7/13/11

Ulice Nowego Jorku # 2

Dzisiaj kolejna porcja zdjęć z życia miasta.
Fotki zrobione w okolicy Little Italy .









Tutaj pogoda się trochę popsuła i zdjęcia są szaro-bure



Charakterystyczne dla Nowego Jorku zbiorniki wodne.



 










Ja nie mogę głodna chodzić po mieście więc musiałam się posilić :)
Nie pytajcie mnie co to jest bo sama nie wiem.
Kuchnia była meksykańska.
Sam lokal na zewnątrz nie wygląda ciekawie ale jedzenie jest bardzo dobre i miejsce często polecane.





Na ulicy możemy też spotkać :


Ciao
nissiax83

22 comments:

  1. Osobiście miałam kilka z Mac-a ( jestem posiadaczką mega tłustych powiek), ale niestety na mnie to w ogóle nie działa.. nałożony bezpośrednio na powieki, cienie się rolowały, warzyły, spływały :/ z kolei zaś nałożony na bazę do powiek (obojętnie na jaką) czułam jakbym miała opuchnięte oczy :/ niestety produkt kompletnie się na mnie nie sprawdził :( w końcu skończyło się na tym, że rozdałam 3 paint poty..
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  2. przyjemnie tak popatrzeć, dziękuję, że mogłam się na chwilę przenieść w Twoje rejony :)

    ReplyDelete
  3. Lubię połączenie cegły ze schodami przeciwpożarowymi.Wogóle NY ma bardzo ciekawą architekturę

    ReplyDelete
  4. wow . ! Jaki ten Nowym Jork jest piękny :D
    niektóre ulice mają w sobie taką "magie" :)

    ReplyDelete
  5. Chciałabym się tam kiedyś znaleźć chociaż na chwilę;)

    ReplyDelete
  6. chciAŁA BYM POJECHAĆ I ZOBACZYĆ JAK TAM JEST.ZAPRASZAM DO SIEBIE

    ReplyDelete
  7. eh, Nowy Jork jest piękny, jedyny w swoim rodzaju. chciałabym kiedyś pojechać na kilka dni, zwiedzić, porobić zdjęcia :)

    ReplyDelete
  8. Według mnie to masz lustrzanke i to wszystko :) bo zdjęcia nie są dobre wręcz przecienie bardzo przeciętne a szkoda bo mając taki aparat można by to wykorzystać :)

    ReplyDelete
  9. gdyb nie to, że panicznie boje się samolotów to już bym biegała po Nowym Jorku :)

    ReplyDelete
  10. idzie się zakochać! niesamowite widoki :) najlepsze jest ostatnie zdjęcie hehe :D

    ReplyDelete
  11. Pięknie, chociaż muszę przyznać, że ta pierwsza potrawa jakoś tak mało apetycznie dla mnie wygląda :)

    ReplyDelete
  12. Chciałabym tam pojechać.., Mam nadzieję że wkrótce to nastąpi.

    zapraszam do mnie i pozdrawiam..;)

    http://marta-loved.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. oby wiecej takich fotkowych relacji :)
    aa szamka niezła:)

    ReplyDelete
  14. marzy mi sie wypad do nowego jorku ;)

    ReplyDelete
  15. Ciekawa dzielnica, naprawdę ;D
    Masz dobrej jakości zdjęcia, podoba mi się to ;).

    Zapraszam również na mojego bloga, którego sobie skrobię od niedawna ;)
    http://hellesalvo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Zdjęcia super brakuje mi na nich tylko Ciebie ;) zazdroszczę Ci swoją drogą że widzisz na codzień to co my oglądamy tylko w telewizji...pozdrawiam

    ReplyDelete
  17. haha. to słoneczko jest boskie. ;)

    ReplyDelete
  18. bardzo fajne zdjecia, mozna sie troszke dowiedziec wiecej na temat NYC, chcialam cie zapytac,w jakim dokladnie celu sa te zbiorniki wodne na dachach.pozdrawiam:):)

    ReplyDelete
  19. hej:)
    Ciekawy blog, lubię w wolnym czasie tu "szperać", myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Co jest fajne, umieszczasz tu wątki nie tylko dotyczące kosmetyków i pielęgnacji, ale także jak wyżej wygląd miejsca, w którym mieszkacie, wycieczki itp. To bardzo przypadło mi do gustu. Zdjęcia bardzo profesjonalne. Super!!
    pozdrawiam ciepło
    Iwona:)

    ReplyDelete
  20. całkiem fajne:)
    lubię takie Twoje wpisy:*

    ReplyDelete

Proszę nie zostawiać komentarzy służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Komentarze z reklamą blogów i rozdań będą usuwane, więc proszę ich nie dodawać.

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...