8/21/12

Kino na świeżym powietrzu - Bryant Park Summer Film Festival

Jednym z moich ulubionych parków w NYC jest Bryant Park.
Park jest malutki ale zawsze bardzo dużo w nim dzieje.


Jest darmowa joga, kursy tańca oraz różne gry zespołowe, zimą jest lodowisko i kieramasz świąteczny. 
Natomiast latem mamy letnie kino :)

Raz w tygodniu możemy wybrać się ze swoim kocykiem, poduszką i czymś do jedzenia na wieczorny, darmowy seans filmowy.


Chętnych jest bardzo dużo ale najbardziej ciekawe jest samo wejście na trawę.
Seans zaczyna się ok 8.15-8.30PM a polana jest otwierana o 5:00PM.
Słyszymy "enjoy the movie " i .... każdy biegnie ze swoim kocykiem i walczy o miejsce.

Kino pod chmurką jest takie same jak w innych krajach ale musicie zobaczyć jak taki seans sie zaczyna :)

Wygląda to mniej więcej tak:



Jest dużo śmiechu ale trzeba działać szybko bo chętnych na kocykowanie jest bardzo dużo.

Tutaj przygotowania.
Trawa jest jeszcze zamknięta.



Pusto i spokojnie.


Część osób stała jednak już od dawna z przygotowanym kocem.


A tu już po opanowaniu trawy.



Trafiło nam się całkiem dobre miejsce :)


Moja wersja no make up na wolne dni :)


Ludzie ciągle dochodzili i robił się tłok.
Część osób stała z kartkami aby ich znajomi szybciej mogli do nich trafić.


 Tutaj widać jak dużo było ludzi.





W oczekiwaniu na seans zabrałam się za coś do czytania


oraz oczywiście coś do jedzenia :)




Zanim pojawił się główny film krótka kreskówka na rozgrzewkę.


A tutaj już pełne skupienie i ciemność.
Filmy grane w Bryant Park to klasyki.
Był np Czarnoksiężnik z krainy Oz oraz Rzymskie wakacje.
Tym razem wyświetlano Poszukiwaczy zaginionej arki czyli stary, dobry Indiana Jones :)





Bardzo lubię podejście Amerykanów do oglądanych filmów.
Początkowo może nas to zaskakiwać i częściowo może też denerwować ale generalnie ich zachowanie jest bardzo pozytywne.
Strasznie przeżywają film :)
Są oklaski, okrzyki radość oraz strachu.
Potrafią cieszyć się jak małe dzieci z oglądania ulubionej bajki.


Koniec i czas do domu albo na spacer po Times Square który jest za rogiem.


Jak Wam się podoba takie kino na świeżym powietrzu?

Pozdrawiam serdecznie
nissiax83

124 comments:

  1. Mieszkam w Trójmieście, więc co roku w wakacje organizowane jest kino letnie na molo w Sopocie. Także w Gdańsku w ramach jarmarku św.Dominika zrobiono kino pod chmurką. Uwielbiam tego typu eventy, bo można bardzo fajnie (i tanim kosztem;)spędzić wieczór.

    ReplyDelete
  2. Niedaleko mnie też są takie seanse organizowane ;)

    ReplyDelete
  3. Widzialam to ostatnio na kanale E :) siwetny pomysl. W UK tez sa takie pokazy filmow.

    ReplyDelete
  4. Wow swietna sprawa! Chetnie bym sie wybrala na taki seans i te wiezowce dookola ahh <3

    ReplyDelete
  5. Super.
    Szkoda ,że u nas coś takiego to rzadkość ,a jak już się zdarza to zazwyczaj kończy się to zwykłą popijawą i trzeba się zbierać wcześniej.
    Szkoda ,że u nas ludzie nie potrafią się bawić normalnie i bez alkoholu

    ReplyDelete
    Replies
    1. W Poznaniu jest takie kino co roku.Nic nie kończy się popijawą .Wszystko bardzo fajnie i kulturalnie.Ludzie zacznijcie doceniać swój kraj a nie ciągle narzekać .Trzeba czytać informatory i szukać ciekawych atrakcji a nie siedzieć i narzekać że nic się nie dzieje i jacy to my jesteśmy w tyle za Ameryką.

