4/29/12

9/11 Memorial

W niedzielę odwiedziłam 9/11 Memorial.
Prosiliście o dużo zdjęć, więc zapraszam do oglądania


W miejscu gdzie stały bliźniacze wieże, znajdują się ogromne wodospady.
Na zdjeciach widać jak bardzo są duże, w porównaniu z sylwetkami zwiedzających.






Dookoła wodospadów wypisane są nazwiska osób które zginęły w zamachach.


Przy niektórych nazwiskach zostawione są kwiaty i flagi.





Tutaj widok na postępy w budwowie nowej wieży.
Budowa ma zostać zakończona pod koniec 2013 lub na początku 2014.






Muszę przyznać, że miejsce robi duże wrażenie ale jest też bardzo smutne ...

nissiax83

52 comments:

  1. Wow, te wieżowce robią niesamowite wrażenie :)

    ReplyDelete
  2. Śliczne zdjęcia. A wodospady naprawdę duże, pomysł na wypisanie nazwisk na około oryginalny :)

    ReplyDelete
  3. strasznie duże... i na jednym zdjęciu widać kawałek tęczy :)

    ReplyDelete
  4. Piękne miejsce a zarazem przytłaczające ta świadomość że Ci wszyscy niewinni ludzie właśnie tam zgineli..

    ReplyDelete
  5. aż mnie ciarki przeszły na myśl o tym co tam się stało.. takie refleksyjne miejsce :]

    ReplyDelete
  6. piękny wodospad do udczenia pamięci

    ReplyDelete
  7. fakt, miejsce zrobiło na mnie ogromne wrażenie.

    ReplyDelete
  8. robi ogromne wrazenie,az ciarpki przechodza po plecach. swietnie,ze dodajesz tyle fotek z miejsca w ktorym mieszkasz,a o ktorym wiele osob moze tylko pomarzyc:) buziaki malenka dla Ciebie i udanego majowego weekendu :)

    ReplyDelete
  9. Jak bylam tam ostatnio to staly tylko metalowe szkielety. W tym roku tez odwiedze to miejsce.

    ReplyDelete
  10. projektanci tego miejsca osiągneli swój cel- miejsce wydaje się bardzo smutne ale jednocześnie takie spokojne i chyba przejrzyste no i same zdjęcia skłaniają do zatrzymania się na chwilę i przemyślenia...

    ReplyDelete
  11. to chyba bardzo smutne miejsce...

    ReplyDelete
  12. nigdy nie zapomnę jak pojawiła się pierwsza relacja w TV a ja jako małe? dziecko oglądałam bajkę. To było straszne.

    ReplyDelete
  13. mysle, ze ta piosenka http://www.youtube.com/watch?v=N7m86aMNjlQ pasuje do przestrzeni... i tego co sie z nia wiaze.
    Dziekuje za Bloga i YT.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  14. http://www.youtube.com/watch?v=N7m86aMNjlQ

    Mysle, ze ta piosenka pasuje do przestrzeni... i tego co sie z nia wiaze...
    Dziekuje z Bloga i YT.
    POzdrawiam

    ReplyDelete
  15. http://www.youtube.com/watch?v=N7m86aMNjlQ

    Mysla, ze ta piosenka pasuje do przestrzeni... i tego co sie z nia wiaze...
    Dziekuje za Bloga i YT.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  16. http://www.youtube.com/watch?v=N7m86aMNjlQ

    Mysla, ze ta piosenka pasuje do przestrzeni... i tego co sie z nia wiaze...
    Dziekuje za Bloga i YT.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  17. http://www.youtube.com/watch?v=N7m86aMNjlQ

    Mysla, ze ta piosenka pasuje do przestrzeni... i tego co sie z nia wiaze...
    Dziekuje za Bloga i YT.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  18. noo faktycznie to miejsce robi wrażenie , niestety to miejsce zawsze będzie związane z tak smutną historią

    ReplyDelete
  19. oj tak, jest bardzo smutne..
    Ależ duże postępy w budowie wież!
    Jak tam byłam we wrześniu to nie były tak wielkie ;)

    ReplyDelete
  20. dziekuje za te zdjecia - miejsce robi ogromne wrazenie - ale tak jak mowisz - jest bardzo smutne ....tyle osob tam zginelo...

    ReplyDelete
  21. wodospady przepiękne, ale masz rację patrząc na nie myślami wraca się do całej tragedii więc i przygnębienie się pojawia

    ReplyDelete
  22. świetne zdjęcia ;)

    + chętnie zobaczyłabym to miejsce na własne oczy ;)

    ReplyDelete
  23. bardzo ciekawy post nie wiedziałam że cokolwiek powstało na miejscu wierz a tu takie piękne rzeczy :D

    ReplyDelete
  24. Właśnie od tych zamachów świat się zmienił i podobne zamachy zaczynają już na mnie takiego wrażenia nie robić.

    ReplyDelete
  25. niesamowite, jak wielkie to jest!
    ja też za niedługo odwiedzę to miejsce, gdyż będę au pairką w USA;)

    pozdrawiam;)

    ReplyDelete
  26. byłam w tym miejscu rok po zamachu, wtedy naprawde mozna było odczuc tragedie jaka miała tam miejsce.ciagle jeszcze oczyszczano to miejsce i wywozono gruz....

    ReplyDelete
  27. bardzo chetnie odwiedzialabym to miejsce, wyglada cudownie. oddac pamiec tym ludziom osobiscie to zaszczyt

    ReplyDelete
  28. Przepiekne zdjecia i super upamietnienie tamtego dnia.Nie wiedzialam,ze cos takiego po wierzach powstalo.

    ReplyDelete
  29. Dzięki Tobie zobaczyłam jak teraz wygląda TO miejsce. Niesamowite wrażenie!

