9/7/12

Prospect Park

Czy w Nowym Jorku można znaleźć spokojne miejsce bez tłumu turystów ?
Miejsce gdzie można pospacerować zapomnianymi ścieżkami, posłuchać spiewu ptaków, połowić ryby  i odpocząć od kolorowego i szalonego życia tego wielkiego miasta?

Można :)
Wystarczy udać się do Prospect Parku na Brooklynie :D


Park bardzo się różni od sławnego Cenral Parku ale jest również ogromny.
Bardzo przypomina mi polskie parki a zwłaszcza park w mojej rodzinnej miejscowości, gdzie znajdują się dwa jeziora.







Prawda że jest tam pięknie?
Jeśli macie kontakt z naturą, doceniajcie to !
Mieszkanie w dużym mieście wcale nie jest takie fajne jak się wydaje.
Osobiście bardzo tęsknię to lasów, łąk i jezior jakie zostawiłam w Polsce .

Udanego weekendu
nissiax83

42 comments:

  1. Dobrze że masz tam chociaż namiastkę polskiej natury ;)
    Planujesz w ogóle wrócić do Pl jeśli mogę spytać oczywiście?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obecnie nie planuje ale nie mówię, że nigdy nie wróce do kraju

      Delete
  2. Pięknie, aż trudno uwierzyć, ze sa jakie miejsca w NY, coś wspaniałego :)

    ReplyDelete
  3. pięęęknie, czasami trzeba się zresetować i takie miejsca są do tego idealne.

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam czytać książki na łonie przyrody. A w dużym mieście, znalezienie parku wolnego od tłumu ludzi czasami naprawdę graniczy z cudem. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  5. Piękne miejsce, aczkolwiek powiedziałabym że jest tam bardziej dziko niż w Polskich parkach. :)

    ReplyDelete
  6. zazwyczaj właśnie tak jest że nie doceniamy wielu rzeczy, dopiero kiedy nam ich zabraknie, tęsknimy :) Pozdrawiam Aga ;)

    ReplyDelete
  7. Bajeczny Park . ;)
    Pozdrawiam i również życzę udanego weekendu . ;)

    ReplyDelete
  8. W moim mieście nie ma ani jednego parku! Strasznie mi tego na Cyprze brakuje, bo w moim rodzinnym Krakowie mamy dużo pięknych zielonych zakątków ....

    ReplyDelete
  9. Gdyby nie te żółte, nieznane mi kwiatki, powiedziałabym że byłaś na wakacjach w Polsce ;)! A im jestem starsza tym bardziej doceniam kontakt z naturą, kiedyś błąkanie się po parku straszliwie mnie nudziło, teraz - uwielbiam ;), nie wspominając już o ogrodach botanicznych ...

    ReplyDelete
  10. Pięknie, zawsze miło w takie miejsca uciec od wielkiego miasta :)

    ReplyDelete
  11. Pięknie :) Miła odskocznia od wielkiego miasta :)

    ReplyDelete
  12. Co za zbieg okoliczności w mojej miejscowości też jest park z dwoma jeziorami- mieszkam w Wolsztynie, nie mylić z Olsztynem. Wolsztyn jest w woj. wielkopolskim I słynie z parowozów

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja wląśnie jestem z WOLSZTYNA :))

      Delete
    2. a ja w Wolsztynie rozgrywałam mecze jeszcze 10 lat temu i mimo, że nie miałam czasu na zwiedzanie, to przynajmniej w jednym parku byłam :)

      Delete
  13. Ja mieszkam na Warmii i Mazurach na codzień otaczają mnie jeziora, lasy i pola:))) i chciałabym spędzić trochę czasu w NY jednak nie zamieniłabym nigdy tego miejsca tysiąca jezior na jakieś inne:)))

    ReplyDelete
  14. Pięknie. Idealny park na sobotni wieczór! :)

    ReplyDelete
  15. Piękne miejsce, faktycznie kojarzy mi się z Polską :)

    ReplyDelete
  16. Jako mieszkana Trójmiasta muszę z przykrością stwierdzić, że poza sławnym Parkiem Oliwskim niewiele jest w mieście miejsca, gdzie można usiąść sobie w ciszy na ławce pośród przykrody i odpocząć...a szkoda. Pozdrawiam i zapraszam do siebie. Osoby zainteresowane tematyką czytelnictwa zapraszam serdecznie do obserwacji mojego bloga : http://speedofthoughts.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Piękny park! Mimo, ze Szkocja, w której mieszkam jest piękna to i tak brakuje mi Borów Tucholskich :(

    ReplyDelete
  18. Posiedzieć w takim miejscu to czysta przyjemność, czasem mam ochotę uciec do miasta, ale...

    ReplyDelete
  19. Również życzę udanego weekendu ;)
    Widoki są piękne. Ja mieszkam na wsi i mimo, że czasem chciałabym mieszkać w mieście z różnych względów, to jednak wieś jest niezastąpiona i tak ;)

    ReplyDelete
  20. Moje stare rejony :) mieszkałam dosłownie dwie Przecznice od tego parku i uwielbialam chodzić tam na spacery... Do tej pory uważam, ze jest tam znacznie sympatycznej niż w central parku, a ogród botaniczny wiosna, gdy kwitną czeresnie - coś pięknego! Polecam przejechać się tam w maju :)

    ReplyDelete
  21. Ja z okna mam widok na jezioro, dodatkowo moje miasto otoczone jest ze wszystkich stron lasami i jest tutaj kilka parków, które mijam w drodze do pracy:). Żyć, nie umierać:)

    ReplyDelete
  22. Aga! Widzialam Ciebie wczoraj w metrze rano :):) Pozdrawiam serdecznie sasiadke !

    ReplyDelete
  23. Aga! Widzialam Cie wczoraj rano metrze ;) musimy niedalkego siebie mieszkac widocznie. pozdrawiam serdecznie !

    ReplyDelete
  24. Piękne zdjęcia, aż chciałoby się tam być :)

    ReplyDelete
  25. bardzo podba mi sie ostatnie zdjecie :)

    ReplyDelete
  26. Ja polecam w Polsce rejony Drawska Pomorskiego..mnóstwo jezior,zielono,czysto..po prostu pięknie:-)

    ReplyDelete
  27. Zdjęcia jak z początku lata :D Chciałabym się tam teraz przenieść...bo u nas to już praktycznie jesień :P

    ReplyDelete
  28. Ja a tydzien fruuu do Polski lapac zlota polska jesien, nie wyobrazam sobie nawet spedzic urlop w USA , przez co tak malo zwiedzilam przez te 20 lat tutaj lokalnie.

    ReplyDelete
  29. ślicznie :) oglądając te zdjęcia na chwilę odpoczęłam :)

    ReplyDelete
  30. Ja mieszkam w Bristolu,jest tu kilka całkiem dużych parków gdzie mozna odpocząć,zrelaksować się,pobyć z naturą.To wszystko nie może się jednak równac z ukochanymi bieszczadami których widoku nigdy nie zapomnę....

    ReplyDelete
  31. Jej nawet nie wiedzialam ze w NYC mozna takie parki spotkac. Jendak sie mylilam. Przepieknie tam jest:) Mozna sie przez chwile poczuc jak w Polsce

    ReplyDelete

Proszę nie zostawiać komentarzy służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Komentarze z reklamą blogów i rozdań będą usuwane, więc proszę ich nie dodawać.

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...