      Delete
    2. Popieram, jeśli tylko się chce to codziiennie jest jakaś atrakcja. Trzeba się rozejrzeć a nie ciągle narzekać na nasz kraj.

      Delete
    3. Gdybym nie czytała informatorów i nie interesowała się co się dzieje wokół, a przy tym narzekałabym, że nic się nie dzieje, to nawet Ameryka w której mieszkam, wydawałaby się nudna... Ale zamiast siedzieć na tyłku, czytam, dopytuję kiedy, gdzie co i jak i dzięki temu mogę brać udział w różnych imprezach tu organizowanych ;)

      Trochę chęci i będzie dobrze! Pozdrawiam! :D

      Delete
    4. Ciekawe ,że z góry wszystkie założyłyście ,że nie czytam informatorów,nie wychodzę i narzekam.
      Narzekam właśnie dla tego ,że każde wyjście na imprezę organizowaną przez miasto , kończy się tak samo. Nie mówię,że miasta nie proponują atrakcji tylko ,że ludzie zamiast spędzić fajny rodzinny dzień , wolą się upić. Nie mówię też ,że tak jest wszędzie ,bo przecież nie jeżdżę po całym kraju, ale na Śląsku wolny czas zazwyczaj spędza się z piwem w ręce , przynajmniej w mojej okolicy.
      Tego właśnie nie lubię ,bo ludzie nie doceniają tego ,co szykuje dla nich miasto

      Delete
  6. Agnieszko bardzo lubię twoje posty i filmiki :) Jesteś niezwykle sympatyczną osobą :) A co do posta- właśnie takie kino letnie mi się marzy;) To musi być super przeżycie.
    Pozdrawiam Cię serdecznie- Kasia :)

    ReplyDelete
  7. Kurcze pewnie fajnie cos takiego przezyc;*? Pewnie trzeba dobrze trzymac swoje rzeczy czy raczej jest zawsze spokojnie;* Mam nadzieje ze bede mogla byc kiedys w takim kinie;) Slicznie wygladalas;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest bardzo spokojnie, nie trzeba bardzo pilnowac swoich rzeczy to lubie w takich impreaz w NYC. Jest bezpiecznie

      Delete
  8. Chciałabym uczestniczyć w czymś takim :). Opisałaś to tak zajmująco, że stanie się moim marzeniem - przeżycie kocykowania i filmu :))).

    ReplyDelete
  9. świetna sprawa, w PL też się czasem zdarzają pokazy filmów na świeżym powietrzu, ale podejrzewam, że atmosfera jest totalnie inna...
    zazdroszczę tego eventu! :)

    ReplyDelete
  10. Z chęcią poszłabym do takiego kina z ukochanym, ale niestety w Polsce takie rzeczy nie mają miejsca :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nieprawda. Skąd masz takie informacje?

      Delete
    2. masz niestety bledne informacje, w moim rodzinnym miescie juz 3 raz organizowane jest latem Kino pod Gwiazdami o ile pogoda pozwala :) info: http://elk.wm.pl/112818,Mazurskie-Kino-pod-Gwiazdami.html

      Delete
  11. chętnie uczestniczę w takich akcjach w Polsce :)

    ReplyDelete
  12. Moim marzeniem jest uczestniczyć w takim seansie, naprawdę świetna sprawa!

    ReplyDelete
  13. U nas w Łodzi od 5 lat jest Polówka, czyli letni festiwal filmowy organizowany m. in. przez kino Cytryna i Urząd Miasta. W tym roku na pięciolecie Polówki jest wyświetlanych 50 filmów (od poniedziałku do piątku w lipcu i sierpniu). Filmy pokazywane są w 5 różnych miejscach w Łodzi (nie tylko w parkach) i pogrupowane są w 5 cykli tematycznych (m. in. w poniedziałki: "nie lubię poniedziałku", "amerykański sen" w środy czy "czeski film" w piątki).