    ReplyDelete
  30. piekne, jednak mnie doprowadza w stan melancholii..

    ReplyDelete
  31. No robi to wszystko wrażenie niesamowite! Oglądałam niedawno w TV wywiad z głównym projektantem i pokazywali jak to wszystko wygląda. Tempo budowy zaskakujące. Budynki NIESAMOWITE. Wszystko przemyślane w każdym calu ale...nie wiem czy chciałabym TAM (tzn w tych mega wysokich wieżach przebywać na co dzień choć widoki zapierają dech strach i wizje pewnie by mi nie dały:/

    ReplyDelete
  32. Piękne miejsce, tylko szkoda ze jest powiązane z tak tragiczną katastrofą.
    Pozdrawiam :3

    ReplyDelete
  33. Zdjęcia naprawdę robią wrażenie! Piękne wodospady...

    ReplyDelete
  34. Naprawdę robi wrażenie, nawet na zdjęciach.

    ReplyDelete
  35. Witaj Nisiu :)

    (swoją drogą zastanawiam się czy lubisz, żeby tak do Ciebie się zwracać, ale jakoś tak mi się nasuwa z racji Twojego nicku:)

    Rzeczywiście zdjęcia robią wrażenie, nawet patrząc na to miejsce przez ekran człowiek wpada w zadumę, przynajmniej ja:)

    ale chciałam napisac na inny temat;
    mianowicie pooglądałam właśnie Twój najnowszy filmik "Twoja przygoda z youtube" i chciałabym się podzielić z Tobą Nisiu moją refleksją na temat tego filmiku (dziwny mi ten wstęp wyszedł, jakiś taki poważny:P) Otóż chciałam napisać, że Cię podziwiam, że pozostałaś sobą pomimo wplątania się w ten cały świat, który jak wspominałaś ma swoje plusy i minusy, że potrafisz szczerze pwoiedzieć jak to jest, w około czego kręci się też ten świat (sponsoring, robienie show i czasem zbyt duże obnażanie swojego życia prywatnego). Powiem tak, jak zaczęła się moja "przygoda" z YT, wspomnę, że jestem tylko widzką, nie nagrywam filmików, ale oglądam i to dość dużo..a moja przygoda zaczęła się oczywiście od filmiku Nissiax83 bodajże było to coś o prostowaniu włosów:) i tak od tej pory (jakiś rok) powoli, powoli zaczęłam oglądać Twoje filmiki, innych dziewczyn, natknęłam się na Nieesie25, którą też bardzo lubię no i doszło do tego, że teraz czekam na kolejny nowy wpis albo filmik na YT. Nie wspomnę już o jak wielu kosmetykach, poradach i innych rzeczach dowedziałam się z filmików od dziewczyn no i od Ciebie Nisiu i jak wiele z tych rzeczy zagościło w mojej łazience i ogólnie w życiu, z których jestem niesamowicie zadowolona (peeleing kawowy np:) No i chyba nie muszę wspominać, ale wspomnę, że jesteś moją no. 1 jeśli chodzi o YT i to do Ciebie pałam chyba największą symaptią, o ile można lubić osb nie znając jej osobiście (chyba można:) myślę, że jest to za sprawą tego, że jesteśmy do siebie podobne mentalnie i to Twój ton wypowiedzi i sposób zachowania, mówienia, tego co odkrywasz, a co zostawiasz dla siebie bardzo mi odpowiada i sprawia, że bardzo Cię lubię :)
    Zrobił się z tego nie lada wywód i troche mi głupio, że troche ludzi to przeczyta, ale nie wiedziałam w jaki sposób można do Ciebie przesłać wiadomość prywatną, chyba muszę lepiej poszperać:)
    A Twoje ostatnie słowa w filmiku, że w sumie to gadasz o 'pindrzeniu się', a ludzie się otwierają i piszą jak ich życie potrafiło się zmienić pod wpływem Twoich filmików są jak najbardziej prawdziwe :)
    Dodam jeszcze, że profesjonalnie nie mam nic wspólnego z modą czy kosmetykami, oczywiście jak każda dziewczyna, kobieta lubię dbać o siebie i wiedzieć co w trawie piszczy, a w życiu jestem studentką filologii angielskiej i oczywście fascynuje mnie przy okazji NY, który nieraz mogę podziwiać z Twojej perspektywy Nisiu co jest bardzo miłe:)
    Kończąc, życzę Ci Nisiu milego wieczoru (u nas już nocy), abyś się nie zmieniała, bo jesteś piękną, mądrą i silną kobietą:)
    Buzioole :***

    ReplyDelete
    Replies
    1. serdecznie dziekuje za tak mile slowa :*

      Delete
  36. Myślę,że to miejsce na wszystkich ludziach zrobiłoby wrażenie..

    ReplyDelete
  37. Piękne zdjęcia, same w sobie robią wrażenie a co dopiero na miejscu...
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  38. to smutne że w miejscu gdzie zginęło tyle ludzi powstaje kolejny wieżowiec, takie jest życie, na miejsce starego przychodzi nowe. przemijanie.....ukazuje to kruchość życia!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. w miejscu gdzie staly wieze sa wodospady, teren jest otoczony i nic tam juz nie powstanie, nowa wieza budowana jest obok

      Delete
  39. piękne zdjecia! mam ten sam płaszczyk z zary co ty. I wczoraj na mieście też spotkałam dziewczyne w tym plaszczyku. hehe pozdrowienia z Hamburga :)

    ReplyDelete
  40. Super te zdjęcia.
    http://s0meonelikeme.blogspot.com/

    ReplyDelete

Proszę nie zostawiać komentarzy służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Komentarze z reklamą blogów i rozdań będą usuwane, więc proszę ich nie dodawać.

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...