2/25/12

Kwiaty

Od pewnego czasu możecie zobaczyć w tle moich filmików kwiaty.
Dostaję od Was wiele pytań o to czy kwiaty są prawdziwe oraz dlaczego mam ich tak dużo.


Bukiety są prawdziwe.
Dostaję je od bliskich mi osób, bardzo często bez konkretnej okazji, dodatkowo sama ja też kupuję do ozdobienia mieszkania.


Kwiaty były u mnie od dawna, wcześniej jednak stały w innym pokoju.
Od kiedy pojawił się Muffin zostały przeniesione do sypialni.
W poprzednim miejscu niestety nie raz wylądowały na podłodze a woda znalazła się na kanapie.
Muffin koniecznie musiał sprawdzić co to jest i czy można to pacnąć łapką :)


To wszystko jeśli chodzi o tajemnicę moich bukietów :)
Lubicie kwiaty w swoich mieszkaniach?
Wolicie doniczkowe czy cięte?

Ciao
nissiax83

55 comments:

  1. Bardzo ladne bukiety ,osobiscie uwielbiam ciete :)

    niestety za szybko usychaja a nie mam serca by miec u siebie sztuczne.

    Nie moge sie doczekac wiosny wtedy zawsze przyniose polne kwiaty z podworka :)

    ReplyDelete
  2. najbardziej lubię fiołki- małe kwiatki a tak itensywnie pachną, och , lubię takżę żółte tulipany- dają radosny nastrój w pomieszczeniu. Piękne masz róże (ostatnie zdjęcie)

    ReplyDelete
  3. Ja mam dużo roślinek doniczkowych w domu, także na takie już nie ma miejsca :))

    ReplyDelete
  4. ja uwielbiam cięte ale jest mi ich szkoda, że umrą :(


    :P

    ReplyDelete
  5. ja uwielbiam frezje;)) cudowne małe kwiatki a zapach jest nieziemski!! Zdecydowanie olę kwiaty cięte..;) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. Ja też stawiam na prawdziwe kwiaty!!! U mnie najczęściej stoją lilie :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  7. kwiaty to jest rzecz wspaniała! uwielbiam tulipany, żonkile i róże :))

    ReplyDelete
  8. Ja nie lubię kwiatów (choć lubię je dostawać), ponieważ właśnie wysychają, a doniczkowe nie są tak ładne i trzeba je podlewać (dla mnie idealne byłyby kaktusy ;)).

    ReplyDelete
  9. Cięte kwiaty są piękne. Zimą raczej ich nie mam w mieszkaniu bo bardzo szybko usychają, ale wiosną i latem to już jest inaczej i muszą być :)

    ReplyDelete
  10. Ja bardzo lubię cięte kwiaty- w moim rodzinnym domu nie było zwyczaju stawiania kwiatów "bez okazji", ale od pewnego czasu mieszkamy oddzielnie i często sprawiam sobie pęk tulipanów lub dostaję je od mojego partnera:)

    ReplyDelete
  11. jestem antytalenciem jeśli chodzi o pielęgnację kwiatów doniczkowych (wciąż zapominam o podlewaniu), dlatego zamiast nich od czasu do czasu kupuję cięte :)

    ReplyDelete
  12. uwielbiam mieć je w domu, szczególnie lilie, które tak pachną achh:)

    ReplyDelete
  13. uwielbiam kwiaty i doniczkowe i cięte, ale najbardziej te od ukochanego bez okazji:P ;)

    ReplyDelete
  14. Bardzo lubię cięte tylko szkoda, że mają krótką żywotność.

    ReplyDelete
  15. cięte dodają takiej świeżości i uroku :) problem w tym, że niestety usychają...

    ReplyDelete
  16. bardzo lubię cietę kwiaty w wazonie - niestety nie zawsze u mnie goszczą z prostych powodów - mało czasu spędzam w domu dwa czasem cena odstrasza :)

    ReplyDelete
  17. Kocham zapach kwiatów, oraz ich piękne kolory !