    W razie złej pogody godzinę przed seansem podawana jest informacja w którym kinie odbędzie się seans :)

    Naprawdę super rozrywka - szczególnie w tym roku, gdy seanse są codziennie.

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiedziałam ze te seanse sa w każdy dzień:) u mnie na osiedlu w każdy piątek czeskie kino:)

      Delete
    2. :) tak na 5-lecie tylko - niestety ;]

      Delete
  14. Świetna sprawa! Bez makijażu wyglądasz jak nastolatka - ślicznie!
    PS a co z toaletą? Daleko trzeba się udać tam gdzie król chodzi piechotą?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też się właśnie nad tym zastanawiam! Na skróty po kocykach sąsiadów?:)

      Delete
    2. Toalety sa za trawką i muszę dodać że są to najlepsze toalety publiczne w jakich kiedykolwiek byłam. Czyściej niż w niektórych domach :)

      Delete
    3. Po kocykach chodzi się bez butów. Trzeba je zdjąć przed wejściem na trawę.

      Delete
  15. ale świetna sprawa! szkoda, że mi nie jest dane trafić na coś takiego :)
    nie wiem co masz w sobie, ale strasznie przyjemnie się ciebie czyta i słucha ;)

    ReplyDelete
  16. Jakie świetne.. ;D Normalnie. Wydaje mi się często, że życie u moich znajomych w USA czy Anglii jest 1000x ciekawsze. U mnie na podkarpaciu niewiele się dzieje. A takie kino pod chmurka. Świetna sprawa.

    ReplyDelete
  17. w moim mieście też jest takie coś raz do roku w lecie i trwa kilka dni ;)

    ReplyDelete
  18. swietny post uwielbiam to zw
    iedzanie razem z Toba NY:)

    ReplyDelete
  19. u nas w mieście też kilka razy było kino letnie szkoda że tylko kilka razy :( za czasów młodości moich rodziców takie kino istniało cały rok :) latem kino zimą lodowisko :) extra pomysł:)))

    ReplyDelete
  20. Po tym chciałabym się teleportować tam jeszcze bardziej..ojj jak ja ci zazdroszczę. :)he.Muszę jak najszybciej zbierać kasę na podróż do NYC ^_^

    ReplyDelete
  21. Świetna sprawa kino na powietrzu:P indiane jonesa uwielbiam :)

    ReplyDelete
  22. w janowie lubelskim jest co roku taka zabawa nosi nazwe FART-u odbywa się przez tydzien czasu w połowie wakacji,oglądanie filmów nocą pod chmurka od godz 20:00 do 24:00, czasem dłuzej zależnie od filmów jakie są puszczane. A jeśli chodzi o filmy to są to nowości i hity z ostatniego roku. W tyg są spotkania z aktorami, jakies zabawy dla dzieci, w godz rannych dzieci mogą oglądać bajki a gdy pogoda nie dopisuje imreza przenoszona jest do kina i tak jak w NY jest to za darmo :)
    Bardzo fajnie czas spędzony chodziaż przyznam że nie wytrwałam jeszcze w ogladaniu cały czas gdyż nie wiem czemu ale bardzo szybko zasypiam w trakcie filmu pod chmurka, kocykiem i jakos w przebłysak swiadomości się budze i zasypiam co i tak nie przeszkadza mi cieszyć się z miło spędzonego czasu.

    ReplyDelete
  23. jak zrobić taką fryzurkę z zawijasami po bokach ? :) bardzo zależy mi na odpowiedzi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chodzi o frzyurę na tych zdjęciach? To zwykły kucyk przewinięty przez gumkę

      Delete
  24. Strasznie zazdroszczę Ci tego wielkomiejskiego życia ;)
    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  25. Przecież toż to nic innego jak łódzka Polówka!

