3/11/13

Nowojorskie reklamy

Na co najczęściej narzekają nowojorczycy ?
Min. na brak miejsca parkingowego oraz na małe i drogie mieszkania.

Specjaliści od reklam wiedzą jak to wykorzystać.
Tutaj parę billboardów wyłapanych w mieście .

Nawiązujący do problemu z parkowaniem :)


Następne nawiązują do problemu z brakiem miejsca.

W NYC bardzo popularne są tzw. storage czyli miejsca gdzie możemy za odpowiednią opłatą trzymać swoje rzeczy. Mieszkania w NYC są najczęściej bardzo małe i jeśli np nie mamy miejsca na rower albo mamy za dużo par butów:D, możemy je oddać do storage :)



A tutaj jeszcze pozytywna reklama soku pomarańczowego spotkana w metrze :


Po tym jak zrobiłam to zdjęcie, przesiadłam się na miejsce dla osoby w naprawdę dobrym humorze :))

Ciao
nissiax83

41 comments:

  1. Często przeglądam oferty mieszkań na sprzedaż w NYC i powiem szczerze, że niektóre z nich są nawet tańsze od mieszkań w Warszawie. Oczywiście ceny na Manhattanie potrafią niejednokrotnie znokautować, ale i tam udało mi się znaleźć kawalerkę za 70 tysięcy dolarów. Oczywiście wiem, że ceny mieszkań zależne są nie tylko od metrażu, roku budowy, ale też od okolicy (czy bezpieczniejsza czy nie) czy lepszych lub gorszych szkół, które podlegają pod dany rejon/dzielnicę, w której znajduje się dany dom/mieszkanie. Ale muszę się zgodzić z tym, że większość z tych mieszkań, które oglądam są malutkie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 70 tyś to strasznie mało ! ale przyznam, ze najgorsze mieszkania widzialam wlasnie na Manhattanie, centum miasta a za drzwiami nie mieszkanie a nora :/ właśnie dzisiaj w AM New York było zestawienia cen za mieszkania 2-pokojowe i tak: Manhattan $ 2,396,00, Brooklyn $ 679,675 , Staten Island $ 476,000, Queens $411,000 i Bronx $ 369,000. Mieszkania w modnych dzielnicach z dobrymi szkolami siegaja milionów

      Delete
    2. To prawda, że na Manhattanie nie dość że mieszkanie zazwyczaj malutkie, to czasem wygląda jak nora i w dodatku strasznie droga. Piękne i przestronne to widziałam penthouse'y, ale oczwiście ceny w milionach. Na Bronxie często widzę mieszkania w ładnych budynkach, ślicznie odnowione i niedrogie (choć głównie co-op), ale zawsze zastanawia mnie bezpieczeństwo danej dzielnicy. Może przesadzam, ale kiedy widzę zbyt tanie mieszkanie, to zaraz nabieram podejrzeń, że pewnie coś nie tak z okolicą, kiepskie szkoły czy cokolwiek innego. Na zczęście mam jeszcze trochę czasu, żeby szperać po sieci w poszukiwaniu swojego miejsca na ziemi :)

      Delete
    3. podejrzewałabym że to mogłaby być cena za wynajem :x u nich ceny mieszkań na Manhattanie nie mają górnej granicy, ludzie zamieszkują np. na Brooklynie i rano dojeżdżają do pracy na Manhattanie

      Delete
    4. Nie, ja szukam mieszkań tylko na sprzedaż.

      Delete
  2. troche jeszcze czasu trzeba, zanim reklamy krajowe przejdą z proszku do prania w nudnej wytartej formule do prostych i lekkich, jak ten powiew świeżości i optymizmu w reklamie soku

    ReplyDelete
  3. Też bym usiadła na miejscu osoby w bardzo dobrym nastroju :)

    ReplyDelete
  4. :) świetne reklamy! Bardzo kreatywne!

    ReplyDelete
  5. Świetne :) Sprawia, że uśmiecham się z samego rana :)

    ReplyDelete
  6. Agnieszko a moglabys napisac w jakich mniej wiecej ramach miesci sie wynajem dwupokojowego mieszkania - Brooklin, Astoria?
    Ja obecnie na Cyprze place okolo 400E, ale mam widok na morze;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak jest z Brooklynem nie wiem , ale Astoria na Queens to ok $ 2,500

      Delete
  7. tak to jest - wielkie miasto ma wiele plusów, minusem jest brak przestrzeni. my wybraliśmy wiejski żywot i kilku rzeczy nam brak, ale przestrzeni mamy pod dostatkiem :) poranny widok z okna na ocean dodaje energii nie gorzej, niż miejski zgiełk ;)

    ReplyDelete
  8. Pierwsze zdjęcie mnie rozbawiło:)