    ReplyDelete
  18. piękne kwiatki, naprawde przeurocze : )

    ReplyDelete
  19. cudownei jest dostawac tak kwtaty bez okazji ;-)

    ja tez bardzo lubie ozdabiac mieszkanie w takim stylu, najchetniej robilam to mieszkajac w rodzinnym domu: do kwiatow mialam dostep na ogrodzie i nie musialam wydawac fortuny w kwiaciarni ;-)

    ReplyDelete
  20. nie wyobrażam sobie mieszkania bez kwiatów, uwielbiam kwiaty i doniczkowe i cięte :)

    ReplyDelete
  21. piękne są te kwiaty ;) uwielbiam je ♥

    ReplyDelete
  22. Ubóstwiam kwiaty, mam je niemalże w każdym pokoju :)

    ReplyDelete
  23. Pięknie wyglądają świeże kwiaty w domu.
    P.S. Albo wydaje mi się albo czytasz biografię Audrey napisaną przez jej syna :)

    ReplyDelete
  24. Mam dużo doniczkowych różnej maści :) A z ciętych na stole stoją goździki, które dostałam na urodziny :) Trzymają się prawie całe dwa tygodnie :) Moją kotkę kwiatki nie interesują, tzn. jak się je przyniesie do domu to pierwsze wow jest i wącha, ogląda, dotyka delikatnie łapką, ale potem mogą stać i nie zwraca na nie uwagi :)

    ReplyDelete
  25. jeśli chodzi o wygląd - bardziej podobaja mi się cięte kwiaty w wazonie, jednak nigdy nie wymieniam regularnie wody i najczęściej po kilku dniach już wyglądają nieciekawie ;/ jak każda kobieta lubię je dostawać, jednak z utrzymaniem ich jest już ciężej ;P

    ReplyDelete
  26. Kwiaty cięte są piękne, ale problem nr jeden-szybko usychają (chociaż w takim razie lodów też nie powinno się kupować, bo się szybko zjadają ;)), problem drugi-u nas są bardzo drogie. Kilka tulipanów, które uwielbiam potrafi kosztować 8-9 zł, o różach nie wspomnę... :(( Twoje bukiety, choć proste i bez udziwnień, są obłędnie piękne! pozdr

    ReplyDelete
  27. Uwielbiam kwiaty! mam dużo doniczkowych, i czasem oczywiście pojawiają się i cięte.. szkoda tylko, że szybko usychają.

    ReplyDelete
  28. Uwielbiam kwiaty, nie zawsze jednak w porze jesiennej, zimowej ciete sa u mnie w domu, a moja kicia poluje na nie od progu,latem jednak staram sie miec ich jak najwiecej.

    ReplyDelete
  29. Pięknie wyglądają cięte kwiaty w mieszkaniu! Szkoda tylko, że tak szybko więdną ;-)

    ReplyDelete
  30. Uwielbiam cięte kwiaty - róże , tulipany mmm :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  31. Ja wolę cięte kwiaty...pięknie wyglądają ;) W moim przypadku doniczkowe i tak usychają, bo zapominam podlewać ;p

    ReplyDelete
  32. Ja bardzo lubie kwiaty, jednak jeśli chodzi o te doniczkowe to jednak nie mam ręki do tego i nigdy nie pamietam żeby je podlac:D piękne są te róże na ostatnim zdjeciu:)

    ReplyDelete
  33. Przepiękne bukiety. Ja uwielbiam kwiaty, ale mam to szczęście, że w ogrodzie mam mnóstwo różnych rodzajów, więc jak tylko zaczynają kwitnąć do późnej jesieni mam wszelkiego rodzaju bukiety w domu :)

    ReplyDelete
  34. lubie oba rodzaje, ale ze wzgldu na nietrwalość cietych wybieram doniczkowe, obecnie królują cebulkowe wiec wszelakie hiacynty, szafirki, narcyzy, tulipany oraz nawet konwalie ozdabiaja moj dom:)Moje sierściuchy maja swoją trawke dla kotow(ktora pozwala oczyszczć się z kłaczków) i już nie jedza mi kwiatkow.Swego czasu musialam niektore w sypialni trzymac bo to byly toksyczne rośliny a koty nie wiedziec dlaczego bardzo je skubac lubiły:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja również często mam w domu bukiet ciętych kwiatów. Tylko niestety problem jest taki ze kiedy je dostaje bardzo się do nich przywiązuje i ciężko jest mi je wyrzucić i wiem że podobno tego się nie robi ale ja je zasuszam, Jeśli chodzi o trwałość to ja ostatnio wrzuciłam tabletkę aspiryny. Gdzieś wyczytałam ze podobno tak się robi żeby posiedziały dłużej. Jednak mój walentynkowy bukiet bardzo szybko zmarniał..