    Pozdrawiam wszystkich polówkowiczów ;)

    ReplyDelete
  26. Bardzo fajny motyw z tym oglądaniem filmów w parku. Ps. Mam taką samą torebkę jak Ty na tych fotkach ;)

    ReplyDelete
  27. U mnie w każdy piątek na osiedlu.jest organizowane takie kino ,:) ludzie przynoszą koce , śpiwory gdy zimno i wspólnie oglądają klasyki. Z tego co wiem jest kilka miejsc w mieście gdzie takie seanse się odbywają.

    ReplyDelete
  28. Ja uczestniczę w podobnym kinie pod gołym niebem w Zakopanem :) Zamiast trawy są leżaki i ławki (wolę coś takiego, źle czułabym się ściśnięta na kocu wśród tłumu;))

    ReplyDelete
  29. a ja mam pytanie Nissiax 83,skad masz taka fajna bluzke szara
    ???

    ReplyDelete
  30. Nissiax83 powiedz prosze skad masz taka fajna szara bluzke??i przepraszam za brak polskich liter ale nie mam w tym laptopie...

    ReplyDelete
  31. bardzo fajny, obszerny post, najbardziej podobaja mi sie zdjecia wieczorne:)

    ReplyDelete
  32. Ale się uśmiałam na tych krótkich filmikach - kapitalnie to wygląda! Dopisuję do listy "rzeczy, które trzeba zrobić w NYC" :)

    Czekam na więcej takich opowieści:)

    ReplyDelete
  33. Wygląda to super, sama chętnie wzięłabym udział w takim wspólnym oglądaniu filmu w nowojorskim parku :)

    ReplyDelete
  34. Świetny pomysł z tym kinem :) Nigdy na czymś takim nie byłam, ale chętnie bym spróbowała.

    ReplyDelete
  35. Bardzo chętnie wzięłabym udział w takim przedsięwzięciu :) Powiedz mi kochana co masz dzisiaj na sobie, po podoba mi się ten ubiór? :)

    ReplyDelete
  36. W Lublinie jest takie kino organizowane przez browary Perla i na ich terenie. Ja obecnie mieszkam w Niemczech i bedac 3 tyg w Polsce na wakacjach nie udalo mi sie zalapac na seans ale moj brat potwierdza, ze to niezapomniane wrazenia:)

    ReplyDelete
  37. W Lublinie jest takie kino organizowane przez browary Perla i na ich terenie. Ja obecnie mieszkam w Niemczech i bedac 3 tyg w Polsce na wakacjach nie udalo mi sie zalapac na seans ale moj brat potwierdza, ze to niezapomniane wrazenia:)

    ReplyDelete
  38. bardzo podobaja mi sie takie eventy;d

    ReplyDelete
  39. Świetny pomysł z tym kinem, tylko nie lubię ścisku, ale może amerykanie są bardziej kulturalni od polaków.

    ReplyDelete
  40. Oh! Zazdroszczę wam takich atrakcji w NYC!
    naprawdę..

    ReplyDelete
  41. Byłam w tę sobotę na kinie samochodowym, puszczali Incepcję. Fajna idea. Jednak taki seans pośród wieżowców robi ogromne wrażenie ;)

    ReplyDelete
  42. Super sprawa, u mnie w mieście nie ma czegoś takiego, a szkoda :( Bo chętnie bym poszła :)

    ReplyDelete
  43. U mnie w W-wie też od czerwca do któregoś września są takie pokazy filmów w różnych parkach. Akurat w mojej dzielnicy odbywają się w piątki,w parku niedaleko mnie. Niedawno byłam sporo przed seansem i załapałam się na leżaczek, kocyk i na psikanie komarobójczym preparatem :) Tylko ludzi znacznie mniej jak u Was. Widziałam niedawno Kac Vegas, wcześniej natomiast O północy w Paryżu. Super sprawa, przyjemnie, za darmo.Nieco denerwuje, że niektórzy chyba przychodzą pogadać, zapalić papieroska i wyoić piwo czy wino..ale jak znajdzie się spokojne miejsce, to jest ok :D

    ReplyDelete
  44. liczyłam na to, że pokażesz nam, z kim byłaś. Z chłopakiem?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Już wiele razy o tym pisałam że nie pokazuję znajomych oraz rodziny. Proszę o uszanowanie ich decyzji, nie każdy chcę aby jego twarzy pojawiała się w internecie.

