3/26/12

Zapach wiosny

Marc Jacobs Daisy.
Zapach jest z zeszłeg roku ale nadal jestem w nim tak zakochana jak pierwszego dnia.
Dni robią się coraz dłuższe i cieplejsze więc idealne na Daisy


Korek buteleczki dla jednych może być tandetny a dla drugich ładny.
Dla mnie jest ciekawy :)


 Nuty zapachowe: 
                        nuta głowy: dzika truskawka, liście fiołka, czerwony grapefruit
nuta serca: fiołek, jaśmin, gardenia 
nuta bazy: esencja waniliowa, piżmo, białe drzewa (white woods)
 

Jaki jest Wasz ulubiony zapach na wiosnę?

Ciao
nissiax83

62 comments:

  1. Moschino - Funny i CK - In2U W obydwu dominuje cytrusowa nuta. Co do Daisy aż wstyd się przyznać nigdy go nie wąchałam ale muszę to nadrobić...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moshino Funny to moj drugi ulubiony wiosenno - letni zapach

      Delete
  2. femme Boss od wielu lat , ale na tę wiosnę szukam czegoś innego ;) a co do Daisy to mi podoba się tylko korek w tej buteleczce , zapach niestety zupełnie nie mój ...

    ReplyDelete
  3. szaleje za tym zapachem :D to jedne z moich ulubionych perfum :)

    ReplyDelete
  4. mam te perfumy i wydaje mi się że są b. podobne do Cacharel Promesse :)

    ReplyDelete
  5. Te kwiatuszki są przepiękne...Chyba uzbieram sobie trochę kasy i sprawię taki prezent na urodziny:)

    ReplyDelete
  6. Kiedyś gdzieś czytałam, że to jeden z ulubionych zapachów Lady Gagi :D

    ReplyDelete
  7. Na wiosnę i lato niezmiennie króluje u mnie Be Delicious DKNY - świeży, delikatny, wiosenny zapach. Nic tak nie poprawia mi humoru!

    ReplyDelete
  8. Ed Hardy For Women by Christian Audigier :) albo też przepiękny Gucci Eau de Parfum II

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja tak uwielbiam Eda ze moglabym go caly rok uzywac! :))

      Delete
    2. Szukaj testerów na allegro- są trwalsze niż te normalne :-) Niestety ja używam go tak często, że przestaję go czuć. Znalazłam w Rossmannie coś bardzo ciekawego, wodę toaletową od Elizabeth Arden o zapachu zielonej herbaty. Może nie jest tak trwała, jak perfumy, ale fajnie odświeża :)

      Delete
  9. Be delicious DKNY :)wersja klasyczna, zielona. Na lato również cudowne z Yves Rocher Ode a l'amour, dostępna już tylko na allegro i to też nie zawsze, bo często oferowana jest gorsza moim zdanien wersja Passionement. I czas na wodę, której używałam 2 lata temu, ale kiedyś z pewnością powrócę: woda kokosowa Yves Rocher (szkoda, że nie sprzedają już gruszki....)
    Na zimę moje ukochane Kenzo Jungle i nowe, jesienne odkrycie - Armani Code.
    Wszystkie te zapachy zostały pokochane zarówno przeze mnie jak i przez mojego M.;), a kiedy poczuję je u kogoś innego utwierdzam się w przekonaniu, że są naprawde piękne ;)

    ReplyDelete
  10. Zakochałam się w Dupont "Passenger" - wybieram je na ślub. Zapach niszowy, bardzo ciekawy, dla brunetek, wieczorowy...

    ReplyDelete
  11. Ja próbkę tych perfum,cieszę się że to tylko próbko,bo to nie mój zapach.
    Nie lubię zapachu kwiatów.

    ReplyDelete
  12. `Orange` Hugo Bossa. Miłość od pierwszego powąchania :D

    ReplyDelete
  13. Chloe i Oh Lola :D

    Pozdrawiam,
    M.