    ReplyDelete
  9. Jestem prawie pewna, że miejsce z ostatniego zdjęcia w PL byłoby puste... Już sobie wyobrażam ten ścisk, smród, babcie z wózeczkami, gimnazjum rozpychające się plecakiem i puszczające muzykę dla siebie i wszystkich w pobliżu. A na dokładkę, znerwicowany pan Zdzisiu, który drze się do komórki, tak, że wszyscy słyszą nawet w drugim wagonie... I wszyscy razem niczym modlitwę zaczynamy: co on tak nami szarpie, nie ma gdzie usiąść, za gorąco, a bilety drogie nie wiadomo za co....
    Ech piękne. Wszyscy za takie marudzenie powinniśmy stać. Całą drogę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. eeee ale tutaj jest to samo co opisalas, nowojorskie metro w poranych godzinach to prawdziwa masakra, jest tyle ludzi ze czasami w centrum musze odpuscic sobie 1 czy nawet 2 pociagi bo nawet nie moge do nich wejsc, narzekan tylko nie slychac :)

      Delete
  10. Mega pozytywne te reklamy ;D szkoda,ze w Polsce takich nie ma,tylko same jakieś auchany :|

    ReplyDelete
  11. Ostatnie zdjęcie najbardziej przypadło mi do gustu :)

    ReplyDelete
  12. Uwielbiam takie reklamy. Ostatnio nie trafiłam na żadną fajną u mnie.

    ReplyDelete
  13. reklama soku najfajniesza ;)

    ReplyDelete
  14. pozytywne :D

    http://vintagelilabelle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. hasło z drugiego plakatu jest świetne <3

    ReplyDelete
  16. Świetny post.
    Fajnie jest zobaczyć rzeczy, na które nikt inny nie zwraca uwagi. Uwielbiam Twoje relacje z NY :)


    http://maalakota.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Kreatywne reklamy. Cieszę się, że u nas też takie są! ;) Chociaż może nie aż tak upublicznione. Jednak zdjęcia na plus. Miło mi, że dzielisz się zdjęciami. Pozdrawiam! ;)

    ReplyDelete
  18. Dobrze,że można jeszcze coś fajnego nagryzmolić na tych zalewających świat reklamach.

    ReplyDelete
  19. Lubię ciekawostki o USA w Twoim wykonaniu:)

    ReplyDelete
  20. Nissiu mam do Ciebie pytanie. Niestety nie mogę nigdzie znaleźć kontaktu do Ciebie. Chciałabym się
    zapytać czy wiesz może coś na temat bielactwa (a dokładnie sposobów na jego zwalczanie lub złagodzenie
    )? Moja mama od kilku lat próbuje je zwalczyć (nie jest dziedziczne). Niestety w Polsce nikt nie potrafi nawet nam doradzić.
    Dziękuję Ci serdecznie za odpowiedź nawet tą negatywną :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. niestety posiadam tylko informacje ze szkoly, nie mialam osobiscie doswiadczenia z osoba kora ma bielactwo

      Delete
  21. nissiu pomóż!:( mam 19 lat i na czole 5 dlugich zmarszczek,ale nie wiem co mam na to poradzic czuje je pod palcem,widze nawet gdy czolo jest nie napięte, makijaz tez ich nie tuszuje:( myslalam ze cos dadza peelingi u kosmetyczki/mikrodermabrazja czy kwasy ale podobno kwasy dzialaja tylko na lekkie zmarszki.. i co ja mam poradzic?to mnie dobija,z cerą sobie musze jeszcze radzic pod katem niespodzianek a jeszcze te zmarszczki :((

    ReplyDelete
    Replies
    1. to pewnie zmarszczki mimiczne wynikajace z pracy Twoich miesni, niestety nie mozna z nimi nic zrobic, ewentulanie botox

      Delete
  22. Bardzo lubię twojego bloga (zwłaszcza wpisy o USA). Dzięki Tobie po całym dniu pracy mogę sobie "pozwiedzać" NY. Poza tym jestes przepiękną kobietą.
    Pozdrawiam z Krakowa pannapaulaanna.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. haha niezłe te reklamy :D
    może ja też wyląduję w NYC ( jako au pair ):)

    ReplyDelete
  24. tak mi się przypomniało, że pokazywałaś książki o minimaliźmie, kiedy możemy spodziewać się jakiejś recenzji lub posta na ten temat? :)

    ReplyDelete
  25. Inspirujesz i motywujesz do zakładania własnych blogów.
    Przyjemnie się Ciebie czyta.
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  26. Jejku trafiłam tu pierwszy raz. Naprawdę ciekawy blog . I ładne zdjęcia wgoóle wszytko świetne :)
    zazdroszę ci tego serio ;D
    pozdrawiam serdecznie :)
    aa no i obserwuję :)

    http://izey-izabella.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Nisiu mam pytanie mam nadzieję, że odpowiesz. Czy henna zmywa się całkowicie z włosów czy będę potem zmuszona farbować odrosty? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie, nie zmywa sie calkowicie, u mnie sa widoczne lekkie odrosty, nie duzo ale jednak

      Delete
  28. Miejsce dla osoby w dobrym humorze rewelacyjne. W polskich tramwajach i autobusach teżpowinny znaleźć się takie reklamy. pozdrawiamy. ;)

    ReplyDelete
  29. wow, ale masz fajnie ;-) zazdroszczę Ci mieszkania w Nowym Jorku, również myślę o udaniu się tam jak na razie jako au pair, a potem chciałabym zostać tam już na stałe :) Pozdrawiam.

    ReplyDelete

Proszę nie zostawiać komentarzy służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Komentarze z reklamą blogów i rozdań będą usuwane, więc proszę ich nie dodawać.

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...