      Delete
  45. Swietne! Kiedys bylam w Gdansku na takich seansach kinowych ktore trwaly codziennie przez 2 tygodnie. Szkoda ze w UK czegos takiego nie ma, ale to pewnie przez pogode... Pozdrawiam

    ReplyDelete
  46. W Poznaniu co roku są kina letnie w 2 miejscach nad jeziorem Malta od środy do niedzieli więc każdy znajdzie coś dla siebie :) jedyny minus że komary czasem dają w kość, ale bardzo lubimy brać udział w takich wyjściach :)dla mnie to bardzo fajny pomysł bo można obejrzeć w miarę świeże filmy nie płacać za nie ani złotówki :) 50zl w kieszeni:D

    ReplyDelete
  47. jeszcze nigdy nie byłam na takim wydarzeniu, co gorsza, nie organizują go w mojej okolicy.. Pomysł bardzo ciekawy, pewnie miło spędziłaś czas, a bez makijażu wyglądasz bardzo dziewczęco :)

    ReplyDelete
  48. też lubię takie kino :) W Warszawie działa od lipca do września, niestety nie udało mi się w tym roku wybrać na żaden seans, za to w ubiegłym roku byłam co tydzień :)

    ReplyDelete
  49. świetna sprawa i z pewnością mile spędzony czas dzięki temu. pozdrawiam

    ReplyDelete
  50. uwielbiam kino na trawie, ale w takim tlumie jeszcze nie bylam, dalabym rade moze 10 min :) mimo wszsytko niezla zabawa:) pozdrawiam

    ReplyDelete
  51. Genialny pomysł :)
    z chęcią bym się wybrała na taki seans :)

    ReplyDelete
  52. A mi się najbardziej podoba to, że tam jest taki tłum i nikomu to nie przeszkadza :D W Polsce mamy trochę większą przestrzeń osobistą i staramy się, byc w miarę odizolowanym od innych, a tam nikomu nie przeszkadza, że jeden koc dotyka drugiego, że nie ma przejśc między kocykami, super :D

    ReplyDelete
  53. W Szczecinie latem też to jest organizowane:-) nad jeziorem,na plaży,świetna sprawa:-)

    ReplyDelete
  54. bardzo fajnie by było pójść do kina na świeżym powietrzu, u mnie w mieście niestety takiego czegoś nie ma :(

    ReplyDelete
  55. Fajno, fajno ;) pewnie można poznać wielu nowych znajomych. Ale jak na mój gust, to za duży ścisk ;P

    ReplyDelete
  56. Z jakiego sklepu ten uroczy biały koszyk? Pozdrawiam z upalnej ostatnio Warszawy.

    ReplyDelete
  57. Bardzo podobają mi się takie inicjatywy. Miasto zapewnia wielu ludziom kontakt z kulturą. Przestrzeń publiczna jest dobrze wykorzystywana. U mnie w mieście też odbywają się seanse pod chmurką:)

    ReplyDelete
  58. Fajna sprawa. Niestety u mnie w mieście nie ma czegoś takiego. Obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  59. ten pęd jest przerażający! :D z moimi 158cm bym tam zginęła marnie :) a kino letnie jest super, w Pn mamy też i bardzo lubię na nie chodzić. A powiedz, macie tam kino samochodowe? to mi się tak bardzo kojarzy ze Stanami! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mam samochodu więc nigdy nie byłam w takim kinie tutaj ale załapałam się na taki seans w Hamburgu :)

      Delete
  60. Witam, ja całkiem nie na temat ale nie wiem do kogo się z tym zwrócić :) Mianowicie chciałabym, żebyś opisała mi swoje ćwiczenia na siłowi; co i jak, tzn. jak ćwiczysz, jak długo. Masz świetne ciało, naprawdę. Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedz :*

