rozdań będą usuwane, więc proszę ich nie dodawać.

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...