9/3/12

Muzeum nowojorskiego metra


Kolejne miejsce które odwiedziłam w ostatnich dniach.
NYC Transit Museum.
Więcej informacji znajdziecie tutaj KLIK
Cena biletu wstępu to $7 ( dla dzieci oraz seniorów $5).


Muzeum znajduje się na jednej ze starych, już nie używanych stacji metra.




Uwaga nissiax jedzie :)
Nawet mam jednego pasażera :D






Stare wagony metra.
Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam dotykać starych przedmiotów.
Zastanawiam się kto wcześniej z nich korzystał i jaka jest ich historia.







A tutaj kot muzealny :)
Występuje nawet na ulotkach muzeum.


 Do mojego zdjęcia jednak nie chciał pozować.




Reklamy w starych wagonach.
Do tej pory jest to jedna z najlepiej opłacanych powierzchni reklamowych.



Przyglądając się Pani z reklamy, widać jak bardzo zmieniają się kanony urody.



A tutaj aktulany wagon metra 



Ciao
nissiax83

52 comments:

  1. Niezbyt czysty ten muzealny kot ;D

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam zwiedzac muzea, za 10 miesiecy wracam do cywilizacji to w mojej okolcy chyba zadnego nie przepuszcze

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. Nie tak dawno temu i ja odwiedzilam to muzeum i bardzo mile je wspominam, nic sie nie zmienilo;) oprocz kotka ktory chyba troche przytyl. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  4. Super wyprawa! To tak jakby cofnąć się w czasie.

    ReplyDelete
  5. Świetne !
    Całkowicie zauroczyły mnie stare reklamy .

    ReplyDelete
  6. Stare przedmioty , miejsca mają w sobie duszę. Skłaniają do refleksji.. Uwielbiam muzea.

    ReplyDelete
  7. To nie kot, a kocisko :D Świetne to muzeum, na pewno całe to miejsce ma swój klimat. Jak się siedziało na miejscu kierowcy? :)

    ReplyDelete
  8. Jak dla mnie bardzo klimatyczne są te stare wagony! :) Teraz są takie chłodne i bez duszy.

    Buziaki, Magda

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam przegladac stare reklamy, maja zupelnie inny klimat niz dzisiejsze.... Za kazdym Twoim postem coraz bardziej marzy mi sie wycieczka do NY, mam nadzieje ze moze w przyszly roku dojdzie do skutku.
    Tymczasem pozdrawiam z Cypru:)

    ReplyDelete
  10. Uwielbiam Twoje posty dotyczące NY, są bardzo ciekawe :)

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam takie stare miejsca! Meble, pociągi, zamki - zawsze mam taką myśl, że wszyscy ludzie co z tego korzystali poumierali, a przedmioty przetrwały. Uwielbiam też takie stare reklamy! A kot widzę nieźle przekarmiony :) Można w takim muzeum metra kupić jakieś pamiątki/pocztówki/repliki starych reklam/ itp.?

    ReplyDelete
  12. Świetne są te reklamy w metrze :D

    ReplyDelete
  13. Cześć Aga, nie wiedziałam że masz następny talent jesteś kierowcą takiej potężnej maszyny xD Pasażer zadowolony z jazdy ;p;p Zdjęcia super, a cici tam leniuchuje no... pozdrawiam

    ReplyDelete
  14. Kolejna porcja odrobiny NYC - luubię to! Pozdrawiam

    ReplyDelete
  15. Muzeum rewelacja! Uwielbiam takie miejsca! Można wszystkiego dotknąć - extra! Widzę, że wycieczka Ci się udała ;)

    ReplyDelete
  16. bardzo ciekawe miejsce, z chęcią bym tam zawitała:)

    ReplyDelete
  17. te stary wagony,które tam nie nadają się do użytku w Pl są na porządku dziennym (PKP). Ale klimat rewelacyjny :))

    ReplyDelete
  18. Na tych zdjęciach wyglądasz jak Charlotte z 'Sex and the City' :)

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  19. Fajne muzeum :) ja nigdy metrem nie jeździłam, więc pozostaje mi jedynie popatrzeć na zdjęcia :D

    ReplyDelete
  20. Ojej, przepiękne są te stare wagony metra! I strasznie Twoja osóbkami mi tam pasuje. ;)

    ReplyDelete
  21. Też uwielbiam stare przedmioty czy miejsca :D fascynuje mnie to że kiedyś tętniło w nich życie i coś sie działo :D Te wagony wyglądają jak z horrorów :D + te stare reklamy też są przyjemne ;)

    ReplyDelete
  22. ojej ale klimatycznie tam jest :) marze zeby zwiedzic to muzeum :)