    ReplyDelete
  61. ha ha walka o miejsce najlepsza :-)

    ReplyDelete
  62. Ciekawe, choć na film trzeba dłuuuuuuuugo czekać :)))

    ReplyDelete
  63. Tez mam ta koszulke z zary :) ślicznie wygladasz, u mnie w parku tez kilka razy byly juz wyswietlane filmy;p

    ReplyDelete
  64. Rewelacja!:-)a te wieżowce w tle ekrany, no genialnie to wygląda!:-)

    ReplyDelete
  65. W Poznaniu często chodzę na Kino letnie nad Maltę lub do King Crossa i bardzo lubię takie nocne kino. A tak w ogóle - bardzo fajny post. Uwielbiam posty z NY :)

    ReplyDelete
  66. Strasznie fajna sprawa :) U nas powinno być więcej takich imprez, nie tylko w kilku największych miastach. U nas nawet w kinie jest ciężko, wiecznie tylko ktoś jęczy, narzeka, przeklina, chodzi w kółko. Więc jestem ciekawa jakby się ludzie na świeżym powietrzu zachowywali. Pewnie większość i tak przyszłaby jak na piknik, pogadać i uchlać się w trupa... Niech mi ktoś powie że przesadzam, ale serio, skądś się to wzięło - a ja narzekać nienawidzę! I jest mi przykro, bo chciałabym w końcu trafić na podobną imprezę, albo na jakąkolwiek, na której znajdą się ludzie chcący spędzić miło czas, świetnie się bawić, zrelaksować. Ludzie, którzy nie będę widzieli kolejnej okazji do picia na umór.

    ReplyDelete
  67. Też bym tak chciała sobie zobaczyć jakiś fajny film na powietrzu ;). Wydaje mi się, że nawet wtopiłabym się w tłum Amerykanów, bo napisałaś "Strasznie przeżywają film", a ja mam tak samo- krzyczę, płaczę, śmieję się. Niestety w mojej okolicy nie ma nic takiego.

    ReplyDelete
  68. W Warszawie też jest fajne letnie kino plenerowe :) Mi się najbardziej podoba na Saskiej Kępie (ul. Jakubowska 2 dla zainteresowanych ;), gdzie są puszczane klasyki i w Parku Henrykowskim na Białołęce, gdzie są z kolei nowości :) Aha i jeszcze od tego roku nad samą Wisłą, po praskiej stronie na plaży też jest kino letnie tematyczne.

    A tak poza tym Nissiu - jesteś śliczna bez makijażu! :)

    ReplyDelete
  69. Bardzo fajny pomysł i bardzo fajnie zdana relacja;D

    ReplyDelete
  70. Świetna sprawa :)
    Nie ma to jak NY. :)

    ReplyDelete
  71. Super! Dobry ten kocykowy bieg :) W te wakacje u mnie też organizowano kino pod chmurka, tylko niestety pogoda nie dopisała w te dni.

    ReplyDelete
  72. w Warszawie jest co lato bardzo dużo takich pokazów co ja również bardzo lubię. Jest dużo ludzi, ale na szczęście nie aż takie tłumy ! :)

    ReplyDelete
  73. ale super ,też tak chcę w PL :*

    ReplyDelete
  74. Super ;) Nic tylko pozazdrościć ;)

    ReplyDelete
  75. Śmieszne to bicie się o miejsca, ale ogólnie całkiem przyjemna sprawa :)

    ReplyDelete
  76. Niby fajnie, ale chyba zbyt tłocznie jak dla mnie ;)

    ReplyDelete
  77. Ten bieg z kocykiem wyglądać jak wbieg w pl do szmateksu gdy jest nowa dostawa:D ps. Wyglądasz bardzo młodo jak na 29 lat, a do tego naturalnie ładnie i już z wyglądu widać ze jestes sympatyczna osoba:)

    ReplyDelete
  78. Takie kino to strzał w 10! Kilka dni temu byłam na filmie "Nietykalni" właśnie w plenerze, film świetny, atmosfera cudowna, pełna kultura! Pozdrawiam

    ReplyDelete
  79. Świetny pomysł na taki trochę inny relaks na świeżym powietrzu ;-) Mam nadzieję, że dobrze się bawiłaś :-)

    ReplyDelete
  80. Fajnie, ze nam przyblizasz takie rozne ciekawostki od wuja Sama :) Dzieki Ci za to!