      Delete
  35. Piękne bukiety :) ja także uwielbiam kwiaty, i te cięte, i te doniczkowe :)

    ReplyDelete
  36. A Muffin w sypialni nie zrzuca? Mój kot wszystko zrzucał więc się oduczyłam kwiatów...

    ReplyDelete
  37. ja też uwielbiam kwiaty, wszystkie:cięte, doniczkowe, balkonowe, ogrodowe, nawet te niepozorne łąkowe i leśne też :-) i drzewa kwitnące i krzewy ech :-) a najbardziej lubię te wyhodowane przez siebie od ziarenka lub od kilku listków :-)

    ReplyDelete
  38. Bardzo lubię kwiaty, ale niestety ze względu na posiadane przeze mnie koty nie mogę takowych posiadać ;-)
    Bo niektóre kwiaty/rośliny doniczkowe są dla kotów trujące.

    ReplyDelete
  39. Lubię wszystkie kwiaty :) i te doniczkowe i cięte :)

    ReplyDelete
  40. ja uwielbiam kwiaty w mieszkaniach , dodają takie uroku :)

    ReplyDelete
  41. KOCHAM być otoczona kwiatami :) Najchętniej różami, groszkiem polnym (kocham jego zapach) albo konwaliami. Chociaż tulipanem też nie pogardzę ;))

    ReplyDelete
  42. piękne te kwiaty tylko, że one umierają cieszą oczy, zmysły przez kilka dni a później kończą w śmietniku... dlatego ja wolę doniczkowe w szczególności śliczne storczyki.

    ReplyDelete
  43. Uwielbiam dekorowanie domu kwiatami:) Chciałabym mieć codziennie cięte, ale żal mi jak muszę je wyrzucać. Ile dni wytrzymują Twoje kwiaty? Po ilu dniach je wyrzucasz czy może zasuszasz?

    ReplyDelete
  44. śliczne róże biało-czerwone. Kwiatów w domu mam od groma i koło domu też, bo moja mama kocha kwiaty i ogród :)

    ReplyDelete
  45. Widzę książkę o Audrey Hepburn...
    Pochłonęłam już chyba wszystkie o niej, tę także :D

    ReplyDelete
  46. Kocham Kwiaty w każdej postaci :)ale najbardziej chyba lubię sprawiać kwiatami radość!

    ReplyDelete
  47. uwielbiam cięte kwiaty w pokoju. najbardziej tulipany.

    ReplyDelete
  48. Uwielbiam kwiaty i często przystrajam nimi mieszkanie. Jak przeczytałam o Muffinie zrzucającym wazony uśmiechnęłam się do siebie i pomyślałam, jak to dobrze, że mój kocurek tego nie robi;) I co? Wczoraj strącił ze stołu w salonie wazon z gałązkami forsycji, które przyniosłam ze spaceru... Stół, krzesła, podłoga ... wszystko zalane. Salem dostał zakaz wejścia do dużego pokoju, terytorium jego królestwa zostało zmniejszone;)

    ReplyDelete
  49. jak byłam małą dziewczynką zawsze marzyłam o tym, zeby mieć codziennie nowy świeży bukiet kwiatów w sypialni. chyba zacznę powoli to marzenie spełniać, przypomniałaś mi o nim.. :)

    ReplyDelete
  50. Uwielbiam żywe cięte kwiaty! :)

    ReplyDelete
  51. ja lubię doniczkowe i mam ostatnio strasznego pecha te kwitnące niestety ciężko się u mnie utrzymują :( załamka, bo przeważnie są to prezenty;/

    ReplyDelete
  52. Uwielbiam kwiaty! Najbardziej lubię cięte. Nissiu masz jakieś sposoby na przedłużenie ich żywotności? U mnie niestety nie wytrzymują one długo:(

    ReplyDelete

Proszę nie zostawiać komentarzy służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Komentarze z reklamą blogów i rozdań będą usuwane, więc proszę ich nie dodawać.

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...