    ReplyDelete
  23. Dzięki Tobie zwiedzam NY:) DZIĘKUJĘ,DZIĘKUJĘ!!!! P.S. Sukienka piękna, ten kolor dodaje Ci tyle uroku :)Pozdrawiam Joanna

    ReplyDelete
  24. Super sprawa takie muzeum, wygląda naprawdę świetnie i chyba naprawdę warto pójść i zobaczyć jak już się jest w NY. A kot muzealny pierwsza klasa! ^^
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  25. Alle fajne muzeum! Choć jakoś dużo ludzi tam nie było :) W Stanach mają już muzea poświęcone temu środkowi komunikacji miejskiej, a my wciąż z 1 linią metra :D

    ReplyDelete
  26. Szkoda, że w Polsce mamy tak niewiele miejsc, w których w ciekawy sposób możemy obserwować histotię. Jęśli chodzi natomiast o metro to zwróciłam uwagę, iż z roku na rok staje się ono coraz mniej przytulne...

    ReplyDelete
  27. NYC nigdy nie mieścił sie w moich snach. Dzieki Tobie poznaję coś o czym zaczynam niesmiało marzyć:) To bardzo budujące,że poza tym wszystkim o czym traktuje Twój kanał na YT masz jeszcze czas aby pokazać takim jak ja- kawałek wielkiego swiata, takiego zwyczajnego.

    ReplyDelete
  28. Muzeum i jego wystroj kojarzy mi sie z serialem Mad Men, ktory zreszta uwielbiam:)

    ReplyDelete
  29. Moim marzeniem jest Road Trip po Stanach, ogladajac Twojego bloga jeszcze bardziej sni mi sie to po nocach!btw. bardzo ciekawy blog! Pozdrawiam x

    ReplyDelete
  30. Całkiem fajne :) i nie tylko dla fanów motoryzacji!

    ReplyDelete
  31. A ja mam pytanie dotyczące tego muzeum. Napisałaś: "Muzeum znajduje się na jednej ze strachy, już nie używanych stacji metra." Dlaczego ze strachu? Coś się tam wydarzyło złego/strasznego? Jestem ogromnie ciekawa - lubię takie historie :) Będę bardzo wdzięczna za odpowiedź :) Pozdrawiam Cię serdecznie;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przypuszczam, że Agnieszka zrobiła literówkę i miało być "starych" :)

      Delete
  32. Mam nadzieję, że kiedyś osobiście odwiedzę te wszystkie miejsca które pokazujesz :)

    ReplyDelete
  33. Dziękuję za kolejną wycieczkę :)!!!

    ReplyDelete
  34. w extra retro wagonie siedzisz :) też uwielbiam stare budowle i przedmioty posiadające historię :) chciałabym mieć taki stary plakat u siebie na ścianie :)))

    ReplyDelete
  35. w extra retro wagonie siedzisz :) też uwielbiam stare budowle i przedmioty posiadające historię :) chciałabym mieć taki stary plakat u siebie na ścianie :)))

    ReplyDelete
  36. bardzo ciekawe muzeum !!
    swietny pomysl na wykorzystanie starego przystanku metra!!!

    ReplyDelete
  37. chyba najbardziej jestem zdziwiona z powodu kierownicy. jakos myslalam, ze to jak w tramwaju gdzie jest tylko miejsce do trzymania rak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale to jest autobus wiec musi byc kierownica :)

      Delete
    2. hahaha no to blysnelam ;) na swoje usprawiedliwienie mam tylko to, ze jest bardzo nisko zawieszony i nie widac kol ;)

      Delete
  38. świetne miejsce:). Również lubię dotykać starych przedmiotów i zastanawiać się kto wcześniej z nich korzystał i jaka jest ich historia.

    ReplyDelete
  39. Klimatyczne miejsce :) A muzealny kot mnie rozwalił ;)

    ReplyDelete
  40. Uwielbiam to, że pokazujesz NY. Nie skupiasz się tutaj na życiu prywatnym, nie umieszczasz swoich danych jak co niektórzy. Pełen profesjonalizm. Zarówno kanał na yt jak i blog, konkretnie na temat nie wprowadzając zbędnych rzeczy. Uwielbiam czytać to co umieszczasz:)

    wszystko-co-kochasz.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Piekne zdjecia, stare reklamy sa jak podrecznik do historii, choc mniej tu dat:)

    ReplyDelete
  42. Świetne miejsce! Uwielbiam takie miejsca, gdzie możemy zobaczyć rzeczy z dawnych czasów i porównać je z teraźniejszymi. :)

    ReplyDelete

Proszę nie zostawiać komentarzy służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Komentarze z reklamą blogów i rozdań będą usuwane, więc proszę ich nie dodawać.

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...