6/17/12

Niedziela na Governors Island

Kolejna niedziela spędzona aktywnie.
Tym razem wybrałam się na wyspę :)
O Governors Island wcześniej nie słyszałam.
Zainteresowałam się nią pewnego dnia gdy płynęłam wodną taksówką z Manhattanu do sklepu IKEA na Brooklynie.
Zrobiłam mały wywiad i zdecydowałam się sama zbadać wyspę.

Więcej na temat Governors Island możecie przeczytać tutaj

Na wyspę możemy dostać się bezpłatny stateczkiem.
Cała podróż trwa aż 5 minut :)


Po drodze można zobaczyć lądowisko dla helikopterów.


Znalazła się też Queen Mary 2.



I oczywiście Statua Wolności


Wyspę najlepiej zwiedza się na rowerze.


Po raz kolejny udałam się do wypożyczalni i wybrałam taki model.
Prawda, że ma bardzo pozytywny kolor ?




Na wyspie można relaksować się na wiele sposobów.

Do dyspozycji mamy min. hamaczki.
Prawie takie same jak na moim tarasie :)


Znajdą się też huśtawki.


Miałam duże szczęście i natrafiłam na piknik w stylu lat 20-stych.
Piękne stroje i piękna muzyka.








 Panie poprawiają makijaż :)



Tańce.
Ta para była najstarsza ale też najlepiej czuła muzykę.





Zdjęcia w starym stylu




Trochę aktywności fizycznej :)


Ufff
Dużo zdjęć się w tym poście uzbierało.
Mam nadzieję, że przypadły Wam do gustu

Pozdrawiam serdecznie oraz życzę udanego tygodnia

nissiax83

66 comments:

  1. to niemal jak podróż w czasie ;)

    ReplyDelete
  2. To miejsce wygląda urokliwie, zazdroszczę ciekawej wycieczki :) Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  3. Ale ciekawe miejsce !:)
    Z przyjemnością bym tam spędziła wolny czas :)

    ReplyDelete
  4. Świetny piknik!!!!!niesamowity klimat. Smieszna fotka jak za Toba widac statue:)wiesz tak od niechcenia:)

    ReplyDelete
  5. Ten piknik super, przedostatnie zdjecie jak kadr z filmu :) fajne pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. Świetny wypad! Ja dzisiaj w ramach rekreacji jade do zoo. Ostatni raz byłam w zoo gdy miałam 11 lat!

    ReplyDelete
  7. super wycieczka i tamte czasy na tym pikniku tez fajne

    ReplyDelete
  8. fajne miejsce, super zdjęcia :)

    ReplyDelete
  9. Bardzo pozytywne zdjęcia :-) Jutro koniec sesji, juz nie moge doczekać się jakiegoś aktywnego spędzenia WOLNEGO czasu. Pozdrawiam ciepło :-)
    Zdjęcie na hamaku jest śliczne ;)

    ReplyDelete
  10. Ten piknik to świetna sprawa! Chciałabym to zobaczyć:)
    Ślicznie wyglądałaś i rower też super!
    Pozdrawiam!
    M.

    ReplyDelete
  11. Świetny ten piknik. Na żywo musiało robić jeszcze większe wrażenie. Super zdjęcia i widać, ze fajnie spędzony czas. Lubię takie niedzielne bojkotowanie kanapy! :)

    ReplyDelete
  12. świetne zdjęcia i świetna zabawa :) pozazdrościć :)

    ReplyDelete
  13. Ależ tam pieknie, to kolejna rzecz ktora wpisuje na liste " do zwiedzenia w czasie wizyty w NY" ;-))

    ReplyDelete
  14. Świetny piknik ! Brakuje takich w Polsce :)

    ReplyDelete
  15. Fajny sposób na spędzenie weekendu :) A rower to nawet trendy- miętowy w końcu rządzi w tym sezonie :P Miłego poniedziałku!

    ReplyDelete
  16. Uwielbiam Twojego bloga :) jako jedyna z blogerek, które odwiedzam, dodajesz posty niemal codziennie! Dlatego też codziennie piję u Ciebie poranną kawę ;) pozdrawiam!