    ReplyDelete
  14. 'Chloe' i 'light blue' Dolce Gabbana

    ReplyDelete
  15. Używam go tej wiosny i jestem nim oczarowana! Idealny na tę porę roku :)

    ReplyDelete
  16. Ja też ostatnio choruję na Daisy Eau So Fresh, ale na razie nie mam kasy więc muszę się wstrzymać :(

    ReplyDelete
  17. Replies
    1. perfumy od Bruno Banani uzywalam przez cale liceum, mam z nimi bardzo dobre wspomnienia :)

      Delete
  18. Trzeba podkreślić, że jest to zapach Daisy Eau So Fresh, ponieważ klasyczna Daisy pachnie zupełnie inaczej. Też lubię ten zapach.
    Moim faworytem na lato jest Giorgio Armani Acqua di Gioia ;]

    ReplyDelete
  19. Właśnie ten:) Muszę kupić nowy flakonik:)

    ReplyDelete
  20. Spodobał mi się :) Teraz zastanawiam się nad pełnowymiarowym opakowaniem.

    ReplyDelete
  21. też podoba mi się ten zapach, ale jeszcze nie skończyłam wersji klasycznej Daisy, więc nie kupię w najbliższym czasie. Wiosną używam też chętnie zielonej wersji perfum miss Dior Cherie (L'eau). W tym roku chyba poszerzę moją kolekcję o nowy, zielony zapach Chloe. Odpowiadają mi cierpkie, szyprowe nuty w ciepłe dni.

    ReplyDelete
  22. Zdecydowanie na wiosne,lato,jesien i zime ostatnio Juicy Couture by Juicy Couture. Powalaja:)

    ReplyDelete
  23. Eden Cacharel. Od zawsze, na zawsze:)

    ReplyDelete
  24. Gucci II , co rok nowa buteleczka ;))

    ReplyDelete
  25. Gucci Eau de Parfum II - najpiękniejsze perfumy z kategorii owocowo-kwiatowej :-) Subtelne, kobiece, delikatne, ale nie nudne, mają COŚ w sobie :-)

    ReplyDelete
  26. ja uwielbiam Guci Envy ME lub Davidoff cool water :)

    ReplyDelete
  27. Bardzo ładna buteleczkę posiadają te perfumy! :>
    Pozdrawiam Cię nissiu! :3

    ReplyDelete
  28. Mój ulubiony na wiosenny czas to od lat CK in2u her. Kocham ten zapach i jestem pewna, że pozostanie ze mną już do końca.
    Jeśli chodzi o zimę o Thierry Mugler Angel.

    ReplyDelete
  29. Chciałabym czerwonego grapefruita, a korek bardzo mi się podoba. Od razu widać po nim, że zapach musi być cudowny ;))

    ReplyDelete
  30. g&g 3 l'imperatrice (pachnie gruszkami) :D , CK one Summer, Escada sunset heat- a wszystko to takie cytrusowe i świeże :) uwielbiam takie zapachy :)

    A ten Daisy- do jakiego zapachu możesz porównać?

    ReplyDelete
  31. Chloe i DKNY be delicius (jabłuszko zielone):)

    ReplyDelete
  32. Pur blanca-Avon<333 ta oryginalna pachnie nieziemsko!:)

    ReplyDelete
  33. Mój ulubiony zapach to Celebre Avon. Co do flakoniku, to muszę przyznać, że faktycznie ciekawa nakrętka

    ReplyDelete
  34. mnie tez się bardzo podoba daisy fresh, ale chyba nie sa zbyt trwale?

    ReplyDelete
  35. Ja przedwczoraj kupiłam Oh lola też MJ :) Oh Lola jest słodka, a ja uwielbiam takie perfumy. Lola też jest ok, ale też ma w sobie grapefruita, który przy rozwijaniu się zapachu nie do końca mi pasuje, ale wiem, że do takich perfum się dojrzewa i do Daisy też dojrzeję.

    ReplyDelete
  36. Ja kocham L'eau Par Kenzo, ale są testowane na zwierzętach :(

    ReplyDelete
  37. Z tego co prezentujesz widzę, że mamy identyczny gust co do perfum:) Chloe, Daisy, Nina... Polecam Ci zobaczyć też Lady Million - Paco Rabanne - ja teraz używam i je uwielbiam:) Pozdrawiam !