    ReplyDelete
  81. Wszyscy wspominają o kinie letnim w Poznaniu ale nikt nie wspomniał o łóżkach w ramach tegorocznego Festiwalu Transatlantyk: w miejscu gdzie kiedyś było kino Bałtyk ustawiono 50 łóżek, każde wyposażone w projektor i w dwie, trzy osoby można obejrzeć wyświetlane w ramach imprezy filmy
    http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36039,12309125,Czy_to_lozka_z_Sheratona__Nie__to_kino_plenerowe_.html
    http://www.facebook.com/media/set/?set=a.420222818014019.87798.170343606335276&type=3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow to wygląda super !!! Dziewczyny jak mozecie narzekać jak macie takie wspaniałe miejsca !?

      Delete
    2. Szkoda tylko że miejscówki (darmowe) rozeszły się bardzo szybko, a z tego co wiem potem nie wszystkie były zajęte (ale przynajmniej wiadomo, że jeśli w przyszłym roku będą łóżka na festiwalu to można iść w ciemno, może znajdzie się wolne :))

      Ja myślę, że narzekają głównie te osoby które nie wiedzą, że coś się dzieje w ich okolicy, ale żeby wiedzieć to się trzeba zainteresować, mieć jakąś ciekawość świata a nie czekać aż wszystko zostanie podsunięte pod nos.

      Delete
  82. Ach prześwietny pomysł na spędzenie wolnego czasu.. uwielbiam twoje fotorelacje, czuję się jakbym przeżywała to wszystko z Tobą :D
    Pozdrawiam serdecznie i czekam na kolejne wpisy :*

    ReplyDelete
  83. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  84. W Krakowie co roku w wakacje też organizowane są pokazy Kina Letniego (w różnych ciekawych miejscach) tylko, że zamiast kocyków u nas zwykle są leżaczki:)

    ReplyDelete
  85. Wow! Jestem w szoku ! Uważam, że takie coś to naprawdę świetny pomysł, miła odmiana od zwykłego kina! Szkoda tylko, że tak dużo ludzi, jak ktoś się spóźni albo nie zdąży zając miejsca to może być troszkę nieciekawie. Fajnie to wygląda - pełno ludzi w parku, duży ekran, dookoła zielono a parę kroków dalej drapacze chmur. :)Naprawdę super relacja, czekam na kolejne. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  86. wow fajnie to wszystko wyglada, u nas tez sa filmy po chmurka ale nie ma az tylu ludzi ;)

    pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  87. o rany strasznie zazdroszcze! zawsze chciałam iść do kina pod chmurką , a filmik jak wszyscy biegną aby zająć miejsca rozśmieszył mnie ;p jak na jakiejś MEGA wyprzedaży albo otwrciu sklepu :)

    ReplyDelete
  88. Strasznie lubię twojego bloga. Trzymaj tak dalej! Pozdrawiem :)

    ReplyDelete
  89. fajny sposob na spedzanie wolnego czasu. pozdrawiam

    ReplyDelete
  90. New York, New York uwielbiam!
    wszyscy mówią, ze śmierdzi itp...a dla mnie pachnie każda ulica inaczej...ale tłum...jak ja to uwielbiam
    za polskie gazety w USA dobrze kasuja;-)
    Pozdrawiam obecnie z PL Ewa

    ReplyDelete
  91. ale super! Nie wiedziałam,że trzeba aż wbiegać, żeby zaklepać sobie miejscówkę :D Zazdroszczę przebywania w NY :) Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete

Proszę nie zostawiać komentarzy służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Komentarze z reklamą blogów i rozdań będą usuwane, więc proszę ich nie dodawać.

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...