    ReplyDelete
  17. Świetne zdjęcia.
    Fajnie że są organizowane takie imprezy.
    Cóż tylko pozazdrościć wycieczki , sama chętnie bym się gdzieś wybrała..
    Rower bamba :)

    ReplyDelete
  18. Świetne miejsce i piękne widoki(których zazdroszczę i chciałabym je kiedyś zobaczyć, o zamieszkaniu tam to już wogóle :)), bardzo fajny rower poza tym. Szkoda, że u nas nie ma takiego miejsca :(

    ReplyDelete
  19. Świetny post! :) Piknik cudowny, uwielbiam takie klimaty. Nissiu planujesz recenzję latisse? Buziaki

    ReplyDelete
  20. :) świetnie wyglądasz :) od jakiegoś czasu poluje na taki rower. A tak z innej beczki czy Korund mikrodermabrazja nadawałby się do suchej skóry tak mnie to zastanawia

    ReplyDelete
  21. Fantastyczny pomysł z piknikiem tematycznym! Uwielbiam Twoje posty o podróżach zza oceanu - zawsze można się dowiedzieć czegoś nowego:)

    ReplyDelete
  22. Swietne miejsce z klimatem, ktore napewno warto odwiedzic, pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  23. Świetny rower:) fajnie, że tak aktywnie spędzasz wolny czas. Aż nabrałam ochoty na wypad rowerowy:)

    ReplyDelete
  24. Cześć, nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę że wrzucasz właśnie takie zdjęcia. Ja nigdy nie byłam zagranicą i dzięki tobie czuje jak bym poznawała NY. Także prosimy o jak najwięcej takich zdjęć :) Ale oczywiście na filmiki też zawsze czekam z niecierpliwością :) Pozdrawiam Karolina

    ReplyDelete
  25. Bardzo lubię takie posty :) przynajmniej zobaczyć można kawałek innego świata

    ReplyDelete
  26. Nie ma to jak niedziela spędzona poza domem :)
    Świetne zdjęcia.

    Buziaki, Magda
    PS.Zapraszam do siebie na nową notkę :)

    ReplyDelete
  27. Piknik wygląda genialnie! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. właśnie to chciałam napisać :) więc dopisuję do Ciebie: genialny!!!

      Delete
  28. Niesiu a jak z Twoimi lekturami? co teraz czytasz?

    ReplyDelete
  29. Jesteś niesamowicie śliczna ;).

    ReplyDelete
  30. To jakby przenieśc sie w czasie :) Im jestem starsza tym bardziej doceniam takie sytuacje, mam wrażenie,że wtedy świat zwalnia i barw nabiera. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  31. Ten piknik! Coś niesamowitego :)

    ReplyDelete
  32. cudowne miejsce! :O
    uwielbiam lata 20, to chyba moj ulubiony "czas historyczny", rewelacja :) taka mała podróż w przeszłość :D
    a zdjęcia super, fajnie ze tak duzo :) zazdroszczę Ci! ;))

    ReplyDelete
  33. o kurczę, zastanawiam się jak mogłaś założyć takie spodnie :)

    ReplyDelete
  34. ale super spedzilas czas - ja bylam na targach kwiatowych :)))

    ReplyDelete
  35. <3 świetny piknik, ekstra klimat! szkoda że ludzie w Polsce nie potrafią się tak bawić :( a do tego muszę przyznać, że rower jest genialny!

    ReplyDelete
  36. WOW! Niesamowity piknik, chciałabym zeby takie atrakcje były organizowane w moim miescie mmmm.... :)))

    ReplyDelete
  37. Jakże ja Ci zazdroszczę tego NY...

    :)

    Prosimy więcej takich info z życia tego pięknego miasta!

    ReplyDelete
  38. ale super impreza! poszłabym z chęcią na taką :)

    ReplyDelete
  39. Pięknie Aga =] ja zamierzam teraz w weekend zrobić sobie wycieczkę rowerową po Bydgoszczy (po uczelni =])Tylko szkoda, że u nas nie ma możliwości np. wypożyczenia roweru, czy też zobaczyć takie ciekawe miejsca jak to, szkoda. W ogóle chciałam się pochwalić, że zaraziłaś mnie tymi ćwiczeniami Ewy Chodakowskiej, dziś już jestem po pierwszym treningu i zamierzam chodzić na siłownie 3 razy w tygodniu. Do tej pory jeździłąm tylko na rowerze stacjonarnym, ale to chyba bardziej przyjemność niż wysiłek. Jestem Ci wdzięczna za post o domowych ćwiczeniach ;)

    ReplyDelete
  40. pani na ostatnim zdjeciu ma piekna sukienke:)

    ReplyDelete
  41. Niesamowite widoki, a ten piknik! Trzeba mieć fantazję, pomysły i otwarte głowy żeby organizować takie fajne zabawy dla ludzi! Mi tez jest szkoda że w Polsce nie słyszy się o takich inicjatywach.A może??