    ReplyDelete
  38. U mnie wiosna pachnie Miss Dior Cherie :)

    ReplyDelete
  39. Piżmo i jaśmin <3

    Ja mam Britney Spears: Cosmic Radiance. Pachnie cudownie, popstrykałam kurtkę i pachniała mocno przez 3 dni :)

    ReplyDelete
  40. Ja nigdy nie dzieliłam zapachów na letnie czy zimowe. Jak trafię na coś co mi się spodoba, to nosze to ilekroć najdzie mnie ochota. Jeden z moich ulubionych to klasyczna Lolita Lempicka. Uwielbiam tez Black XS od Paco Rabanne.

    ReplyDelete
  41. Dla mnie ulubionym zapachem na lato jest Black Star i Forbidden Rose od Avril Lavigne. Lubię też LA Style sióstr Olsen

    ReplyDelete
  42. Daisy są świetne na wiosnę przez cały rok ; )).

    ReplyDelete
  43. Ja uwielbiam Versace Cristal :) czytam i oglądam Cię najchętniej, jesteś dla mnie wielką inspiracją :) pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  44. ja również nie zmieniam zapachów wedle pory roku :) calvin klein euphoria na zawsze <3

    it-inspires-me.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. ja przerobiłam już parę perfum ale najbardziej mi się spodobały chanel'5 (ten nowszy model ;) ) i gucci flora. Niestety moja miłość uszczupla trochę portfel..

    ReplyDelete
  46. mam pytanie odnośnie zachwalanego przez ciebie ałunu (crystal). sama dałam się złapać, ale dzisiaj w tv widziałam program o afrykańskiej wiosce, gdzie kobiety dodawały ałunu właśnie do skażonej wody- i powiedziane było wyraźnie, że w rzeczywistości nie ma on działania bakteriobójczego, a jedynie zlepia brud przez co woda wydaje się mniej mętna (wcale nie oznacza to, iż jest czystsza, a tylko na taką wygląda). + czytam właśnie na wikipedii :), że ałun to nic innego jak uwodniony siarczan glinowo(!)-potasowy, gdzie właśnie ze względu na sole gilnu/aluminium rezygnujemy z 'tradycyjnych' antyperspirantów. no i nie wiem co o tym myśleć, bo crystal działa na mnie bdb :) proszę odpowiedz. pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  47. Nie wiem czy tylko ja tak mam ale Daisy kojarzy mi sie ze slubem i panna mloda :D
    Moj zapach na wiosne to zdecydowanie dkny delicious

    Lena
    http://lenna8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Ja osobiscie Daisy lubie ;) Ale kojarzy mi sie ze slubem ;P
    A moim ulubionym wiosseno letnim jest ESACDA OCEAN LOUNGE niestety byla to limitowanka wiec teraz moze zlape ja na ebayu ;)
    buzka ;)

    Paula
    http://paulaslittleworldd.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  49. Moja najnowsza miłość to Givenchy Angel ou Demon Le secret- cuuudne!

    ReplyDelete
  50. Właśnie zauważyłam, że podałaś złą nutę zapachową.
    Podałaś do klasycznej Daisy, A Daisy Eau So Fresh (którą pokazujesz na zdjęciach) ma w sobie:
    nuta głowy: różowy grejpfrut, malina, gruszka
    nuta serca: fiołek, dzika róża, kwiat jabłoni, liczi, płatki jaśminu
    nuta bazy: piżmo, śliwka, drzewo cedrowe

    Nie neguję Cię, żebyś mnie źle nie zrozumiała!!! Tylko uzupełniam info ;]
    buziaczki

    ReplyDelete
  51. moze mi przypasuje ten perfum, pojde sprawdzic do drogerii;p zapraszam do mnie:)

    ReplyDelete
  52. Dokladnie od polowy grudnia uzywam tych perfum, a raczej wody toaletowej, jej jedyny minus to nietrwalosc, ale czego sie nie robi dla pieknego zapachu...? :)
    Pozdrawiam;)

    ReplyDelete
  53. nissia, gdzie i ile płącisz za te perfumy ? tez je mam i są boskie!! :)

    ReplyDelete
  54. Teraz namiętnie używam perfum Prada Candy :)

    ReplyDelete

Proszę nie zostawiać komentarzy służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Komentarze z reklamą blogów i rozdań będą usuwane, więc proszę ich nie dodawać.

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...