    ReplyDelete
  42. bardzo fajne zdjęcia, Ty jak zawsze ładnie :)

    ReplyDelete
  43. Świetny ten piknik;) Pięknie wyglądasz;)

    ReplyDelete
  44. Cudowne stroje, ludzie, atmosfera. Strasznie chciałabym znaleźć się na tym pikniku:)

    ReplyDelete
  45. Oj taaaki rower mi się marzy ! :) kolor piękny miętowy :) Jesteś cudowna :) Tyle pozytywnej energii co tataj nie znajduję czasem nawet w moich przyjaciołach niestety :(

    ReplyDelete
  46. Lata 20♥♥♥
    Kochana pięknie wyglądasz gdy się uśmiechasz! ;)

    ReplyDelete
  47. Bardzo fajna wyprawa i klimatyczne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  48. Ten piknik to genialna sprawa, szkoda, że w Polsce takich się nie organizuje. Swego czasu próbowałam coś takiego zrobić, acz nie spotkało się to z wielkim zainteresowaniem a szkoda.

    ReplyDelete
  49. Czy na tej wyspie nie byl czasem krecony jakis odcinek Sex and the city?

    ReplyDelete
  50. Cudowna podróż w czasie! ;D

    ReplyDelete
  51. Fajne zdjecia,ciekawe miejsce.Tez wczesniej o tej wyspie nie slyszalam,a teraz mam nowy cel podrozy:) Polecam Wam odwiedzic Fire Island(pociagiem do Bay Shore i ferry:) do Ocean Beach),jesli jeszcze nie bylas.Nie daleko od NY a calkiem inny swiat:)

    ReplyDelete
  52. Niesamowite! Niby zwykła wycieczka i nagle znajdujesz się jakby w innym wymiarze. Wow! No po prostu nie mogę, nigdy nie widziałam czegoś takiego :)

    Dziękuję Ci za zdjęcia, naprawdę miło się ogląda Ciebie i Nowy Jork i takie ciekawostki.

    Czekam również na kolejne motywujące nas do ruchu posty - ćwiczenia i może trochę z jedzenia (szczególnie przekąski). Nie mam problemów z wagą, ale zdecydowanie za dużo jem słodyczy. Wiem, że nie jesteś dietetykiem, jednak masz naprawdę ciekawe pomysły na urozmaiconą dietę.
    Oglądałam filmik o jedzeniu, ale ten temat mimo wszystko jest jak studnia bez dna, bo ciągle człowiek coś zmienia, dodaje do codziennego jadłospisu (lub odejmuje), dlatego proszę o kolejne posty i filmiki związane ze zdrowiem i dobrą formą dzięki jedzeniu i ćwiczeniom.

    Dziękuję, że piszesz i nagrywasz dla nas.

    Pozdrawiam,

    Asia

    ReplyDelete
  53. Ja zwiedzałam Governors Island na piechotę, ale była to bardzo przyjemna wycieczka :)

    ReplyDelete
  54. Nie ma to jak piknik w stylu lat dwudziestych z paczką Lay'sów na kocyku :)

    ReplyDelete
  55. Nie ma to jak piknik w stylu lat dwudziestych z paczką Lay'sów na kocyku :)

    ReplyDelete
  56. Ale fajnie trafiłaś, super wycieczka :)

    ReplyDelete
  57. lata 20-te to były piękne czasy:)))

    ReplyDelete
  58. Super zdjęcia! widać że dzień był udany:)

    ReplyDelete
  59. miejsce bardzo ciekawe, a juz na pewno ludzie:) byłam kiedyś w USA, ale zwiedziłam tylko te najważniejsze miejsca w okolicach NYC :(

    ReplyDelete

Proszę nie zostawiać komentarzy służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Komentarze z reklamą blogów i rozdań będą usuwane, więc proszę ich nie dodawać.

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...